رقیب تسلا مدل 3 EV BYD برای عرضه در استرالیا آماده شده است
نسخههای تک موتوری با برد معمولی (که گمان میرود عقب محرکه باشند) از موتور 150 کیلووات و 310 نیوتنمتر و بسته باتری 61.4 کیلووات ساعتی «BYD Blade» استفاده میکنند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در عرض 7.5 ث،ه انجام میدهند. برد 550 کیلومتر ذکر شده است.
در حالی که آتو 3 رقیب MG ZS EV که به زودی بهروزرس، میشود در انتهای بازار خواهد بود، BYD Seal از نظر اندازه و شکل بیشتر یک رقیب تسلا مدل 3 است.
رویداد پرتاب ژاپنی BYD
برای برخی زمینه های مبهم، BYD Atto 3 پس از چند تاخیر، ی،ی حدود شش ماه پس از اعلام قیمت آن، از ماه آگوست وارد بازار می شود.
اولین خودروی آن در بازار استرالیا، SUV کوچک Atto 3، در ماه اوت وارد بازار می شود.
مدل عملکرد دو موتوره AWD ،وجی های 390 کیلووات و 670 نیوتن متر را با اضافه شدن یک موتور دیگر نشان می دهد. BYD سرعت 0-100 کیلومتر بر ساعت 3.8 ث،ه و برد 650 کیلومتر را ذکر می کند.
در مورد نام BYD Seal در بازار استرالیا، این نیز نامشخص است. درک ما این است که “Atto 4” همانطور که در جاهای دیگر حدس زده می شود در این وسیله نقلیه استفاده نخواهد شد.
مدلهای میانرده برد بلندتر ،وجیهای ۲۳۰ کیلووات و ۳۶۰ نیوتنمتر و باتری بزرگتر ۸۲.۵ کیلووات ساعتی و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ث،ه دارند. برد 700 کیلومتر ذکر شده است.
انتظار می رود BYD Seal یکی از دو BYD دیگری باشد که امسال در اینجا به فروش می رسد، دیگری احتمالا یک هاچ بک کوچک بر اساس BYD Dolphin در بازار چین است.
انتظار می رود سفارشات هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه در یکی از نمایندگی های ملی که اخیراً دقیق BYD با حمایت Eagers Automotive، یک نهاد فهرست شده در ASX، انجام شود.
شرکت خودروهای برقی چینی که به سرعت در حال رشد است BYD در حال آماده شدن برای راه اندازی جدید است این صد برای رقابت با تسلا مدل 3 – و انتظار می رود سفارشات استرالیا در اوا، سال 2022 آغاز شود.
را مهر جهانهمانطور که در چین نامیده می شود، به تازگی در بازار داخلی خود به فروش رسیده است و قرار است تحویل آن در ماه جاری آغاز شود. ما هنوز نمی د،م نام آن در اینجا چیست.
دیگر مدلهای هدف مشابه مفهومی، به وضوح Polestar 2 و هیوندای Ioniq 6 تازه رونمایی شده هستند.
EVDirect.com.au ادعا میکند که قبلاً 3500 پیشسفارش Atto 3 را انجام داده است، که در صورت تحویل، شرکت را در بالاترین سطح فروشندگان EV در استرالیا، پس از تسلا قرار میدهد.
به این ترتیب در چین از آن به ،وان مهم ترین خودروی BYD یاد می شود. به یاد داشته باشید، BYD تحت حمایت وارن بافت، یکی از بزرگترین رقبای تسلا از تولیدکنندههای خودکار غیر قدیمی است.
طراحی BYD Seal که تحت رهبری ولفگانگ ایگر، مدیر سابق طراحی آئودی نوشته شده است، دقیقاً شبیه به کانسپت اخیر BYD Ocean-X است.
برد رانندگی داخلی ادعا شده بسته به باتری بین 550 تا 700 کیلومتر است، اگرچه هنوز مشخص نیست که چقدر به این اه، در دنیای واقعی نزدیک می شود. انتظار می رود برد WLTP مدل پایه حدود 450 کیلومتر باشد.
این شرکت واقعاً در این هفته به ما تأیید کرد که سفارشات محلی BYD Seal در مسیر باز شدن برای استرالیا در اوا، سال 2022 است، اگرچه هنوز نمی تواند زمان تحویل را ارائه دهد.
این قبل از تخفیف است.
اندازه BYD Seal 4800 میلیمتر است که حدود 100 میلیمتر طول،تر از مدل 3 است. قیمت ورودی آن کمی بیش از 220,000 یوان (46,500 دلار آمریکا) در مقایسه با 280,000 یوان (59,300 دلار) برای تسلا است.
Seal مبتنی بر «E-Platform 3.0» انعطافپذیر و اسکیتبرد مانند جدید BYD با باتریهای اختصاصی «Blade» لیتیوم آهن فسفات (ولتاژ سیستم تا 800 ولت) است. این سبک شیمی – همچنین در مدل 3 ساخت چین – برای به حدا،ر رساندن ثبات و چرخه زندگی طراحی شده است.
این همان BYD است که هفته گذشته اعلام کرد که چنین است در حال عرضه سه خودروی الکتریکی در ژاپن در طول سال 2023: Atto 3، Seal و Dolphin – برای یک برند چینی غیرمعمول است.
منابع رسانهای در آنجا تعداد پیشسفارش را از بین نقلقول میکنند 60000 و 110000 ماشینبسته به منابعی که می خو،د. در هر صورت به نظر می رسد که یک ضربه است.
از نظر جرم محدود، برادههای ،تی قبلی BYD ارقامی را بین 1885 کیلوگرم برای پایه تا 2150 کیلوگرم برای موتور دوگانه نشان میدهد – تا حدودی بیشتر از تسلا که بین 1752 کیلوگرم تا 1836 کیلوگرم ذکر شده است.
خبر خوب از دیدگاه استرالیایی این است که شما باید بتو،د در سال 2023 یکی از آنها را به دست آورید زیرا واردکننده محلی BYD، EVDirect.com.au، قصد دارد یک توسعه بزرگ را توسعه دهد.