رویال انفیلد Himalayan 450 تمام دیجیتال Speedo، کنسول
در حال حاضر، رویال انفیلد هیمالیا 411 دارای یک خوشه شلوغ از شماره گیری است. دارای یک سرعت آنالوگ با یک صفحه LCD کوچک در زیر آن برای نشانگر وضعیت دنده و برخی اطلاعات دیگر. علاوه بر این، ما یک صفحه آنالوگ کوچکتر برای سرعت سنج داریم. در زیر آن دو صفحه مدور وجود دارد. یک کنتور سوخت آنالوگ و یک قطب نمای دیجیتال.
یک صفحه ناوبری دایرهای Tripper نیز در این خوشه شلوغ به شکل جوگاد وجود دارد. به طور کلی، به نظر می رسد همه چیز درهم و برهم است. با نسل جدید هیمالیا، RE این مشکل را حل کرده است. H450 جدید فقط یک صفحه نمایش دایره ای بزرگ دارد که احتمالاً یک LCD یا حتی یک واحد TFT است. این بوم بزرگ باید برای نشان دادن تمام اطلاعاتی که هیمالیاهای قدیمی انجام می دادند کافی باشد.
با موتور جدید با حجم حدود 450 سی سی، رویال انفیلد هیمالیا 450 احتمالاً 30 ، بخار قدرت و 40 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
مدل های پیشنهادی آینده رویال انفیلد بر اساس این پلت فرم 450 سی سی پنج عدد است. از این میان، هیمالیا 450 و هانتر 450 احتمالاً خودروهای پیشرو خواهند بود و مشتقاتی مانند یک تورر، کافه مسابقه با فیرینگ و همچنین یک اسکرامب، تمام عیار تولید خواهند کرد. اولین دسته احتمالا هیمالیا 450 خواهد بود و اغلب مورد آزمایش قرار می گیرد.
صفحه نمایش تمام دیجیتال Himalayan 450
دوره های طول، آزمایش رویال انفیلد چیز جدیدی نیست. پس از راه اندازی Super Meteor 650 اخیرا، RE قرار است پلت فرم جدید 450cc خود را با مشتقات متعدد راه اندازی کند. یکی از آنها هیمالیا 450 مورد انتظار است.
یکی دیگر از جنبه های قابل توجه این خوشه ابزار جدید این است که به سمت سوار کننده زاویه دارد. هنگام گشت و گذار، در دید محیطی سوار قرار می گیرد و نیاز به دور شدن از جاده برای درک داده های خودرو را نفی می کند. این ممکن است هنگام ایستادن و انفجار در مسیرها راه حل ایده آلی نباشد. اما، به احتمال زیاد این یک اتفاق روزمره نیست.
مشخصات و ویژگی ها
ما قبلا می دانستیم که رویال انفیلد H450 آینده را به چنگال های USD مجهز کرده است. این ع، های جاسوسی جدید نشان می دهد که از S،wa است. با این حال، به نظر نمی رسد که آنها برای بازگشت و فشرده سازی قابل تنظیم باشند. با این حال، این هنوز هم یک نمونه آزمایشی است و مدل با مشخصات تولید ممکن است دارای قابلیت تنظیم مجدد و فشرده سازی باشد.
عقب توسط یک واحد تک شوک تعلیق خواهد شد و همچنین احتمالاً از S،wa خواهد بود. هنوز مشخصات دقیق موتور مشخص نیست. اما حجمی معادل 450 سی سی دارد تا 30 ، بخار قدرت و 40 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت توسط یک گیرب، 6 سرعته تنظیم می شود و به احتمال زیاد دارای خنک کننده مایع است.
رقبای زیادی در حال آماده شدن هستند. تیز ، تیغه های خود برای رقیب هیمالیا 450، Hero MotoCorp Xpulse جدید است که احتمالاً دارای موتور 400 سی سی و KTM 390 Adventure 2023 است.