رئیس Stellantis خواهان افزایش تعرفه برای خودروهای چینی در اروپا است

با توجه به ،یب انرژی کنونی اروپا، یک خودروی الکتریکی باید 70000 کیلومتر را طی کند تا ردپای کربن تولید باتری را جبران کند و با خودروهای هیب، سبک که قیمت آن نصف یک EV (خودروی الکتریکی) است، پیش بیاید. ” او اضافه کرد.

طبق گزارش ها، آقای تاوارس به مکالماتی که قبلا با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره تعرفه ها داشته است، اشاره کرده است. آقای ماکرون درباره تاثیر تعرفه های چین و تلاش اخیر آمریکا برای تشویق تولید محلی خودروهای برقی بر خودروسازان اروپایی صحبت کرده است.

  • رئیس Stellantis خواهان افزایش تعرفه برای خودروهای چینی در اروپا است

او گفت: «اگر دسترسی طبقات متوسط ​​به آزادی حرکت را رد کنید، با مشکلات اجتماعی جدی مواجه خواهید شد.

آقای تاوارس که ریاست گروهی را بر عهده دارد که شامل برندهایی از جیپ و دوج گرفته تا فیات و پژو است، درباره سیاست‌های اخیر خودروسازی اروپا صریح بوده است.

آقای تاوارس در نمایشگاه خودروی پاریس به خبرنگاران گفت: «به سادگی، ما باید از اتحادیه اروپا بخواهیم که شرایط مشابهی را در اروپا برای تولیدکنندگان چینی اعمال کند که تحت آن ما، تولیدکنندگان غربی، در چین رقابت می کنیم. اخبار خودرو اروپا.

خودروهای ساخت اروپا با تعرفه بین 15 تا 25 درصد در چین روبرو هستند، در حالی که 10 درصد برای خودروهای ساخت چین وارد شده به اروپا اعمال می شود.

بی وای دی که اخیرا وارد استرالیا شده است، به اروپا نیز وارد شده است. این شرکت چندین خودروی جدید را در سال 2022 عرضه کرده است و اخیراً قراردادی برای فروش 100000 خودروی الکتریکی به غول اجاره‌ای آلم، Sixt اعلام کرده است.

گریت وال موتور در حال آماده شدن برای عرضه طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی Ora و Wey در اروپا است، در حالی که MG با طیف وسیعی از پیشنهادات PHEV و EV جایگاهی برای خود ایجاد کرده است.

او گفت: “بازار اروپا به روی چینی ها کاملاً باز است و ما نمی د،م که استراتژی آنها این است که سهم بازار را با ضرر به دست آورند و بعداً قیمت خود را افزایش دهند.”

در ژانویه 2022، او هشدار داد که برنامه هایی برای دور شدن از احتراق داخلی تا سال 2035 خطرناک است.

او در مصاحبه ای مش، گفت: «آنچه واضح است این است که برق رس، یک فناوری است که توسط سیاستمداران انتخاب شده است، نه توسط صنعت. Les Ec،s، Handelsblatt، Corriere della Sera و جهان – همانطور که از طریق رویترز.

او گفت: «آنچه ما باید به رهبران اروپایی خود ارائه دهیم یک راه حل انتقالی است.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/stellantis-boss-wants-higher-tariffs-on-،ese-cars-in-europe

کارلوس تاوارس، رئیس غول خودروسازی Stellantis، می‌خواهد اتحادیه اروپا نسبت به خودروسازان چینی سخت‌تر عمل کند.

همین هفته او با این استدلال که «تصمیم جزمی که برای ممنوعیت فروش وسایل نقلیه حرارتی در سال 2035 اتخاذ شد، پیامدهای اجتماعی دارد که قابل مدیریت نیست» ادامه داد.

  • رئیس Stellantis خواهان افزایش تعرفه برای خودروهای چینی در اروپا است
  • رئیس Stellantis خواهان افزایش تعرفه برای خودروهای چینی در اروپا است