با برد حدود 500 کیلومتر، نسخه تولیدی EVX پیشنهاد قانع کننده ای را ارائه می دهد

در حالی که سایر OEM های داخلی قبلاً خودروهای الکتریکی خود را در بازار عرضه کرده اند به این امید که از مزیت موتور اول استفاده کنند، ماروتی سوزوکی، رهبر بازار، فکر می کند که هنوز مدتی تا ضروری شدن تغییر به محصولات تمام الکتریکی باقی مانده است. با این وجود، برندی که برای چندین دهه با موفقیت نشان میدهد توانایی خود در خواندن نبض مشتریان هندی را نشان میدهد، مفهوم تمام الکتریکی EVX خود را در نمایشگاه خودرو معرفی کرد که نشاندهنده اه، میانمدت خود بود.
منادی ژنرال بعدی ماروتی برزا
Maruti EVX زبان طراحی کراس اوور جدید این شرکت را پیشنمایش میکند که میتواند مبنایی برای جانشین م،وی Brezza باشد. امیدواریم محدودیت 4 متری حیاتی که مزایای عوارض مالیات غیر مستقیم را تعیین می کند، در نهایت در عصر تمام الکتریکی ناپدید شود، بنابراین کراس اوورهای جمع و جور می توانند جادارتر و کاربردی تر از محصول فعلی بازیکنان معمولی باشند.

به ،وان مثال، با طول حدود 4.3 متر، نسخه تولیدی EVX تقریباً به اندازه هیوندای کرتای پرفروش خواهد بود. پس از پرتاب، احتمالاً باید با نسل بعدی Nexon EV که طول آن نیز حدود 4.3 متر خواهد بود، مبارزه کند. سپس Creta EV و Seltos EV در حال ساخت هستند که می توانند رقبای بالقوه ای در کنار XUV400 باشند.
متخصص رندر ما Pratyush Rout نسل بعدی شاسی بلند کراس اوور Maruti Brezza را بر اساس مفهوم EVX تصور کرده است. نسخه تولیدی، همانطور که رندر اشاره می کند، برای تاکید بر کارایی آیرودینامیکی که در مورد برد بسیار مهم است، کمی کاهش می یابد. زبان طراحی جدید همچنان به حفظ شخصیت جعبهای اصلی کراس اوورهای کامپکت کنونی ماروتی ادامه میدهد. از ویژگیهای برجسته طراحی در جلو میتوان به چراغهای جلوی LED براق، جلوپنجره جلویی تقریباً بیوجود، محفظههای مه شکن بومرنگ شکل و ورودی هوای ذوزنقهای مع، اشاره کرد.

سطوح صاف ورق ف،ی، دستگیرههای درها و قابهای عقب برجسته نمایه را مشخص میکنند، در حالی که انتظار داریم لامپهای ،یبی پیوسته عقب و شیشه جلوی جمعوجور عقب کمابیش همانطور که هستند به جلو منتقل شوند. ماروتی فضای داخلی مفهومی EVX را فاش نکرده است، اما با توجه به روند جه،، می توان انتظار داشت که این خودرو داشبورد ساده ای را انتخاب کند که چندین نمایشگر و ویژگی های ارتباطی پیشرفته بر آن غالب است.
جزئیات پیشرانه
انتظار میرود نسخه تولیدی Maruti EVX اولین پروژه تمام الکتریکی این برند باشد. جزئیات در مورد پیشرانه الکتریکی در حال حاضر کمیاب است، اما کراس اوور که احتمالاً در سال 2025 عرضه می شود، شبیه به یک موتور الکتریکی 100 تا 150 کیلووات است که توسط یک بسته باتری LFP با ظرفیت حدود 60 کیلووات ساعت پشتیب، می شود. این باید برای برد تایید شده در میدان توپ 500 کیلومتر خوب باشد.
کراس اوور کامپکت تمام الکتریکی سوزوکی ساخت هند کاندیدای خوبی در بازارهای خارج از کشور خواهد بود. در واقع، انتظار میرود که صادرات تقریباً نیمی از حجم تولید EV را تشکیل دهد. شرکت سوزوکی موتور 100 میلیون دلار در این کشور برای ساخت خودروهای برقی و باتری سرمایه گذاری خواهد کرد.

ماروتی امیدوار است که محصول فعلی خودروهای برقی مقرون به صرفه در هند، زمینه را برای مقبولیت در میان مشتریان فراهم کند تا زم، که اولین محصول آلایندگی صفر خود را آماده کند. زیرساخت شارژ کشور نیز باید در 2-3 سال آینده مساعدتر از اکنون باشد.
سلب مسئولیت – رندرهای طراحی ارائه شده در این وبلاگ صرفاً برای اه، تصویری هستند و توسط سازنده سفارش، تأیید یا تأیید نشده اند. طرح های ارائه شده در اینجا ممکن است منع، کننده محصول نهایی یا اه، سازنده نباشد. رندرها فقط به صورت طرح های مفهومی یا تفسیرهای هنری ارائه می شوند و صحت یا امکان سنجی آنها نمی تواند تضمین شود.
منبع: https://www.rushlane.com/new-gen-maruti-brezza-electric-suv-evx-based-12458908.html