رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند

با گفتن این موضوع، آینده خودروهایی مانند کولئوس با مدل فعلی که قرار است تا چند سال دیگر ساخته شود، نامشخص است و هنوز خبری در مورد نسل بعدی نیست.

رنو می گوید خودروهای احتراق داخلی و هیب، همچنان تا سال 2040 تا 50 درصد از فروش خودروهای سواری در سراسر جهان را تشکیل خواهند داد.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/renault-still-investing-in-internal-combustion-engines

رنو می‌گوید از سال 2024 مجموعه جدیدی از مدل‌های هیب، را در بخش D بر اساس آ،ین فناوری‌های جیلی ولوو برای بازارهای محلی و صادراتی عرضه خواهد کرد.

با این حال، پیوند جیلی و رنو بسیار فراتر از یک معامله ساده به اشتراک گذاری پلت فرم است.

این کراس اوور کوپه که هنوز نامش فاش نشده است “در کره ج،ی طراحی، توسعه و تولید خواهد شد” و از پیشرانه های هیب، استفاده خواهد کرد.

فناوری‌های ICE و موتورهای هیب، بخش مهمی از زنجیره تامین خودرو برای دهه‌های آینده باقی خواهند ماند. لوکا دی میو، مدیرعامل رنو، گفت: ما قادر خواهیم بود بهترین راه‌حل‌های پیشرانه و برقی را به چندین برند OEM در سراسر جهان ارائه دهیم و پتانسیل بازار را برای این فناوری کم آلایندگی آزاد کنیم.

ما از طریقی که به آن نگاه می کنیم، یک ICE، یک رنو برقی و LCV رنو و همچنین آلپاین را می بینیم. بنابراین خودروهای موتور احتراق داخلی امروز از Koleos، Captur، Arkana تشکیل می‌شوند و ما می‌خواهیم به آن اضافه کنیم، اما این باید از پروژه‌های Horse حاصل شود.»

شاسی‌بلند ساخت کره‌ای عملاً در اروپا با شاسی‌بلند جدید اسپیس جایگزین می‌شود، اما در سایر بازارها به شکل فعلی خود ادامه خواهد داد.

انتظار می رود این چارچوب در سال 2023 رسمی شود و این جوینت ونچر همچنین نیروگاه های نیسان و میتسوبیشی شرکای اتحاد رنو را تامین خواهد کرد.

سازنده فرانسوی رنو قرار است سرمایه گذاری خود را در موتور احتراق داخلی (ICE) فراتر از تغییر اجباری به برقی شدن در بازارهای اروپایی در اوا، این دهه ادامه دهد.

دلیل اینکه ما می‌خواهیم ICE را حفظ کنیم و همچنین خودروهای برقی را توسعه دهیم، این است که امکان تحرک هنوز در دسترس است، برای شخصی که در یک واحد کوچک زندگی می‌کند و نمی‌تواند خودروی برقی خود را شارژ کند و فقط می‌تواند هزینه 35 دلار را بپردازد… کار؟ آن‌ها به تحرک نیاز دارند، در غیر این صورت مجبور می‌شوند ماشین‌های قدیمی واقعاً قدیمی را انتخاب کنند.»

این شرکت جدید ظرفیت کل تولید بیش از پنج میلیون نیروگاه و گیرب، احتراق داخلی، هیب، و پلاگین هیب، را در سال خواهد داشت.

با این حال، رنو کره موتورز محصولات تازه‌ای به دست می‌آورد، با این حال، این شرکت در اوا، سال گذشته اولین مدل مبتنی بر جیلی خود را پس از ،ید یک سوم رنو کره موتورز توسط این خودروساز چینی معرفی کرد.

  • رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند
    شاسی بلند رنو مبتنی بر جیلی آینده

رنو و جیلی برنامه هایی برای 17 نیروگاه انتقال نیرو در سه قاره دارند که در مجموع 19000 نفر پرسنل دارند.

  • رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند
    کلیو

آقای سیلی گفت: «نمی توان از این واقعیت عبور کرد که یک خودروی الکتریکی بسیار گران تر از ICE است و هنوز هم نیاز به تحرک افراد پایین تر وجود دارد، بنابراین ما فکر می کنیم این مهم است.

این دو خودروساز ،ن می زنند که با مجموعه محصولات ،یبی و ردپای منطقه ای آنها، سرمایه گذاری مش، آنها می تواند راه حل هایی برای 80 درصد از بازار جه، موتورهای احتراق داخلی ارائه دهد.

در حالی که Ampere از وسایل نقلیه الکتریکی مراقبت خواهد کرد و Alpine همچنان عملکرد محور باقی خواهد ماند، حتی با تبدیل شدن به یک نام تجاری EV، بخش “Horse” سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه نسل آینده ICE خواهد کرد.

تولید پیشرانه‌های احتراقی و هیب، رنو بخشی از یک سرمایه‌گذاری مش، خواهد بود که در آن هر دو و جیلی 50 درصد سهام دارند.

  • رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند
    ترافیک

خودروهای احتراق داخلی همچنین من، بازارهای در حال توسعه آفریقا، چین و خاورمیانه خواهند بود.

  • رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند
    کولئوس

پس از آن رنوهای برقی وجود دارند که گران‌تر هستند، ی،ی 75 هزار [for a Megane E-Tech Electric]این تصور که خودروهای برقی ارزان‌تر می‌شوند، من هنوز اصلاً آن را ندیده‌ام.

گلن سیلی، رئیس رنو استرالیا گفت CarExpert وسایل نقلیه الکتریکی هنوز زمان زیادی برای مقرون به صرفه شدن دارند.

  • رنو همچنان روی موتورهای احتراق داخلی سرمایه گذاری می کند
    آرکانا

رنو با ت،یم ،ب و کار به واحدهای جداگانه – Horse، Ampere، Alpine و Mobilize و ،ب و کار بازیافت خود خنثی، در حال برنامه ریزی برای توسعه وسایل نقلیه با سوخت فسیلی است.