همه این خودروها توسط یک سوپرشارژر 2.4 لیتری دو پیچ تقویت میشوند که 11.6 psi تقویت میکند، اما اگر بخواهید به نسخه Redeye Challenger Hellcat بروید، یک سوپرشارژر بزرگتر با حجم 2.7 لیتر و 14.5 psi تولید میکنید. افزایش در روند. V-8 سوپرشارژ ZL1 شوخی ندارد و اگرچه سوپرشارژر تک اسکرول تنها 1.76 لیتر حجم دارد و قدرت کمتری نسبت به واحد Hellcat دارد، حداقل به شما امکان می دهد بیشتر از آن غرغر و غرش شیرین V-8 LT4 بشنوید. موتور
سواری و هندلینگ
اکنون، اینجاست که همه چیز جالب می شود، در حالی که هم Hellcat و هم 1LE سیستم تعلیق بهبود یافته ای دارند، این کامارو با ظاهری وحشی است که از چلنجر خمیده تر است. این جای تعجب ندارد زیرا کامارو دارای سیستم تعلیق مسیر محور همراه با دمپرهای سواری Magna است و برای کاهش قدرت با کمترین درام ممکن، یکی از چاق ترین مجموعه های ،تیک گودیر آماده پیست را دریافت می کنید.
هر دو چلنجر و کامارو در بخش ایمنی عملکرد ی،، دارند و هر دو خودرو دارای رتبه بندی ایمنی 5 ستاره از NHTSA هستند.
کامارو یا شارژر کدام بهتر است؟
مشخصات شورلت کامارو ZL1 2022:
سوالات متداول:
آیا چلنجر بهتر از کامارو است؟
اما موتور LS کامارو یکی از پیشرفتهترین موتورهای تاریخ است و در نتیجه، میتو،د فهرست بهظاهر بیپای، از بهروزرس،ها را در بازارهای فرعی مانند سوپرشارژر 2.9 لیتری ویپل پیدا کنید که 125 ، بخار قدرت یا یک مجموعه ای جامع تر از مدها مانند جن گیر هنسی کیت برای ZL1 که توان ،وجی را تا 1000 ، بخار می برد.
عملکرد قابل اعتماد
زیبایی شناسی نامحسوس
درست مثل شما، ما یک برنده مستقیم می خواهیم، متأسفانه، پیچیده تر از این است. با قیمت پایه 66,045 دلاری Chevy Camaro ZL1، قهرمان ارزش است و به سختی Dodge Challenger SRT Hellcat را که از 68,125 دلار شروع می شود، ش،ت می دهد. اما، چیزهای بیشتری برای این خودروها به جز بر،بهای قیمتی وجود دارد، و به هر سمتی که بروید، بیشترین ، بخار را برای دلار خود با این خودروها دریافت میکنید، اما این میراث و جشن عضل، قدیمی است که این خودروها را خاص میکند.
همه چیز به آنچه نیاز دارید بستگی دارد. اگر می خواهید از ماشین عضل، خود قدرت و درام واقعی داشته باشید، Challenger Hellcat همان چیزی است که باید به دست آورید، اما اگر دوست دارید ماشین عضل، خود را به پیست ببرید، کامارو ZL1 باید در بالای لیست شما باشد.
آیا کامارو ایمن تر از چلنجر است؟
جدا از ریشههای قدیمی خودروهای عضل، خود، هر دو چلنجر هلکت و کامارو ZL1 نیز فلسفه مشابهی در مورد فضای داخلی خود دارند و آن این است که آنها را تا حد امکان معمولی نگه دارید. به بیان ساده، هر دو خودرو از قطعات داخلی مدلهای ارزانتر GM و Stellantis استفاده میکنند که در نهایت نسبت به بقیه خودروها احساس خاصی ندارند، اما با این وجود عملکردی دارند. کامارو ZL1 دارای صندلیهای سطلی ارتقا یافته است، اما بقیه ،متهای داخلی نسبتاً استاندارد با فضای کافی برای فشار دادن چهار سرنشین برای مدت کوتاه و تج،ات فراوان است. Challenger Hellcat سعی میکند با تودوزی چرمی و صندلیهای دارای گرمکن و تهویهشده، چیزها را زیباتر کند، اما بقیه ،متهای کابین بسیار ملایم و ساده به نظر میرسند، اگرچه فضای بار بسیار بیشتری نسبت به کامارو ارائه میدهند. اما، از بین این دو، ما باید آن را به کامارو بدهیم، زیرا میتواند حس خاصتری نسبت به Hellcat داشته باشد.
در حال توسعه فناوری داخل خودرو
ما در عصری زندگی میکنیم که موتورها کوچکتر و کارآمدتر میشوند، در حالی که به لطف کمکهای هیب، و توربوشارژرهای فریبنده، ،بخارتر از همیشه میشوند. اما، واقعیت این است که هیچ جایگزینی برای جابهجایی وجود ندارد و این ماشینهای ماسل آمریکایی کاملاً این را با موتورهای پوش میله V-8 قدیمی خود ثابت میکنند. Dodge Challenger Hellcat از یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ V-8 با قدرت 717 ، بخار و گشتاور 707 پوند فوت استفاده می کند که آن را به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین موتورهای تولیدی در تجارت امروز تبدیل می کند. شورت کامارو LT1 از نزدیک با سوپرشارژر 6.2 لیتری V-8 خود که سوپرشارژر کوچکتری دارد، دنبال میکند، اما همچنان میتواند 650 ، بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور تولید کند. نکته اصلی این است که این خودروها نسبت قدرت به قیمت بهتری نسبت به ا،ر خودروهای مدرن ارائه میدهند و به شما اجازه میدهند از سمفونی یک V-8 قدیمی لذت ببرید.
تاپ ترامپ های سوپرشارژ
این یک پیروزی آشکار برای Challenger Hellcat است که دارای بزرگترین سوپرشارژر تولیدی در حال حاضر در فروش است، اما بیایید هنوز کامارو ZL1 را تخفیف ندهیم. با موتور Hellcat Dodge شروع می شود که اکنون مجموعه کاملی از وسایل نقلیه را که شامل مدل های Charger و Challenger Hellcat همراه با نسخههای هاوک گرند چروکی را دنبال کنید و دورانگو
با بازگشت به این موضوع که چرا “جایگزینی برای جابجایی وجود ندارد”، استفاده از یک موتور بزرگتر همیشه قابل اعتمادتر از استفاده از موتورهای توربوشارژ کوچکتر برای ارائه ،وجی های بالا است. هر دو کامارو ZL1 و چلنجر هلکت امتیاز 3.5 را ،ب ،د امتیاز از RepairPal اما دوج چلنجر در این لیست در رتبه بالاتری قرار گرفت و به آن برتری جزئی نسبت به کامارو داد. اما در هر صورت، هر دو موتور در طول سالها ثابت کردهاند که بسیار قابل اعتماد هستند و به لطف یک صنعت پررونق پس از فروش، تعمیر و نگهداری و قطعات جایگزین برای هر دو خودرو نسبتاً مقرون به صرفه است.
معامله واقعی عملکرد
از طرف دیگر کامارو ZL1 با گریل عظیم و قطعات هوازی تهاجمی خود حتی کمتر ظریف است. ممکن است به اندازه چلنجر طول، و عریض نباشد، اما از خطوط عضل، تر و کاپوت مشکی اختیاری بهره می برد که شخصیت زیادی به خودرو می بخشد.
Old Sc،ol V-8s
رقیب بزرگتر از کامارو است که به م،ای بهترین فضای ذخیره سازی در بخش با 16.2 فوت مکعب موجود است در حالی که کامارو باید به 9.1 فوت مکعب بسنده کند.