ساعت مالک تاتا نکسون EV 1.38 لک کیلومتر در 2.5 سال
بله، او دکتر مادان کومار است و در یک سال و نیم اول مالکیت دارایی ارزشمند خود، Nexon EV، حدود 85000 کیلومتر را طی کرده است. دکتر مدن کومار جراح ،راسکوپی است. او فعالانه در جهت افزایش آگاهی در محیط های روستایی نسبت به روش های ،راسکوپی و مزایای آن فعالیت می کند.
تاتا ن،ون EV نزدیک به 1.4 میلیون کیلومتر است
او توضیح داد که چگونه حالت تک پدال تاتا به او کمک کرده تا آرام تر و آرام تر رانندگی کند و در عین حال سخت افزار ترمز را حفظ کند و همزمان Regen را دریافت کند. به دلیل رانندگی راحت و شارژ آهسته، دکتر مدن کومار سلامت Nexon EV خود را حتی در 85000 کیلومتر حفظ کرده است.
10 میلیون روپیه صرفه جویی در هزینه سوخت
او ادعا کرد که تعویض لنت ترمز به تنهایی حدود 200 میلیون تومان کمک می کند. 1.5 به ازای هر کیلومتر پیموده شده، در حالی که روپیه است. 3 در هر کیلومتر برای تعویض ،تیک. بیمه یک خودروی لو، را به آن اضافه کنید و مدان مدعی شد که حدود 100 میلیون تومان پاسخگو بوده است. 2 لک هر سال حتی اگر او هرگز آئودی خود را نراند. اگر روپیه مصرف کنید. 10 در هر کیلومتر نسبت به آئودی Q3 خود صرفه جویی کرد، برای 85000 کیلومتر صرفه جویی کرد. 8.5 میلیون برای مسافت پیموده شده 1.4 میلیون کیلومتری با Nexon EV خود، او در حدود 14 lakh نسبت به آئودی خود صرفه جویی کرده است، که نزدیک به هزینه Nexon EV او است. تنها 20000 کیلومتر تا رسیدن به مهلت گارانتی، جمع آوری افکار او در این مسافت پیموده شده جالب خواهد بود.
اگر شما صاحب یک آئودی Q3 هستید، منطقاً قصد دارید به یک وسیله نقلیه بزرگتر و درجه یک تر ارتقا دهید. شاید یک آئودی Q5 یا Q7 یا حتی حرکت به سمت یک ستاره سه پر. اما غیرعادی است که یک مالک آئودی Q3 وسیله نقلیه خود را با یک تاتا ن،ون EV جایگزین کرده است. نه تنها این، این مالک طی 2.5 سال 1.38 میلیون کیلومتر را با خودروی خود طی کرده و رکورد جدیدی را در این امر به ثبت رسانده است.
برای شروع، دکتر مادان کومار در طول مصاحبه کوتاه خود با کانال PlugInIndia به ،وان یک طرفدار تاتا ظاهر می شود. او فقط در مواقع ضروری از شبکه شارژ سریع Zeon استفاده می کند و شارژ آهسته را ترجیح می دهد زیرا سلامت باتری را برای مدت زمان طول، تری حفظ می کند. او به تاتا ن،ون EV خود سوگند یاد می کند و تمام راه هایی که به او کمک کرده تا هزینه های آئودی Q3 خود را کاهش دهد.
حتی در 85000 کیلومتر، دکتر مدن کومار ادعا کرد که برد بسیار خوبی در حدود 240 کیلومتر دارد. در آن روز مشخص، او 190 کیلومتر رفت و برگشت رفت و هنوز 21 درصد SOC (وضعیت شارژ) در تانک باقی مانده بود. سلامت خودروهای الکتریکی به ال،ا و رفتارهای کاربر بستگی دارد.
او کمی رفت و آمد انجام می دهد و تقریباً 1.4 میلیون کیلومتر که تا به حال طی کرده است منع، شده است. فقط 20000 کیلومتر بیشتر مانده تا از معیارهای گارانتی رسمی تاتا موتورز فراتر رود. بیایید به جزئیات بیشتر و نحوه عملکرد Nexon EV او در برابر خودروی قبلی خود Audi Q3 SUV بپردازیم.
مالک Nexon EV که 1.4 میلیون کیلومتر را با شاسی بلند الکتریکی خود طی کرده است، ادعا می کند که در حال صرفه جویی روپیه است. 10 در هر کیلومتر بیش از Audi Q3 خود
دکتر مدن کومار ادعا می کند که او در حال صرفه جویی روپیه است. 10 در هر کیلومتر با راندن یک Nexon EV بر روی Audi Q3 خود. این ادعایی بلند است، اما او آن را ساده می کند تا قابل درک باشد. این قیمت از نظر ،تیک، تعمیر و نگهداری، سوخت و ،یبی دیگر است. ،تیک های Q3 او 500 تومان قیمت دارند. 90000 در هر مجموعه و دوام برای 30000 کیلومتر. لنت ترمز فقط 25000 کیلومتر دوام می آورد.
مشکل اصلی که او تاکنون با آن روبرو بوده است، قفل نشدن شارژر در زمان باران های موسمی است. گفته می شود که این یک مشکل شناخته شده در مورد Nexon EV است و تاتا فعالانه در حال کار بر روی یک راه حل است. هزینه تعمیر و نگهداری Nexon EV به گفته وی بین روپیه است. 1000 تا 1500 در هر 7500 کیلومتر فاصله و حدود روپیه. 4500 برای تعویض مایع خنک کننده. در سوخت و هزینه های قدیمی در مقایسه با Nexon Petrol، دکتر Madan بیش از 10 میلیون روپیه صرفه جویی کرده است.