رکورد فروش خودروهای Maruti Nexa به میزان 20 لک

این رویکرد به تعیین معیاری در ارائه بهبودهای همه جانبه کمک کرده است. موفقیت NEXA را می توان به شبکه گسترده 440 نمایشگاهی آنها نیز نسبت داد. این معادل نقاط تماس در بیش از 280 شهر است که به آنها امکان می دهد با مشتری، از زمینه ها و مناطق مختلف ارتباط برقرار کنند.

نقطه عطف فروش Maruti Nexa 20 lakh
نقطه عطف فروش Maruti Nexa 20 lakh

داستان موفقیت NEXA: نسل جوان آنها را انتخاب می کند

علاوه بر این، حدود 50 درصد از مشتریان آن زیر 35 سال سن دارند. یک گروه سنی مهم هنگام در نظر گرفتن میانگین سنی هند زیر 30 سال است. داده های ،ید نشان می دهد که NEXA یک انتخاب ثابت شده برای نسل جوان است.

مجموعه محصولات NEXA ،یبی عالی از فناوری پیشرفته، ویژگی‌های نوآورانه و طراحی استثنایی است که تجربه‌ای بی‌نظیر از خودرو را ارائه می‌دهد. هاچ‌بک‌های Baleno و Ignis به مشتری، که به دنبال خودروهای شیک هستند پاسخ می‌دهند، در حالی که Ciaz به ظرافت سدان و لو، مورد انتظار پاسخ می‌دهد. از سوی دیگر، XL6 یک MPV پر از ویژگی ها جای پای محکمی در بازار به دست آورده است.

گراند ویتارا با طیف متنوعی از پیشرانه ها، پیشرانه ها و ویژگی های خود، طیف وسیعی از مشتریان را برآورده می کند. علاوه بر این، UV های اخیراً رونمایی شده NEXA، Jimny و Fronx، هم علاقه مندان به اشعه ماوراء بنفش عصر جدید و هم آفرودهای مدرسه قدیمی را به خود جلب کرده اند. تمرکز تز،ل ناپذیر NEXA بر ارائه خودروهای مدرن و نوآورانه به آنها کمک کرده است تا خود را به ،وان پیشرو در صنعت خودروسازی معرفی کنند.

Smart Finance، ویترین AR، و NEXAVerse: اولین نوآوری های دیجیتال

این دستاورد نشان دهنده تعهد NEXA به ارائه یک تجربه برتر به مشتریان خود است. و این فراتر از فروش اتومبیل است. صنعت خودروسازی به سرعت در حال پیشرفت است. تمرکز NEXA بر ارائه فناوری نوآورانه به موفقیت آنها ادامه خواهد داد و نیازهای مشتری در حال تغییر را برآورده می کند.

محصولات Baleno، Ignis، Ciaz، XL6، Grand Vitara، Jimny و Fronx: NEXA

NEXA مطابق با ارزش‌های جه،، قابل اعتماد، نوآورانه و دلپذیر خود، تجارب استثنایی را ارائه می‌کند که به مشتریان غیرمتعارف و جدید پاسخ می‌دهد. سه نقطه اشتیاق برای مشتریان NEXA منجر به راه اندازی سه ستون شد – NEXA Music، NEXA Lifestyle، و NEXA Journeys.

NEXA با “Create.Inspire” خود 20 میلیون فروش را جشن می گیرد. فلسفه – جیمنی و فرون، سبد محصولات را تقویت می کنند

ماروتی بالنو جدید
تصویر – سانتوش کوشواها

خدمات دیجیتالی نوآورانه مانند Smart Finance، فناوری نمایشگاه خودروهای AR، و نمایشگاه‌های مجازی NEXAverse، NEXA را به ،وان پیشرو در اولین نوآوری‌های دیجیتالی قرار می‌دهند. NEXA با 20 میلیون فروش متعهد به ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و محصولاتی است که متن، با سبک زندگی در حال تکامل مشتریان باشد.


منبع: https://www.rushlane.com/maruti-nexa-cars-record-20-lakh-sales-milestone-12464566.html

Maruti Suzuki NEXA به یک نقطه عطف قابل توجه از فروش تجمعی 20 میلیون دست یافته است. گواهی بر تعهد آنها برای ارائه تجربیات بی نظیر خودرو به مشتریان. فلسفه NEXA از “Create.Inspire.” نیروی محرکه موفقیت آنها بوده است.