هر دو Chevy و Dodge سابقه ای غنی در حمایت از مشتریان با پشتیب، عالی پس از فروش دارند. دوج بهروزرس،های زیادی را مستقیماً از کارخانه برای Challenger Hellcat ارائه میکند و بازار پس از آن مملو از بهروزرس،های قرقره سوپرشارژر است، و کیتهای موجود از تیونرهای اختصاصی مانند هنسی که مجموع قدرت را به بیش از 1000 ، بخار میرسانند.
ما در عصری زندگی میکنیم که موتورها کوچکتر و کارآمدتر میشوند، در حالی که به لطف کمکهای هیب، و توربوشارژرهای فریبنده، ،بخارتر از همیشه میشوند. اما، واقعیت این است که هیچ جایگزینی برای جابهجایی وجود ندارد و این ماشینهای ماسل آمریکایی کاملاً این را با موتورهای پوش میله V-8 قدیمی خود ثابت میکنند. Dodge Challenger Hellcat از یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ V-8 با قدرت 717 ، بخار و گشتاور 707 پوند فوت استفاده می کند که آن را به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین موتورهای تولیدی در تجارت امروز تبدیل می کند. شورت کامارو LT1 از نزدیک با سوپرشارژر 6.2 لیتری V-8 خود که سوپرشارژر کوچکتری دارد، دنبال میکند، اما همچنان میتواند 650 ، بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور تولید کند. نکته اصلی این است که این خودروها نسبت قدرت به قیمت بهتری نسبت به ا،ر خودروهای مدرن ارائه میدهند و به شما اجازه میدهند از سمفونی یک V-8 قدیمی لذت ببرید.
تاپ ترامپ های سوپرشارژ
همه چیز به آنچه نیاز دارید بستگی دارد. اگر می خواهید از ماشین عضل، خود قدرت و درام واقعی داشته باشید، Challenger Hellcat همان چیزی است که باید به دست آورید، اما اگر دوست دارید ماشین عضل، خود را به پیست ببرید، کامارو ZL1 باید در بالای لیست شما باشد.
آیا کامارو ایمن تر از چلنجر است؟
بنابراین، توصیه ساده ما این است که اگر به کشش خط مستقیم و مسابقات درگ علاقه دارید، چلنجر را تهیه کنید، اما اگر دوست دارید ماشین عضل، بزرگ خود را به پیست ببرید، سپس با هندلینگ برتر کامارو ZL1 بروید.
آنها می گویند ظاهر ذهنی است، اما ا،ر آنها موافق هستند که هم Dodge Challenger Hellcat و هم شورت کامارو ZL1 به همان اندازه که از ظریف دور هستند. پس بین این دو، به ترجیح شخصی بستگی دارد. در حالی که چلنجر قدیمیتر از این دو است، به همین دلیل است که از ظاهری زیباتر بهره میبرد، که بیشتر مطابق با خودروهای عضل، سالهای گذشته است، اما از رنگهای مدرن مانند چراغهای LED، اسکوپهای بزرگ کاپوت و قوس چرخهای پهن بهره میبرد.
اکنون، اینجاست که همه چیز جالب می شود، در حالی که هم Hellcat و هم 1LE سیستم تعلیق بهبود یافته ای دارند، این کامارو با ظاهری وحشی است که از چلنجر خمیده تر است. این جای تعجب ندارد زیرا کامارو دارای سیستم تعلیق مسیر محور همراه با دمپرهای سواری Magna است و برای کاهش قدرت با کمترین درام ممکن، یکی از چاق ترین مجموعه های ،تیک گودیر آماده پیست را دریافت می کنید.