دیگر یک ماشین دور ریختنی نیست

کیا اسپورتیج هیب، SX-Prestige AWD 2023: دیگر خودروی دور ریختنی نیست - تصویر 1096705

بخشی از من وجود دارد که فکر می‌کند هیب،‌های گازی-الکتریکی روز خود را سپری کرده‌اند و بخشی دیگر متوجه می‌شود که هنوز هم اهمیت دارند. با وجود سیل تمام برقی‌ها که در حال حاضر وارد بازار شده‌اند، هیب، فروتن می‌تواند شبیه مهندسی دیروز باشد، به‌ویژه آن‌هایی که مزایای اضافه‌ای از دوشاخه ندارند. اما کاملاً قابل درک است که همه آماده نیستند که از خودروهای الکتریکی استفاده کنند و در آن صورت، این اسپورتیج هیب، – که 38 مایل بر کیلوگرم را در سراسر صفحه برمی‌گرداند و با قیمتی بسیار خوشایند به آبشش‌ها می‌رسد – پیشنهاد قانع‌کننده‌ای است.

برای ،، که هوس همه چیزهای خوب را دارند، SX-Prestige تریمی است که ارائه می دهد. فراتر از این صندلی‌های چرم مصنوعی Carmine Red و روکش‌های مات ساتن، کمد پر از جذابیت‌ها است: صندلی‌های گرم‌کن و خنک‌کننده، فرمان گرم‌شونده، انواع مناظر صوتی برای کمک به آرامش، کیا به نام Sounds of Nature، سقف شیشه‌ای پانوراما تمام‌قد، جلو. صندلی‌هایی با آویزهای داخلی در پشت تکیه‌گاه‌ها که به ،وان مدیریت سیم به درگاه‌های USB یکپارچه صندلی عقب، تنظیمات حافظه برای صندلی راننده، و سیستم اطلاعات سرگرمی و الکترونیکی درجه یک با ویژگی‌ها و کنترل بصری عمل می‌کند. این سیستم صوتی هارمن کاردون با فناوری بازسازی Clari-Fi برای موسیقی فشرده نیز همچنان مانند بسیاری از محصولات هیوندای/کیا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کوبیدن کابین

این SX-Prestige AWD با قابلیت رنگ‌آمیزی و بر،ب‌های فرش فرش شده به قیمت 38235 دلار. همان اسپورتیج، به ،وان یک پلاگین هیب،، با قیمت 45035 دلار به فروش می رسد. اما واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی فدرال است که هزینه خالص آن را تا 200 دلار از این هیبرید استاندارد کاهش می دهد. این پلاگین همچنین 34 مایل رانندگی تمام الکتریکی را قبل از استفاده از بنزین فراهم می کند که فقط به صرفه جویی می افزاید. تنها معایب پلاگین اسپورتیج: وزن اضافه و برد رانندگی بسیار کاهش یافته است.

کیا اسپورتیج هیب، SX-Prestige AWD 2023: دیگر خودروی دور ریختنی نیست - تصویر 1096700

این رنگ خا،تری مات سایه شگفت انگیز به نظر می رسد و واقعا جزئیات طراحی اسپورتیج را به نمایش می گذارد. 595 دلار به قیمت اضافه می کند و نیاز به مراقبت ویژه دارد، به طوری که مالکان جدید باید توصیه های کیا را امضا کنند و اذعان کنند که، از جمله سایر هشدارها، نباید از طریق کارواش های خودکار مصرف شود یا ممکن است آسیب جدی رخ دهد – آسیب. که تحت پوشش گارانتی نیست

در حالی که ساخت‌هایی مانند دوو، سوزوکی، ایسوزو و دیگران نتوانسته‌اند خود را با سلیقه آمریکایی تطبیق دهند، کیا فرزند پوستری برای پشتکار است که منجر به موفقیت بزرگ می‌شود.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/kia/2023-kia-sportage-hybrid-sx-prestige-awd-not-a-throwaway-car-anymore-ar197186.htmlکیا اسپورتیج هیب، SX-Prestige AWD 2023: دیگر خودروی دور ریختنی نیست - تصویر 1096699

همچنین شایان ذکر است که اگر به سیستم چهارچرخ متحرک نیاز ندارید، اسپورتیج هیب، محرک جلو با برد رانندگی 589 مایلی به 43 مایل بر کیلوگرم می رسد. قیمت این مدل از 28585 دلار شروع می شود، اما بدیهی است که بسیاری از این ویژگی های برتر را کنار گذاشته است.

پیشرفت‌ها در فناوری هیب، در طول سال‌ها منجر به عملکرد کاملاً الکتریکی بسیار بیشتر از قبل شده است، با سرعت‌های کم برای مسافت‌های کوتاه، اما همچنان بسیار در دسترس‌تر است. قضاوت در مورد قابلیت راندن یک هیب،، ارزیابی یکپارچگی انتقال بین موتور و موتور و در درجه دوم احساس ترمز است. آیا آنها مزاحم هستند یا غیر طبیعی؟ سطوح سر و صدا، ،زش و سختی چگونه است؟ معیار هیب،، تویوتا ونزا جدید است و این اسپورتیج بسیار نزدیک به آن سطح عالی از پیچیدگی است. توربو-فور کمی شلوغ است و این ،تیک‌های سبز رنگ و با مقاومت غلتشی کمی صدای قابل‌توجهی تولید می‌کنند، اما در غیر این صورت، درایو دقیقاً همان چیزی است که در یک ابزار کوچک مورد نظر است – راحت و با قدرت کافی با کشش چهار چرخ کافی برای کمی خاموش شدن نور. -تازه های جاده ای فاصله 8.3 اینچی از زمین و حالت قفل 4WD با کنترل ترمز در سراشیبی کمی اعتبار بیشتری به آن می دهد.

،یدار مراقب باشید

کیا اسپورتیج هیب، SX-Prestige AWD 2023: دیگر خودروی دور ریختنی نیست - تصویر 1096698

کیا اسپورتیج هیب، SX-Prestige AWD 2023: دیگر خودروی دور ریختنی نیست - تصویر 1096701

دکمه “شروع” را فشار دهید و اسپورتیج در حالت درایو Eco شروع به کار می کند که به نوعی تنبلی در پاسخ دریچه گاز کمک می کند اما هرگز به نقطه تشدید نمی رسد. اگرچه، هنوز نمی‌توانم درک کنم که چرا کیا حالت هوشمند را به تنظیمات پیش‌فرض تبدیل نمی‌کند و به طور خودکار بین Eco و Sport بر اساس عادت‌های راننده تطبیق می‌یابد. شماره گیری دستی به Sport از روی دستگیره چرخشی در کنسول می،، تلاش فرمان و منطق کنترل پیشرانه را بر این اساس تنظیم می کند و هر گونه کندی مرتبط با محیط زیست را از بین می برد. همچنین کیفیت سواری دلپذیری وجود دارد که برای سفرهایی که با استفاده کامل از محدوده رانندگی 521 مایلی پرزرق و برق اسپورتیج هیب،، به راحتی تنظیم شده است.

این اسپورتیج مجهز به تمام فناوری‌های کمک راننده مانند دستیار رانندگی در بزرگراه با پشتیب، از فرمان (البته نه کاملاً هندزفری)، نماهای دوربین جانبی فعال شده با چراغ راهنما، که در غلاف‌های نمایشگر اطلاعات راننده ظاهر می‌شوند، و همه‌جانبه است. م،تور با دید فراگیر با کنترل حرکت سه بعدی، نور بالای خودکار و دستیار پارک هوشمند که به خودرو اجازه می‌دهد هنگام ایستادن در کنار خودرو با استفاده از جاکلیدی به داخل و خارج از نقاط تنگ هدایت شود. حتی ،مت بار نیز هوشمند است با درب آسانسور بدون ضربه، کف دو سطحی برای اضافه ، ارتفاع کمی بیشتر در صورت نیاز و اهرم های از راه دور برای جمع ، صندلی های عقب برای حدا،ر حمل و نقل. اسپورتیج قبلی یکی از کوچک‌ترین خودروهای سگمنت خود بود – این مدل دارای بهترین فضای پای صندلی‌های عقب و ظرفیت بار در ک، است، بنابراین این مشکل بهبود یافته است.

چرا فقط دنبال دوشاخه نمی روید؟

این سگ برتر SX-Prestige که در رنگ‌های مات به‌ویژه جسورانه به نظر می‌رسد، به همان خوبی که در بخش CUV هیب، است، با سیستم چهار چرخ محرک است. به طور قابل توجهی بزرگتر از قبل و غرق در محتوای با ویژگی های بارز کیا، شما واقعاً باید برای یافتن ایرادات این اسپورتیج جدید به آن دقت کنید. طراحی جسورانه آن بهتر از هیوندای توسان عموی شرکتی است، امکانات رفاهی در سطح لو، از جمله صندلی برقی سرنشین با قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد، و بدون این که یک لنگر هیب، را حمل کند رانندگی می کند. موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با یک موتور کوچک 44 کیلوواتی ،یب شده است تا از طریق یک گیرب، 6 سرعته اتوماتیک 227 ، بخار قدرت و 258 پوند فوت حدا،ر تولید را به دست آورد. یک بسته باتری لیتیوم یونی با وزن حدود 80 پوند، 1.5 کیلووات ساعت انرژی تولید شده از ژنراتور و در زمان ترمزهای احیا کننده یا چرخش را برای استفاده بعدی ذخیره می کند.

فقط به خوبی انتقال آن

پنل کنترل دوگانه کیا که به تازگی معرفی شده است که در زیر صفحه نمایش لمسی قرار دارد می تواند خسته کننده باشد. با فشار انگشت، آرایه بین تنظیمات رادیو و آب و هوا تغییر می کند، بنابراین اگر فراموش کردید کدام یک انتخاب شده است، ممکن است به طور ناخواسته دمای کابین را به جای افزایش صدای استریو هنگام چرخاندن دستگیره چند منظوره، افزایش دهید. و، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین صفحه‌نمایش لمسی کیا هنوز از نمایش تلفن بی‌سیم پشتیب، نمی‌کند، اما یک پد شارژ بی‌سیم در جلوی کنسول مرکزی ارائه می‌کند – یک عدم تطابق عجیب. من همچنین شیفته شیشه جلوی گرمایشی جدید با خطوط کوچک لندرور و خمیده اش که می تواند حواس را پرت کند، نیستم.

SMART TALK