رونمایی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV تا ژانویه به تعویق افتاد

این تقریباً دو ماه دیرتر از چیزی است که مایک کوال جونیور، مدیرعامل Ram Trucks قبلاً به آن گفته بود مطبوعات آزاد دیترویت در سپتامبر، جایی که او نشان داد که یک شب قبل از نمایشگاه موتور لس آنجلس، که در 18 نوامبر آغاز می شود، فاش می شود.

علاوه بر پیکاپ برقی تمام‌اندازه، رم می‌گوید در حال برنامه‌ریزی یک پیکاپ با اندازه متوسط ​​است که از نظر ردپایی به خودروهایی مانند فورد رنجر نزدیک‌تر است.

این پلتفرم همچنین می‌تواند از موتورهای الکتریکی با تو، بین 150 کیلووات تا 330 کیلووات پشتیب، کند، که می‌تواند به این م،ی باشد که پیشرانه‌های دو موتوره 660 کیلووات در فهرست موجود هستند.

بیشتر: مفهوم پیکاپ Ram Revolution EV برای ماه نوامبر رونمایی شد




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ram-1500-revolution-bev-concept-reveal-delayed-to-january

ما قبلاً به لطف تعدادی از تصاویر تیزر قبلی که نشان می‌دهند سقف حبابی دوتایی خواهد داشت، ایده‌ای داریم که مفهوم Ram 1500 Revolution BEV چگونه خواهد بود.

رم تأیید کرده است که نسخه تولیدی کانسپت 1500 Revolution BEV در سال 2024 معرفی خواهد شد و گفت که از رقبای خود در مناطقی که مشتریان بیشتر به کامیون‌ها اهمیت می‌دهند – برد، یدک‌کشی، بار و زمان شارژ، «قبل خواهد کرد».

  • رونمایی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV تا ژانویه به تعویق افتاد

دوکاتو در حال حاضر با پیشرانه الکتریکی در اروپا در دسترس است و رم تایید کرده است که آن را در سال 2023 در آمریکای شمالی معرفی خواهد کرد.

علاوه بر 1500، Ram همچنین پیکاپ‌های سنگین‌تر 2500 و 3500 و ProMaster، نسخه‌ای از وانت فیات دوکاتو را به فروش می‌رساند. همه این خودروها به صورت محلی فروخته می شوند، اگرچه دوکاتو نشان فیات خود را در استرالیا حفظ کرده است.

رم آن را آشکار خواهد کرد مفهوم 1500 Revolution BEV در 5 ژانویه در نمایشگاه 2023 انجمن فناوری مصرف کننده، یا CES، در ، وگاس، نوادا.

در مورد شانس خودروی تولیدی برای استرالیا، سخنگوی توزیع کننده محلی Ateco در ماه آوریل گفت که “در حال کار با همکاران در Ram Trucks در ایالات متحده است و بر تعدادی از خودروهایی که من، بازار استرالیا هستند نظارت می کند.”

  • رونمایی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV تا ژانویه به تعویق افتاد

پیکاپ برقی پاسخ رم به فورد F-150 لایتنینگ، شورولت سیلورادو EV، GMC هامر EV، GMC Sierra EV، Rivian R1T و تسلا Cybertruck خواهد بود.

یک تصویر تیزر نمایه جانبی جدید از نظر ،اصر طراحی جدید چیز زیادی اضافه نمی کند، اما به نظر می رسد آینه های جانبی دیجیتال وجود دارد.

جزئیات دقیق در مورد این پیکاپ برقی سایز کامل آینده در حال حاضر بسیار اندک است، اما چیزی که می د،م این است که بر اساس ساختار بدنه روی قاب جدید STLA Frame Stellantis ساخته خواهد شد.

از نظر رقبای رقیب، فورد F-150 لایتنینگ تا 432 کیلووات و 482 کیلومتر برد ادعایی، GMC هامر EV 745 کیلووات و برد ادعایی 529 کیلومتر در ظاهر نسخه 1 تولید می کند و شورولت سیلورادو EV تا 4645 کیلووات و محدوده

  • رونمایی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV تا ژانویه به تعویق افتاد

این بر اساس معماری STLA Large خواهد بود، که همچنین پایه جیپ Recon و Wagoneer S و تولیدی Dodge Charger Daytona SRT را تشکیل خواهد داد.

این وعده در مورد طیف کاملی از خودروهای الکتریکی تا سال 2030 نشان می‌دهد که این شرکت نه تنها روی پیکاپ‌های برقی متوسط ​​و تمام‌اندازه فوق‌الذکر کار می‌کند، بلکه همتایان EV با بقیه مدل‌های خود کار می‌کند.

Ram قبلاً گفته بود که قصد دارد تا سال 2025 خودروهای الکتریکی (EVs) را در ا،ر بخش‌هایی که در آنها رقابت می‌کند ارائه کند و طیف کاملی از مدل‌های الکتریکی حدا،ر تا سال 2030 ارائه شود.

  • رونمایی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV تا ژانویه به تعویق افتاد

رم قبلاً گفته بود وسایل نقلیه مبتنی بر معماری STLA Frame دارای باتری های 159 کیلووات ساعت تا 200 کیلووات ساعت هستند و تا 800 کیلومتر برد دارند.