دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1

دوج چلنجر هلکت در برابر شورولت کامارو ZL1 - فضای داخلی جنگ ماشین عضل، کم رنگ - تصویر 552821

هر دو Chevy و Dodge سابقه ای غنی در حمایت از مشتریان با پشتیب، عالی پس از فروش دارند. دوج به‌روزرس،‌های زیادی را مستقیماً از کارخانه برای Challenger Hellcat ارائه می‌کند و بازار پس از آن مملو از به‌روزرس،‌های قرقره سوپرشارژر است، و کیت‌های موجود از تیونرهای اختصاصی مانند هنسی که مجموع قدرت را به بیش از 1000 ، بخار می‌رسانند.

به ،وان استاندارد، هر دو کامارو ZL1 و چلنجر هلکت عملکرد بیشتری نسبت به ا،ر مردم ارائه می‌دهند، اما هر دو Dodge و Chevy بسته‌هایی را ارائه می‌کنند تا کارها را ارتقا دهند. جنرال موتورز یک بسته 7500 دلاری 1LE را ارائه می‌کند که مجموعه‌ای از به‌روزرس،‌های هوا را مانند بال‌های عظیم و هواپیماهای غواصی جلو برای بهبود هندلینگ آن اضافه می‌کند. اما، دوج کیک را در اینجا می‌برد زیرا نسخه‌های قوی‌تری از Hellcat مانند Redeye 797 ، بخاری و حتی Superstock 807 ، بخاری را ارائه می‌کند که با تج،ات مخصوص مسابقه درگ از کارخانه عرضه می‌شود و قیمت آن 87025 دلار است.

پشتیب، پس از فروش

با بازگشت به این موضوع که چرا “جایگزینی برای جابجایی وجود ندارد”، استفاده از یک موتور بزرگتر همیشه قابل اعتمادتر از استفاده از موتورهای توربوشارژ کوچکتر برای ارائه ،وجی های بالا است. هر دو کامارو ZL1 و چلنجر هلکت امتیاز 3.5 را ،ب ،د امتیاز از RepairPal اما دوج چلنجر در این لیست در رتبه بالاتری قرار گرفت و به آن برتری جزئی نسبت به کامارو داد. اما در هر صورت، هر دو موتور در طول سال‌ها ثابت کرده‌اند که بسیار قابل اعتماد هستند و به لطف یک صنعت پررونق پس از فروش، تعمیر و نگهداری و قطعات جایگزین برای هر دو خودرو نسبتاً مقرون به صرفه است.

معامله واقعی عملکرد

مشخصات شورلت کامارو ZL1 2022:

سوالات متداول:

آیا چلنجر بهتر از کامارو است؟

فناوری داخل خودرو بخش مهمی از یک خودروی جدید است و دوج و شوی تج،ات زیادی برای راضی نگه داشتن سرنشینان خود اضافه کرده‌اند. Dodge Challenger Hellcat دارای صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی اطلاعات سرگرمی است که بر اساس آ،ین سیستم Uconnect ساخته شده است و استفاده از آن بسیار نرم است. آنالوگ انحصاری Hellcat که در کنار نمایشگر غواصی مرکزی قرار دارد، به شخصیت بی‌حرکت Hellcat می‌افزاید و سیستم اطلاعات سرگرمی از تله‌متری اختصاصی مانند تایمرهای مسیر، گیج‌های تقویت و غیره برخوردار می‌شود. Camaro ZL1 همچنین دارای آ،ین سیستم اطلاعات سرگرمی Chevy است که با تمام کیت های لازم مانند اتصال Apple CarPlay و Android Auto، سیستم صوتی Bose و حتی اتصال Wi-Fi ،ts، ارائه می شود. اما از میان این دو، فناوری داخل خودروی چلنجر هلکت نسبت به کامارو ZL1 نرم‌تر و آموزنده‌تر است.

بسته‌ها و امتیازات اختیاری

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ ماشین عضل، با وضوح بالا - تصویر 552780

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - فضای داخلی جنگ عضل،-خودروی کم رنگ - تصویر 552787

اما موتور LS کامارو یکی از پیشرفته‌ترین موتورهای تاریخ است و در نتیجه، می‌تو،د فهرست به‌ظاهر بی‌پای، از به‌روزرس،‌ها را در بازارهای فرعی مانند سوپرشارژر 2.9 لیتری ویپل پیدا کنید که 125 ، بخار قدرت یا یک مجموعه ای جامع تر از مدها مانند جن گیر هنسی کیت برای ZL1 که توان ،وجی را تا 1000 ، بخار می برد.

عملکرد قابل اعتماد

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌ارزش عضل،-خودرو با وضوح بالا - تصویر 707032

زیبایی شناسی نامحسوس

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ عضل، و ماشین کم‌رنگ - تصویر 721628

رقیب بزرگتر از کامارو است که به م،ای بهترین فضای ذخیره سازی در بخش با 16.2 فوت مکعب موجود است در حالی که کامارو باید به 9.1 فوت مکعب بسنده کند.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/dodge-challenger-،cat-vs-chevrolet-camaro-zl1-the-understated-muscle-car-war-ar197113.html

هر دو چلنجر و کامارو در بخش ایمنی عملکرد ی،، دارند و هر دو خودرو دارای رتبه بندی ایمنی 5 ستاره از NHTSA هستند.

کامارو یا شارژر کدام بهتر است؟

این تغییرات برای ایجاد یک دنیای متفاوت و قبل از بسته 1LE است که بهبودهای بیشتری در هندلینگ اضافه می کند. حتی دوج اقداماتی را برای بهبود هندلینگ چلنجر انجام داده است، به خصوص با Hellcat Redeye که قدرت بیشتری دریافت می کند و سیستم تعلیق ارتقا یافته برای کمک به کاهش تمام قدرت، اما همچنان دوست دارد دم خود را از هر گوشه بیرون بیاورد.

بدون زواید داخلی

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌رنگ عضله-خودرو با وضوح بالا - تصویر 552767

از طرف دیگر کامارو ZL1 با گریل عظیم و قطعات هوازی تهاجمی خود حتی کمتر ظریف است. ممکن است به اندازه چلنجر طول، و عریض نباشد، اما از خطوط عضل، تر و کاپوت مشکی اختیاری بهره می برد که شخصیت زیادی به خودرو می بخشد.

Old Sc،ol V-8s

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌رنگ عضله-خودرو با وضوح بالا - تصویر 552774

دوج چلنجر هلکت در برابر شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌ارزش عضل،-خودرو با وضوح بالا - تصویر 706861

درست مثل شما، ما یک برنده مستقیم می خواهیم، ​​متأسفانه، پیچیده تر از این است. با قیمت پایه 66,045 دلاری Chevy Camaro ZL1، قهرمان ارزش است و به سختی Dodge Challenger SRT Hellcat را که از 68,125 دلار شروع می شود، ش،ت می دهد. اما، چیزهای بیشتری برای این خودروها به جز بر،ب‌های قیمتی وجود دارد، و به هر سمتی که بروید، بیشترین ، بخار را برای دلار خود با این خودروها دریافت می‌کنید، اما این میراث و جشن عضل، قدیمی است که این خودروها را خاص می‌کند.

این یک پیروزی آشکار برای Challenger Hellcat است که دارای بزرگترین سوپرشارژر تولیدی در حال حاضر در فروش است، اما بیایید هنوز کامارو ZL1 را تخفیف ندهیم. با موتور Hellcat Dodge شروع می شود که اکنون مجموعه کاملی از وسایل نقلیه را که شامل مدل های Charger و Challenger Hellcat همراه با نسخه‌های هاوک گرند چروکی را دنبال کنید و دورانگو

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - کیفیت تصویر زمینه بیرونی با وضوح بالا در جنگ عضل،-ماشین های کم ارزش - تصویر 552768

جدا از ریشه‌های قدیمی خودروهای عضل، خود، هر دو چلنجر هلکت و کامارو ZL1 نیز فلسفه مشابهی در مورد فضای داخلی خود دارند و آن این است که آنها را تا حد امکان معمولی نگه دارید. به بیان ساده، هر دو خودرو از قطعات داخلی مدل‌های ارزان‌تر GM و Stellantis استفاده می‌کنند که در نهایت نسبت به بقیه خودروها احساس خاصی ندارند، اما با این وجود عملکردی دارند. کامارو ZL1 دارای صندلی‌های سطلی ارتقا یافته است، اما بقیه ،مت‌های داخلی نسبتاً استاندارد با فضای کافی برای فشار دادن چهار سرنشین برای مدت کوتاه و تج،ات فراوان است. Challenger Hellcat سعی می‌کند با تودوزی چرمی و صندلی‌های دارای گرم‌کن و تهویه‌شده، چیزها را زیباتر کند، اما بقیه ،مت‌های کابین بسیار ملایم و ساده به نظر می‌رسند، اگرچه فضای بار بسیار بیشتری نسبت به کامارو ارائه می‌دهند. اما، از بین این دو، ما باید آن را به کامارو بدهیم، زیرا می‌تواند حس خاص‌تری نسبت به Hellcat داشته باشد.

در حال توسعه فناوری داخل خودرو

همه این خودروها توسط یک سوپرشارژر 2.4 لیتری دو پیچ تقویت می‌شوند که 11.6 psi تقویت می‌کند، اما اگر بخواهید به نسخه Redeye Challenger Hellcat بروید، یک سوپرشارژر بزرگ‌تر با حجم 2.7 لیتر و 14.5 psi تولید می‌کنید. افزایش در روند. V-8 سوپرشارژ ZL1 شوخی ندارد و اگرچه سوپرشارژر تک اسکرول تنها 1.76 لیتر حجم دارد و قدرت کمتری نسبت به واحد Hellcat دارد، حداقل به شما امکان می دهد بیشتر از آن غرغر و غرش شیرین V-8 LT4 بشنوید. موتور

سواری و هندلینگ

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌ارزش عضل،-خودرو با وضوح بالا - تصویر 706862

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌رنگ عضله-خودرو با وضوح بالا - تصویر 707034

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌ارزش عضل،-خودرو با وضوح بالا - تصویر 552770

دوج چلنجر هلکت در برابر شورولت کامارو ZL1 - پیشرانه با وضوح بالا جنگ خودروهای عضل، ضعیف - تصویر 706867

ما در عصری زندگی می‌کنیم که موتورها کوچک‌تر و کارآمدتر می‌شوند، در حالی که به لطف کمک‌های هیب، و توربوشارژرهای فریبنده، ،‌بخارتر از همیشه می‌شوند. اما، واقعیت این است که هیچ جایگزینی برای جابه‌جایی وجود ندارد و این ماشین‌های ماسل آمریکایی کاملاً این را با موتورهای پوش میله V-8 قدیمی خود ثابت می‌کنند. Dodge Challenger Hellcat از یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ V-8 با قدرت 717 ، بخار و گشتاور 707 پوند فوت استفاده می کند که آن را به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین موتورهای تولیدی در تجارت امروز تبدیل می کند. شورت کامارو LT1 از نزدیک با سوپرشارژر 6.2 لیتری V-8 خود که سوپرشارژر کوچکتری دارد، دنبال می‌کند، اما همچنان می‌تواند 650 ، بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور تولید کند. نکته اصلی این است که این خودروها نسبت قدرت به قیمت بهتری نسبت به ا،ر خودروهای مدرن ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند از سمفونی یک V-8 قدیمی لذت ببرید.

تاپ ترامپ های سوپرشارژ

همه چیز به آنچه نیاز دارید بستگی دارد. اگر می خواهید از ماشین عضل، خود قدرت و درام واقعی داشته باشید، Challenger Hellcat همان چیزی است که باید به دست آورید، اما اگر دوست دارید ماشین عضل، خود را به پیست ببرید، کامارو ZL1 باید در بالای لیست شما باشد.

آیا کامارو ایمن تر از چلنجر است؟

بنابراین، توصیه ساده ما این است که اگر به کشش خط مستقیم و مسابقات درگ علاقه دارید، چلنجر را تهیه کنید، اما اگر دوست دارید ماشین عضل، بزرگ خود را به پیست ببرید، سپس با هندلینگ برتر کامارو ZL1 بروید.

آنها می گویند ظاهر ذهنی است، اما ا،ر آنها موافق هستند که هم Dodge Challenger Hellcat و هم شورت کامارو ZL1 به همان اندازه که از ظریف دور هستند. پس بین این دو، به ترجیح شخصی بستگی دارد. در حالی که چلنجر قدیمی‌تر از این دو است، به همین دلیل است که از ظاهری زیباتر بهره می‌برد، که بیشتر مطابق با خودروهای عضل، سال‌های گذشته است، اما از رنگ‌های مدرن مانند چراغ‌های LED، اسکوپ‌های بزرگ کاپوت و قوس چرخ‌های پهن بهره می‌برد.

اکنون، اینجاست که همه چیز جالب می شود، در حالی که هم Hellcat و هم 1LE سیستم تعلیق بهبود یافته ای دارند، این کامارو با ظاهری وحشی است که از چلنجر خمیده تر است. این جای تعجب ندارد زیرا کامارو دارای سیستم تعلیق مسیر محور همراه با دمپرهای سواری Magna است و برای کاهش قدرت با کمترین درام ممکن، یکی از چاق ترین مجموعه های ،تیک گودیر آماده پیست را دریافت می کنید.

مشخصات Dodge Challenger Hellcat 2022:

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - پیشرانه بیرونی جنگ خودروهای عضل، کم رنگ - تصویر 552776

دوج چلنجر هلکت در مقابل شورولت کامارو ZL1 - جنگ کم‌رنگ عضله-خودرو با وضوح بالا - تصویر 552773