رو،رویس پس از دههها قدرت صرفاً بنزینی، خودروهای برقی را در سال 2011 با فانتوم تجربی الکتریک (معروف به 120EX)، که یک نمونه اولیه کاملاً عملیاتی و قانونی از یک فانتوم الکتریکی بود، اگرچه برای تولید در نظر گرفته نشده بود، کاوش کرد.
سپس رو،رویس در سال 2016 خودروی مفهومی Vision Next 100 (معروف به 130EX) را معرفی کرد، دوباره یک خودروی آزمایشی که از یک پیشرانه الکتریکی نیرو میگیرد، البته با پلتفرم منحصربهفرد و فناوری رانندگی خودران.
رو،رویس میگوید اسپکتر به دلیل ادغام باتری در ساختار قاب آلومینیومی، 30 درصد سفتتر از طیف خودروهای موجود خود است.
کوپه دو در اسپکتر که گفته می شود جانشین م،وی فانتوم کوپه است، بر اساس آلومینیوم جدید رو،رویس «معماری لو،» ساخته شده است، که همچنین زیربنای فانتوم، گوست و کولینان فعلی است.
بیشتر: رو،رویس اسپکتر 2024 از داخل و خارج جاسوسی شد بیشتر: تست رو،رویس اسپکتر EV 2024 وارد مرحله جدیدی می شود بیشتر: رو، رویس اسپکتر آزمایش زمست، را کامل می کند بیشتر: رو،رویس تا سال 2030 فقط برقی می شود و توسط اسپکتر 2023 هدایت می شود بیشتر: رو، رویس برای اسپکتر الکتریکی در استرالیا سپرده می پذیرد
گفته میشود زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت (۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت) آن کمتر از هشت ث،ه است که بسیار کندتر از سرعت ۵.۷ ث،های V12 فانتوم است.
آینده رو، – رویسشبح – اولین خودروی الکتریکی تولیدی این شرکت – قبل از عرضه جه، آن در سه ماهه چهارم سال 2023 در جهنم سبز آزمایش شده است.
از سوی دیگر، هنگام پیچیدن، دمپرهای سیستم تعلیق سفت می شوند و سیستم فرمان چهار چرخ برای فعال شدن آماده می شود.
بر اساس فانتوم معاصر، 102EX دارای یک جفت موتور الکتریکی در محور عقب بود که در مجموع 290 کیلووات قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.
Phantom Experimental Electric (معروف به 102 EX)
این شبیه به نمایشگر خمیده BMW در محصولات اخیر BMW مانند i4 و iX است و انتظار می رود رو، رویس از نسخه ای از آ،ین سیستم عامل iDrive 8 با رابط کاربری سفارشی استفاده کند.
اسپکتر به شکل نمونه اولیه فعلی خود با رو،رویس بزرگ برای تقریباً 12 ماه جاسوسی شده است، بدون اینکه تغییر آشکاری در طراحی بیرونی ایجاد شود.
یکی از بنیانگذاران شرکت اصلی رو، رویس محدود، چار، رو،، احتمالات خودروهای الکتریکی را در آغاز قرن بیستم بررسی کرد.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
اگرچه رو،رویس اکنون در حال آغاز سفر فعلی خود به سمت آینده تمام الکتریکی است، اما با انرژی الکتریکی غریبه نیست.
این درهای اتوبوس بدون ستون به طول 1.5 متر است که طول، ترین در تاریخ رو،رویس است.
رو،رویس اسپکتر گرند تور 2024 نشان دهنده شروع انتقال رو،رویس به یک محدوده فقط الکتریکی تا سال 2030 است.
در حالی که رو،رویس در به نمایش گذاشتن نمای بیرونی اسپکتر بسیار باز بوده است، اما در مورد قدرت و گشتاور ،وجی خود سختگیر است.
رو، رویس قبلاً برای اسپکتر در استرالیا سپرده دریافت کرده است و گفته است که “در سطح خود” بهترین کار را می کند تا آن را همزمان با سایر بازارها به اینجا برساند.
ماشین الکتریکی کاملاً بی صدا و تمیز است. آقای رو، در مصاحبه ای با The Motor-Car Journal در آوریل 1900 گفت: هیچ بو یا ارتعاشی وجود ندارد، و زم، که ایستگاه های شارژ ثابت را می توان ترتیب داد، باید بسیار مفید باشند.
“اما در حال حاضر، من پیش بینی نمی کنم که آنها بسیار قابل استفاده باشند – حداقل برای چندین سال آینده.”
این شرکت همچنین میگوید Spectre دارای یک سیستم تثبیتکننده الکترونیکی پیچیده است که میتواند میلههای ضد غلت را در جادههای مستقیم جدا کند، که از حرکت تکانخوردگی هنگام برخورد خودرو با موجی جلوگیری میکند.
عکاسان جاسوس ما یک نگاه کوتاه دیگر به فضای داخلی Spectre داشتند که دارای طراحی وسط پشته مشابه با خط تولید موتور احتراقی این برند است.
رو، رویس در حال حاضر در حال آزمایش و اصلاح فناوری تعلیق جدید برای اسپکتر است که ظاهراً تضمین میکند که گرند تورر تمام برقی ویژگی بارز «فرشسواری جادویی» را ارائه میدهد.
رو،رویس میگوید علیرغم استایل خیرهکننده، این کوپه الکتریکی دارای ضریب درگ 0.25 است.
این دستگاه دارای یک دسته ابزار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی سرگرمی است که به نظر می رسد در همان مجموعه قرار دارند.
بزرگترین نقطه ضعف آن – و بنا بر گزارش ها دلیل توقف توسعه – برد آن بود که فقط 200 کیلومتر بود.
در این تور باشکوه منتظر کارهای رقیب تسلا نباشید: این شرکت گفته است که در “قابلیت حمل و نقل” تخصص خواهد داشت و این شتاب شبیه به پرواز جت خصوصی Gulfstream خواهد بود.
در جلوی طراحی، Spectre دارای یک طراحی چراغ های جلو ت،یم شده است که یادآور فانتوم کوپه است. همچنین این اولین رو،رویس خواهد بود که از سال 1926 به رینگ های 23 اینچی مجهز می شود.
شایعه شده است که رو،رویس اسپکتر دارای یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره چهارچرخ محرک است که به طور بالقوه بین 447 کیلووات تا 485 کیلووات نیرو تولید می کند.