در اینجا اولین نگاه ما به هاچ به روز شده هیوندای i30 N است
i30 Hatch معمولی اخیراً مورد آزمایش قرار گرفت، اما مانند مدل فعلی N دارای ،اصر طراحی منحصر به فرد است.
فاسیای جلو اکنون دارای طراحی به روز شده چراغ جلو با یک نوار چراغ روشنایی در روز است. شایان ذکر است سایر مدلهای i30 که با طراحی متفاوت DRL طراحی شدهاند، نشان میدهد که این طراحی ممکن است منحصر به مدلهای N باشد.
این برند در حال آماده شدن برای بازگشایی سفارشات است اما زمان برنامه ریزی برای انجام این کار را تایید نکرده است.
در اوایل سال جاری، هیوندای سفارشات i30 N خود را متوقف کرد زیرا در تلاش بود تا بیش از 1600 خودروی تحویلنشده را پاک کند.
این خودرو با انتخاب گیرب، شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه ارائه می شود.
در عقب، به نظر میرسد که چراغهای عقب همان شکل را حفظ کردهاند، اما ممکن است دارای گرافیکی تغییر یافته باشند، در حالی که وجود استتار نشان میدهد که ممکن است سپر عقب تازهای را ببینیم.
کانسپت آپشن i30 N 2018
استتار در جلو نشان میدهد که میتو،م تغییراتی را در طراحی سپر جلو از جمله شکل ورودیهای هوا مشاهده کنیم. تغییراتی در جلوپنجره نیز امکان پذیر است.
به نظر می رسد هیوندای یک لهجه قرمز در امتداد دامن های جانبی با نشان N اضافه کرده است، بسیار شبیه به کانسپت i30 N Option که در سال 2018 معرفی شد.
جان کت، مدیرعامل هیوندای استرالیا به رسانه ها گفت: i20 N و i30 N خودروهای مهمی برای مجموعه ما هستند.
مدیر عامل هیوندای استرالیا به رسانه ها گفت که “راه حل” قبل از پایان سال 2023 در راه است.
یکی از گزینهها این است که مدلهای هچ i30 معمولی از همان کارخانه چکی N تهیه شوند، که احتمالاً هاچبک را به سمت محدوده پیشرانه کاملاً توربوشارژر میبرد.
تیم راجرز، مدیر برنامه ریزی و توسعه محصول این شرکت، به این موضوع گفت CarExpert در ماه مارس آینده i30 Hatch در اینجا امن است، اما از بیان این که چگونه خواهد بود کوتاه آمد.
در حال حاضر، i30 N با مشخصات محلی دارای یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی موتوری که تولید می کند 206 کیلو وات از قدرت و 392 نیوتن متر از گشتاور
ما در حال حاضر با کارخانه ها برای حل این وضعیت کار می کنیم و به زودی چیزهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.
آینده ای برای i30 برای ما وجود دارد. ما میتو،م به زودی در مورد آن نظر بیشتری بدهیم.» آقای راجرز گفت.
نسخههای ورودی i30 Hatch در اروپا از یک 88 کیلو وات/172 نیوتن متر1.0 لیتری توربو سه سیلندر موتور بنزینی، در حالی که مدل های N Line a 117 کیلو وات/253 نیوتن متر 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ. هر دو دارای سیستم هیب، ملایم 48 ولتی هستند.
در حال حاضر، مدلهای i30 N Hatch در جمهوری چک تولید میشوند، در حالی که هیوندای استرالیا سایر مدلهای i30 را از کره ج،ی تهیه میکند.
در مقابل، محدوده core i30 در استرالیا با a ارائه می شود 120 کیلو وات/203 نانومتر atmo 2.0 لیتری چهار یا 150 کیلو وات/265 نیوتن مترتوربو 1.6 لیتری چهار.
به نظر می رسد من نمی توانم در حال حاضر خیلی خاص صحبت کنم، اما [the situation] پیچیده است.
i30 مدتهاست که یکی از پرفروشترین مدلهای سواری استرالیا بوده و اغلب آن را با تویوتا کرولا برای ،ب رتبه برتر معرفی میکند.
این هیوندای i30 N هات هچ قرار است دومین فیس لیفت را دریافت کند و در اروپا آزمایش های جاسوسی انجام شده است.
هر دو گزینه شش سرعته دستی و هفت سرعته DCT در دسترس هستند، با مصرف سوخت WLTP بین 5.2-5.4 لیتر در هر 100 کیلومتر برای 1.0T و 6.1-6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر برای 1.5T.