رویال انفیلد هیمالیا 500 سی سی با قطعات فیبر کربن
منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-himalayan-500cc-with-carbon-fibre-parts-12455174.html
MotoExotica مستقر در اوتاراکند به سرپرستی آرجون راینا یک سهام هیمالیا را انتخاب کرده است و کاملاً از آن غافلگیر شده است. تصور کنید که یک شرکت مودینگ سفارشی مبتنی بر دامنههای هیمالیا است و هیمالیا را تغییر نمیدهد. در حین انجام این کار، آرجون راینا یادگاری از ساخته ارزشمند خود در قالب نمای توپوگرافی کوه اورست بر روی پرده آن به جا گذاشت.
دوچرخه سفارشی هیمالیا 500 سی سی
تغییرات مک،کی زیادی وجود دارد که این هیمالیا را به بهترین هیمالیا در جهان برای آفرود تبدیل می کند. چرخ پره های جلوی 21 اینچی حفظ شده است و عقب اکنون به جای 17 اینچ از دوچرخه استوک 18 اینچی دریافت می کند. ،تیکهای دستگیرهای روی این چرخها پیچیده شدهاند که در خارج از جاده به ،بندگی کمک میکنند. جلو اکنون یک دیسک 320 میلی متری با کولیس 4 گلد، دارد.
ا،ر اصلاحات عمدتاً محدود به یک روکش، طرح رنگ سفارشی، و دسته ای از لوازم جانبی پس از فروش هستند و بس. برای ،، که قدم های اضافی برمی دارند و چیزی واقعاً دیدنی خلق می کنند، پاداش دارد. این دقیقاً همان کاری است که MotoExotica با این Ultimate Himalayan 500cc انجام داده است.

به دلیل استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن، این 500 سی سی Ultimate Himalayan نسبت قدرت به وزن بسیار بهتری نسبت به دوچرخه استوک دارد.

چنگالهای WP USD جایگزین چنگالهای تلسکوپی استوک میشوند که برای دور نگه داشتن ،یفی کاور دارند. سیستم تعلیق عقب اکنون دارای یک سیستم تعلیق تک شوک قابل تنظیم است. این 500 سیسی Ultimate Himalayan توسط MotoExotica با اضافه، و وزن کاهشیافته، به نام خود وفادار میماند. برای نشان دادن این موضوع، یک بر،ب GOAT در پانل های کناری آن به همراه ع، برگردان های توپوگرافی کوه اورست وجود دارد.
این تنها جایی نیست که آرجون راینا از فیبر کربن استفاده کرده است. تمام پانلهای بدنه آن از جمله محافظهای بند انگشتی، م،ن سوخت و یک فیرینگ سفارشی از فیبر کربن ساخته شدهاند که توسط MotoExotica در داخل خانه پخت میشود. ساب فریم عقب هیمالیا نیز تعویض شده است. مجموع همه آنها قطعاً به کاهش وزن کمک زیادی می کند.
چهره جدید دوچرخه سفارشی 500 سی سی Ultimate Himalayan از فیبر کربن ساخته شده است که م،ن سوخت، چراغ جلو و شیشه جلو را نیز در خود جای می دهد. چراغ های جلوی استوک با ال ای دی های پس از فروش جایگزین می شوند. به نظر نمی رسد این موتورسیکلت سفارشی دارای نشانگر گردش در جلو و عقب باشد. اگر این دوچرخه سفارشی فقط برای آفرود باشد، نیازی به چشمک زدن نیست.

تغییرات مک،کی
این بخش مقدار من،ی از قدرت و توانایی کروز را ارائه می دهد و با هزینه عادلانه ارائه می شود. از این رو محبوبیت. با جامعه مودینگ، رویال انفیلدها ترجیح داده می شوند. دوچرخههای استوک RE به دلیل زبان طراحی همیشگی خود، اغلب به شکل بستنی و،لی ظاهر میشوند. این یک مستقل عالی است اما با طعم ها و افزودنی های نامحدود سازگار است.
این تیم در تمام زوایا به این استوک هیمالیا نزدیک شده است و توانسته است دوچرخه استوک را به حدا،ر خود برساند. با شروع موتورش، این موتور با کمک یک کیت سوراخ بزرگ، 500 سی سی را جابجا می کند. همچنین یک دوربین با بالابر بالا، یک ECU قابل برنامه ریزی و یک اگزوز سفارشی با نوک فیبر کربن تعبیه شده است.
ADV ها در حال حاضر در بین علاقه مندان به موتورسواری رایج است. پایین تر، Xpulse 200 توسط Hero MotoCorp و در بالای آن، Royal Enfield Himalayan را داریم. دومی با ارائه سختافزار با قابلیت خارج از جاده و کروز پرسرعت در جایگاهی قرار دارد. چیزی که XPulse 200 فاقد آن است.