مطمئناً، ما Benelli 302 R را با بدنه عظیم و ترمز دیسکی دوگانه در جلو داشتیم که شبیه یک سوپربایک من، به نظر میرسید. اما با سنگینی آن جبران شد و پس از آن، هیچ ایتالیایی هرگز وارد این بخش نشده است. تا به حال. یک بچه جدید در بلوک وجود دارد که در حال آزمایش برای داشتن یک تکه از این پای است. این یک دوچرخه اسپرت جدید Aprilia است که در براماتی آزمایش شده است.
دوچرخه اسپرت جدید Aprilia
اگر فقط آپریلیا RS 150 و Tuono 150 را در هند عرضه می کرد و هویت نام تجاری خود را در بخش موتورسیکلت های اسپرت مقرون به صرفه ایجاد می کرد، عرضه و بازاریابی این موتورسیکلت آینده می توانست بسیار آسان تر باشد. گفته می شود، قیمت می تواند به روپیه برسد. 3.5 لک (ش سابق).
آپریلیا علیرغم حضور قوی در سطح جه،، در هند که به موتور سیکلت مربوط می شود، چندان محبوب نیست. ما خط تولید RS و Tuono را در هر دو بخش متوسط و لیتری دریافت می کنیم. وقتی پیشنهادات ژاپنی در ک، های متوسط و لیتری به تصویر کشیده می شود، پیشنهادات Aprilia گران می شود.
موتورسیکلت جدید با استتار تا روی آبشش پیچیده شده است و تج،ات آزمایشی در پشت آن بسته شده است که پارامترهای مختلف را زیر نظر دارد. زبان طراحی عمدتاً مطابق با آنچه این مارک ایتالیایی در خط تولید RS خود ارائه می دهد است. در واقع، به نظر می رسد یک نسخه کم رنگ از یک RS 660 است که به هیچ وجه چیز بدی نیست.
وضعیت نشستن نسبتا متعهد به نظر می رسد. مقدار من،ی از لغزش برای رسیدن به فرمان آن وجود دارد و رکابهای سوارکار در عقب قرار دارند. این اهرم زیادی را به راکب می دهد تا موتورسیکلت را به گوشه ای پرتاب کند. به نظر می رسد بادگیر جلو از نظر زاویه کمی پایین تر است و به نظر می رسد م،ن سوخت ضخیم آن ،بندگی کافی را برای سوارکار فراهم می کند.
تا زم، که به مرحله تولید سری برسد احتمالاً اجزاء تغییر خواهند کرد. گفته میشود، این قاطر آزمایشی دارای دوشاخ USD در جلو و یک واحد تک شوک در عقب است. Swingarm به نظر می رسد که یک واحد آلومینیومی است و نه یک واحد جعبه ای. ترمزهای دیسکی در جلو مانند ترمزهای موجود در نسل کنونی KTM RC 390 باریک هستند.
موتور و قیمت
موتور تک سیلندر با حجم بین 300 تا 400 سی سی و ارقام قدرت برای مطابقت با رقبای خود از دوچرخه اسپرت جدید آپریلیا انتظار می رود.
بخش پریمیوم دوچرخههای اسپرت 300 سیسی در حال حاضر توسط KTM RC 390، TVS Apache RR 310، BMW G 310 RR و هوندا CBR300R اشغال شده است. کاوازاکی نینجا 300 با روپیه خود نزدیک می شود. بر،ب قیمت 3.4 میلیون Keeway فرصتی را در اینجا پیدا کرده است و اخیراً K 300 R را عرضه کرده است.
با وجود اینکه با پوشش استتار پوشیده شده بود، نمای جلویی آن شبیه یک RS 660 است. یک چراغ جلوی دوقلو با یک لامپ خلبان در مرکز آن تعبیه شده است. اینها احتمالاً LED هستند زیرا هر دوچرخه دیگری در این بخش LED را ارائه می دهد. چراغ های عقب و چشمک زن نیز احتمالاً LED هستند.
مشخصات موتور هنوز مشخص نیست. می توان حدس زد که حجمی بین 300 سی سی تا 400 سی سی با معماری تک سیلندر داشته باشد و حدود 35 تا 40 ، بخار قدرت و 35 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ویژگی هایی مانند راید با سیم، خنک کننده مایع، کلاچ لغزشی و کمکی، شیفتر سریع (حداقل برای تعویض دنده)، ABS دو کاناله، حالت های سواری و نمایشگر TFT مدرن برای ابزار دقیق را می توان ارائه کرد.
منبع: https://www.rushlane.com/new-aprilia-sports-bike-spied-testing-rc-390-rival-12459163.html