در ایمنی کودک، امتیاز 44 از 49 یا 89 درصد بود. برای هر دو آدمک کودک، محافظت از تمام نواحی حیاتی بدن در تستهای ضربه از جلو و همچنین مانع جانبی خوب ارزیابی شد. آتو 3 حدا،ر امتیاز را در این آزمون ها ،ب کرد. به دلیل در دسترس نبودن CRS یکپارچه (سیستم نگهدارنده کودک) تنها چند امتیاز از دست داد.
تست عابر پیاده و ایمنی Atto 3
در یک اتفاق مثبت برای BYD Atto 3، eSUV رتبه ایمنی 5 ستاره را در تست تصادف Euro NCAP دریافت کرده است. اگرچه مدل فرمان چپ آزمایش شد، اما نتایج برای مدل فرمان راست نیز قابل اجرا خواهد بود. رزرو در حال حاضر برای Atto 3 با مبلغ رمزی 50 هزار روپیه باز است. اولین دسته 500 واحدی قرار است در ژانویه 2023 تحویل شود.
در کاربران آسیب پذیر جاده، Atto 3 امتیاز 37.5 یا 69٪ را به دست آورد. محافظت در برابر ضربه سر روی کاپوت خوب یا کافی بود. با این حال، ستون های شیشه جلو سفت برای آسیب احتمالی سر عابر پیاده ضعیف ارزیابی شدند. در صورت ضربه گیر، محافظت برای پاهای عابران پیاده خوب بود، اما برای ناحیه لگن ضعیف بود. سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) در آتو 3 با اجتناب از برخورد در ا،ر سناریوها، در تست ها عملکرد خوبی داشت.
Atto 3 رتبه 5 ستاره Euro NCAP برای هند اعمال خواهد شد، زیرا eSUV به ،وان واحدهای CKD در اینجا وارد می شود.

با امتیاز 5 ستاره Euro NCAP، Atto 3 در حال حاضر در یک موقعیت برتر در بازار هند قرار دارد. تقاضای قابل توجهی برای خودروهای با درجه ایمنی بالا وجود دارد. این لیست شامل Nexon، XUV700، Punch، XUV300، Thar، Tiago و Altroz است. در حالی که رتبه ایمنی بالا ممکن است تنها معیار برای ،ید خودرو نباشد، مطمئناً می تواند تأثیر مثبتی بر ترجیحات مصرف کننده داشته باشد.
eSUV امتیاز 34.7 از 38 یا 91 درصد را در ایمنی بزرگسالان به دست آورد. ا،ر پارامترهای ایمنی خوب یا کافی رتبه بندی شدند. تنها در آزمایش ضربه جانبی با قطب کناری، بدن راننده دارای حفاظت ضعیفی بود. محفظه مسافر در تست افست فرونتال ثابت بود.
در کمک ایمنی، آتو 3 12 امتیاز یا 74 درصد به دست آورد. سیستم پشتیب، لاین با تصحیح مسیر خودرو در هنگام خارج شدن از خط به خوبی کار می کرد. واکنش خودرو به خودرو با ترمز اضطراری خودکار (AEB) خوب بود. برخی از امتیازات ،ر شد زیرا eSUV دارای سیستم تشخیص خستگی راننده نبود.
منبع: https://www.rushlane.com/byd-atto-3-electric-suv-crash-test-safety-rating-5-star-euro-ncap-12451415.html
در مورد BYD Atto 3، نوع آزمایش شده تریم پایه Active بود. این خودرو دارای ویژگی های ایمنی مانند کیسه هوای جلو و جانبی، پیش کشنده کمربند، محدود کننده بار کمربند، ایزوفی،، یادآور کمربند ایمنی، ترمز اضطراری خودکار، کمک سرعت و سیستم کمکی بین خطوط است.
Atto 3 در کارخانه BYD در Sripe،budur، نزدیک چنای مونتاژ خواهد شد. این شرکت قصد دارد تا سال آینده حدود 15000 دستگاه از Atto 3 را بفروشد. بر اساس تقاضا، BYD میتواند تولید محلی Atto 3 را در نظر بگیرد. انتظار میرود eSUV در محدوده قیمتی بین 25 تا 30 میلیون روپیه عرضه شود.