علاوه بر این، طبق گفته پژو استرالیا، دریچه الکتریکی e-208 اکنون در مراحل ارزیابی نهایی است و ممکن است قبل از پایان سال وارد بازار شود.
انتظار میرود که e-3008 از چراغهای جلوی سه پنجه جدید پژو استفاده کند، همانطور که در تصویر تیزر خودروهای برقی آینده این برند دیده میشود.
به جای پیروی از مسیر معمولی رهاسازی قاطرهای استتار برای عکاسان جاسوس، پژو سه مدل مختلف e-3008 با استتار سبک را در جاده های عمومی در سراسر اروپا برای مرحله نهایی آزمایش توسعه رها کرده است.
به نظر میرسد e-3008 با استفاده از زبان طراحی زاویهدارتر از 3008 فعلی، برخی از نشانههای ظاهری را از پژو 408 کوپه SUV جدید معرفیشده گرفته است، بهویژه با سقفی درشت که شکلی کوپهمانند ایجاد میکند.
نمونههای اولیه استتار شده که طرحهای بستهبندی آنها مورد رای عموم قرار گرفت، بهترین نگاه را به مدل آینده ارائه میکند.
در حالی که پژو مشخصات پیشرانه را منتشر نکرده است، این مدل قرار است تا 700 کیلومتر برد داشته باشد، با انتخاب سه پیشرانه از جمله گزینه دو موتوره چهار چرخ متحرک.
با این حال، e-3008 دارای بدنه بلندتر، حالت عمودی تر و ،مت عقب بزرگتر نسبت به تسلا مدل Y نسبت به 3008 فعلی است.
طراحیهای منحصربهفرد چرخها مشابه آنچه در 408 جدید دیده میشود، نشان میدهد که این میتواند به امضای زبان طراحی پژو برای مدلهای برقی آینده تبدیل شود.
در داخل 3008 جدید اولین نمونه از پانورامیک i-Cockpit، جدیدترین طراحی داخلی پژو خواهد بود که در خط تولید آتی آن گسترش خواهد یافت.
در کنسول مرکزی یک بخش کنترل سطح ت،یمبندی دیگری وجود دارد که یک بخش صفحه نمایش لمسی i-Toggles را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند بین تنظیمات سرگرمی اطلاعاتی و یک اهرم کوچک برای کنترل گیرب، اتوماتیک حرکت کنند که در زیر آن خطی از کنترلهای تهویه مطبوع و ترمز دستی الکترونیکی قرار دارد.
طرحهای چرخهای آلیاژی غیر شعاعی با شکافهای مستطیلی و لهجههای آبی دو رنگ نیز در مدلهای آزمایشی نشاندادهشده در تصاویر تیزر دیده میشوند.
e-3008 اولین وسیله نقلیه ای خواهد بود که بر روی پلت فرم STLA Medium راه اندازی می شود، که شرکت مادر Stellantis قبلاً تأیید کرده بود که دارای موتورهای الکتریکی هر کدام با قدرت بین 125 تا 330 کیلووات است.
این برند فرانسوی در اوایل سال جاری از انواع شاسیبلندهای توربو دیزلی خود حذف کرد تا طیف وسیعی از خودروهای سواری و شاسیبلندهای خود را در استرالیا که همگی بنزینی یا برقی هستند، باقی بگذارد.