رویال انفیلد 650 سی سی اسکرامبلر با راه اندازی تک اگزوز
منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-650cc-scrambler-spied-with-single-exhaust-setup-12450006.html
این امکان وجود دارد که اسکرامب، 650 سی سی رویال انفیلد به ،وان “صورت فلکی” راه اندازی شود. این نام قبلاً توسط رویال انفیلد برای دوچرخه 700 سیسی آن که در آمریکای شمالی بین سالهای 1958 و 1963 فروخته میشد، استفاده میشد. در هند، هر دو علامت تجاری “صورت فلکی” و “رویال انفیلد” توسط Eicher Motors به ثبت رسیدهاند.
اسکرامب، 650 سی سی رویال انفیلد جاسوسی شد
اسکرامب، 650 سی سی آینده رویال انفیلد دارای حالت سواری راحت و عمودی است. با گیره های پایه نصب شده در مرکز و موقعیت ارگونومیک فرمان، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که مسافت های طول، را با حداقل ناراحتی طی کنند. قطعات مخصوص هند مانند حفاظ ساری نیز روی قاطر آزمایشی دیده می شود.
عملکرد اسکرامب، رویال انفیلد 650 سی سی
در حالی که موتور همان 650 دوقلو است، یک تفاوت اصلی اگزوز تک ،وجی است. قوطی اگزوز در مقایسه با واحدهای سایه دار ف،ی گسترده که با 650 دوقلو استفاده می شود، یک واحد سخت تر با روکش سیاه است. تغییرات در تنظیمات اگزوز باید چابکی و مانورپذیری افزایش یافته را تضمین کند، که در ترافیک ساعت شلوغ مفید خواهد بود.

نیروبخش اسکرامب، 650 سی سی، موتور دوقلو 648 سی سی خواهد بود که روی 650 دوقلو کار می کند. حدا،ر قدرت 47 ، بخار و حدا،ر گشتاور 52 نیوتن متر را تولید می کند. در حالی که موتور در همان حالت لحن 650 دوقلو ارائه می شود، اسکرامب، می تواند نسبت قدرت به وزن بهتری داشته باشد. اسکرامب، RE 650cc با واحد اگزوز تک ،وجی و سرسخت تر در مقایسه با 650 دوقلو سبک تر خواهد بود.
رویال انفیلد به غیر از محدوده 350 سی سی و 650 سی سی خود، برای بهبود هیمالیا نیز تلاش می کند. در حال حاضر یک هیمالیا 450 سیسی جدید در دست توسعه است که هدف آن رفع محدودیتهای گزارششده با هیمالیا 411 است. در حالی که قدرت و گشتاور در سطح بالاتری قرار دارند، هیمالیا 450 برخی از ویژگیهای جدید مانند چنگالهای جلو USD را نیز دریافت خواهد کرد. برای برقراری ارتباط بهتر با ترجیحات مشتری در حال تحول، بدنه ای اسپرت تری خواهد داشت.
سایر ویژگیهای کلیدی اسکرامب، رویال انفیلد 650 سیسی شامل دوشاخه جلو مع،، زین تک تکه، چرخهای سیمی و پانلهای جانبی الهامگرفته از مسابقه است. در عقب، به نظر می رسد دوچرخه از یک جفت کمک فنر دوگانه جدید استفاده می کند. هر دو طرف دارای ترمز دیسکی هستند و به صورت استاندارد با ABS دو کاناله ارائه می شوند.
اسکرامب، رویال انفیلد 650 سی سی چندین ویژگی خود را با سایر قاطرهای آزمایشی 650 سی سی که قبلاً در تست های جاده مشاهده شده بودند به اشتراک می گذارد. طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل با ویژگی هایی مانند چراغ جلو، آینه های دید عقب، نشانگرهای چرخش و چراغ عقب نمایان است. این دوچرخه دارای یک دسته ابزار دو پایه است که احتمالاً همان 650 دوقلو است. م،ن سوخت به شکل قطره اشک، خطوطی آشنا دارد که با Interceptor دیده می شود.
رویال انفیلد پس از گسترش دامنه 350 سی سی خود، به دنبال آن است که با عرضه چندین دوچرخه جدید، بخش 650 سی سی را هدف قرار دهد.

با ظهور 650 دوقلو به ،وان گزینه های محبوب در بازارهای داخلی و بین المللی، به نظر می رسد فضای زیادی برای تطبیق با استایل های بدنی بیشتری وجود دارد. بر اساس مشاهده قاطرهای آزمایشی، حداقل سه دوچرخه جدید رویال انفیلد 650 سی سی در دست توسعه است. آ،ین ع،های جاسوسی از بریت،ا است، جایی که نسخه اسکرامب، 650 سیسی در آزمایشهای جادهای مشاهده شده است.