با وجود این، تعداد فزایندهای از جابجاییهای برقی وارد میشوند، مانند مرسدس بنز eVito بزرگتر و LDV MIFA 9.
رنو Kangoo E-Tech EV مردمی رونمایی کرد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/renault-kangoo-e-tech-ev-people-mover-revealed
رنو اضافه می کند که می تو،د میله های سقف را بدون ابزار تنظیم کنید.
طبیعتاً شباهت های زیادی با وانت برقی رنو کانگو E-Tech دارد که در اوایل سال 2023 وارد استرالیا می شود، اما فضای بار را فدای صندلی ها می کند.
فضای داخلی دارای یک دسته ابزار 10 اینچی و یک تبلت مرکزی بزرگ است، در حالی که منشاء ون آن به م،ای وجود فضای ذخیرهسازی فراوان از جمله کنسول بازشو در بالای ابزارهای راننده است. روکش چوبی تیره براق کمی براق میافزاید.
تهویه مطبوع دو منطقه ای توسط یک پمپ حرارتی صرفه جویی در انرژی تغذیه می شود. رنو ادعا می کند که این سیستم تا 30 کیلومتر برد را اضافه می کند.
هنوز مشخص نیست که آیا رنو خودروی کانگو EV را به استرالیا می آورد یا خیر، اگرچه این نوع خودروها در اینجا فروشندگ، کم دارند و ،ید به سمت شاسی بلندها گرایش دارد.
از طریق اپلیکیشن رنو میتو،د سلامت باتری و زمانبندی شارژ را کنترل کنید و درگاه شارژ در جلوپنجره قرار دارد.
ردیف صندلی های عقب (پنج نفره است نه هفت نفره) دارای ت،یم بندی 60:40 است که می لغزد و کج می شود و حجم صندوق بار را از حجم 850 لیتر به 2500 لیتر می رساند. همچنین یک کشو با 49 لیتر فضای اضافه و یک جعبه ذخیره سازی برای کابل ها وجود دارد.
رنو میگوید یک والبا، معمولی 7.4 کیلوواتساعتی خانگی کانگو E-Tech را در حدود شش ساعت از 15 درصد به 100 درصد شارژ میکند. می تواند با شارژر DC تا 80 کیلو وات پایین بیاورد و در 30 دقیقه به برد 170 کیلومتری دست یابد.
این یک موتور محرک 90 کیلووات و 245 نیوتن متر را تامین می کند و سه سطح ترمز احیا کننده را هنگام خاموش ، پدال گاز ارائه می دهد: قایقر،، درایو و ترمز.
رنو پیش از نمایش حضوری آن در نمایشگاه خودروی پاریس در هفته آینده، نسخه جابجایی مردم کانگو E-Tech Electric جدید خود را معرفی کرد.
نیرو از یک باتری لیتیوم یونی 45 کیلووات ساعتی با مایع خنک می شود که از هشت ماژول ساخته شده است که از نظر تئوری تعمیر یا تعویض آن آسان تر است. رنو ادعا می کند برد رانندگی WLTP 285 کیلومتر است.