دیگر یک ماشین دور ریختنی نیست
بخشی از من وجود دارد که فکر میکند هیب،های گازی-الکتریکی روز خود را سپری کردهاند و بخشی دیگر متوجه میشود که هنوز هم اهمیت دارند. با وجود سیل تمام برقیها که در حال حاضر وارد بازار شدهاند، هیب، فروتن میتواند شبیه مهندسی دیروز باشد، بهویژه آنهایی که مزایای اضافهای از دوشاخه ندارند. اما کاملاً قابل درک است که همه آماده نیستند که از خودروهای الکتریکی استفاده کنند و در آن صورت، این اسپورتیج هیب، – که 38 مایل بر کیلوگرم را در سراسر صفحه برمیگرداند و با قیمتی بسیار خوشایند به آبششها میرسد – پیشنهاد قانعکنندهای است.
برای ،، که هوس همه چیزهای خوب را دارند، SX-Prestige تریمی است که ارائه می دهد. فراتر از این صندلیهای چرم مصنوعی Carmine Red و روکشهای مات ساتن، کمد پر از جذابیتها است: صندلیهای گرمکن و خنککننده، فرمان گرمشونده، انواع مناظر صوتی برای کمک به آرامش، کیا به نام Sounds of Nature، سقف شیشهای پانوراما تمامقد، جلو. صندلیهایی با آویزهای داخلی در پشت تکیهگاهها که به ،وان مدیریت سیم به درگاههای USB یکپارچه صندلی عقب، تنظیمات حافظه برای صندلی راننده، و سیستم اطلاعات سرگرمی و الکترونیکی درجه یک با ویژگیها و کنترل بصری عمل میکند. این سیستم صوتی هارمن کاردون با فناوری بازسازی Clari-Fi برای موسیقی فشرده نیز همچنان مانند بسیاری از محصولات هیوندای/کیا تحت تاثیر قرار میدهد.
کوبیدن کابین
این رنگ خا،تری مات سایه شگفت انگیز به نظر می رسد و واقعا جزئیات طراحی اسپورتیج را به نمایش می گذارد. 595 دلار به قیمت اضافه می کند و نیاز به مراقبت ویژه دارد، به طوری که مالکان جدید باید توصیه های کیا را امضا کنند و اذعان کنند که، از جمله سایر هشدارها، نباید از طریق کارواش های خودکار مصرف شود یا ممکن است آسیب جدی رخ دهد – آسیب. که تحت پوشش گارانتی نیست
در حالی که ساختهایی مانند دوو، سوزوکی، ایسوزو و دیگران نتوانستهاند خود را با سلیقه آمریکایی تطبیق دهند، کیا فرزند پوستری برای پشتکار است که منجر به موفقیت بزرگ میشود.