به گفته رنو، رافال از پیشرانه هیب، انتخابی E-Tech استفاده خواهد کرد.
با توجه به ماهیت پرچمدار رافال، این پیشرانه های هیب، ملایم احتمالاً حداقل در ابتدا در کراس اوور جدید موجود نخواهند بود.
پرچمدار جدید رنو یک کراس اوور کوپه خواهد بود که به ،وان شناخته می شود رافال، که به زبان فرانسوی است و همچنین نام یک جت جنگنده دهه 1930 ساخت کادرون رنو است.
در استرالیا نیز قدرت کمتری وجود دارد 118 کیلو وات نسخه پیشرانه هیب، E-Tech موجود است.
برای ،، که تمایلی به جهش به یک مدل هیب، کامل ندارند، Austral همچنین می تواند به موتورهای بنزینی هیب، ملایم منتخب مجهز شود: یک موتور 1.2 لیتری 96 کیلووات و یک موتور 1.3 لیتری با 103 کیلووات یا 116 کیلووات.
در چین، جیلی خودروهایی را برای رنو مهندسی و تولید خواهد کرد تا در بزرگترین بازار خودروی جهان به فروش برسد. رنو کره در حالی که در کره ج،ی است، خودروهایی را بر اساس معماری ماژولار فشرده توسعه یافته توسط شرکت تابعه جیلی ولوو خواهد ساخت.
با توجه به خطوط برش کاپوت و شکل شیشه های جانبی، به نظر می رسد رافال وسیله نقلیه ای باشد که توسط آژانس عکاسی جاسوسی ما در آوریل امسال گرفته شده است.
شایعات حاکی از آن است که این مدل های کره ای به طور گسترده بر اساس محدوده Lynk & Co فروخته شده در چین و بخش هایی از اروپا خواهند بود.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/renault-teases-new-coupe-suv-flag،p
مشخص نیست که رافال چه رابطهای با خودروهایی دارد که به طور مش، توسط رنو کره – رنو سامسونگ سابق – و جیلی توسعه مییابند.
باد جدیدی از طریق آن می وزد رنو برد، و رگباری از کراس اوورها را به همراه دارد.
مطابق با اتوموبیلرافال برخلاف E،e کاربردی تر، که در حال حاضر فقط فرمان چپ است، در فرمان راست ساخته می شود.
به نظر میرسد رافال مانند برادران کوچکتر خود، دارای چراغهای جلوی C شکل این شرکت است، البته با گرافیک متفاوت. رافال همچنین به نظر می رسد که دارای ورق ف،ی کاملا منحصر به فرد و چراغ های عقب رساتر است.
رافال جدید بر روی CMF-CD اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی سوار می شود که در حال حاضر به ،وان پایه کراس اوور پنج صندلی استرالیا و کراس اوور شاسی بلند E،e که با پنج یا هفت صندلی در دسترس است، استفاده می شود.
جیلی 34 درصد از سهام رنو کره را در اواسط سال 2022 به ،وان بخشی از مشارکت گسترده بین این دو شرکت در چین و کره ج،ی ،یداری کرد.
در زمان راه اندازی، E،e با 146 کیلو وات راهاندازی هیب، E-Tech دارای یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژ 96 کیلووات/205 نیوتن متر است که با یک موتور محرک الکتریکی 50 کیلووات/205 نیوتن متر و یک موتور 25 کیلووات/50 نیوتن متر ثانویه جفت شده است تا موتور را روشن کند و به تعویض دنده کمک کند. موتورهای الکتریکی تا بسته باتری لیتیوم یون 2 کیلووات ساعتی متصل می شوند.
مجله بریت،ایی همچنین میداند که نسخه Espirit Alpine با چرخهای بزرگتر، اجزای ظاهری اسپرتتر و تزئینات داخلی مجللتر وجود خواهد داشت.