زندگی خانگی سانگ یانگ سالهاست که دچار مشکل شده است و به نظر نمیرسد که برای مدت طول، پدر و مادری ثابت داشته باشد. دوو در سال 1997 سهام کنترلی این شرکت را ،یداری کرد، اما در سال 2000 آن را تخلیه کرد زیرا خود مشکلات مالی خطرناکی را تجربه کرد.
پس از اینکه شرکت مادر ماهیندرا و ماهیندرا تصمیم به واگذاری ،د، این زمان سختی برای سانگ یانگ در سطح جه، بوده است، زیرا این سازمان دائماً با کمبود نقدینگی در تلاش است تا خود را در چند سال گذشته حفظ کند.
بهترین عملکرد آن خودروی دوکابین Musso با 222 فروش ماهانه و 1120 سال تا به امروز است، اگرچه این شاسی بلند بزرگ ر،تون است که بیشترین رشد را داشته است.
2978 دستگاه در سال 2021 و 2645 دستگاه در سال 2005 فروخت.
خبر خوب این است که از نظر تئوری اکنون می تواند روی عرضه محصول تمرکز کند. شاسیبلند جدید تورس در داخل کشور بسیار موفق است، با بانک سفارش رکورددار است و روی آن برای عرضه در استرالیا کار میشود – البته تا «اوا، سال 2023» زیرا کارخانه آن دهها هزار سفارش کرهای را تسویه میکند.
این شرکت چند سال پر فراز و نشیب را تحت مالکیت چینی تحمل کرد، به طوری که SAIC Motor در سال 2004 51 درصد سهام را تصاحب کرد اما در سال 2009 کنار رفت و آن را در اختیار گرفت. ماهیندرا و ماهیندرا والدین بعدی بودند که سانگ یانگ را پذیرفتند و در سال 2011 70 درصد را تصاحب ،د.
بیشتر: سانگ یانگ ذخیره شد! طرح نجات دادگاه کره ای
بیشتر: سانگ یانگ، تاریخچه برندی با آینده نامشخص
بیشتر: SsangYong Torres SUV در خانه موفق شد، عرضه استرالیا به عقب رانده شد
بیشتر: سانگ یانگ ممکن است توسط شرکت فولاد کره ای ،یداری شود – گزارش
بیشتر: سانگ یانگ پس از فروپاشی قرارداد ،ید، چهار پیشنهاد دهنده را جذب کرد – گزارش
بیشتر: ادیسون موتورز از دادگاه میخواهد قرارداد ،ید سانگ یانگ را نجات دهد – گزارش
بیشتر: خواستگار سانگ یانگ با تایید دادگاه برای ،ید – گزارش
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ssangyong-australia-primed-for-sales-record
در زمان تأسیس، این اولین عملیات کاملاً داخلی سانگ یانگ در خارج از بازار داخلی بود که نشان دهنده اهمیت استرالیا برای برنامه ریزی آن بود.
با این حال، در آگوست سال جاری، زم، که کنسرسیومی به رهبری گروه مواد شیمیایی و فولادی KG Group توسط دادگاه ورش،تگی کره موافقت کرد تا ا،ریت سهام را ،یداری کند، تامین مالی خود را تضمین کرد.
سانگ یانگ بهنظر میرسد بهترین نتیجه ماهانه استرالیاییاش را به دست آورد و 400 خودرو در سپتامبر تحویل داد که 71 درصد نسبت به ماه مشابه در سال 2021 افزایش داشت.
این برند کم حاشیه کره ای در اوا، سال 2018 به ،وان یک زیرمجموعه کامل کارخانه در اینجا راه اندازی شد و در نسخه های قبلی توسط توزیع کنندگان مستقل وارد شده بود.
همچنین میگوید این شرکت همچنین به دنبال آن است که یک خودروی برقی مبتنی بر کوراندو به نام Korando e-Motion را به ،وان وسیلهای ارزیابی در سال 2023 به استرالیا بیاورد. این یک رقیب برای MG ZS EV و BYD Atto 3 خواهد بود.
این برند از سال تا به امروز (YTD) 2565 خودرو فروخته است که 17 درصد افزایش یافته است، که آن را در مسیری بین 3400 تا 3500 فروش در طول سال تقویمی قرار داده است – یکی دیگر از رکوردهای پر آب.
این شاسی بلند بزرگ توانست در 136 سپتامبر فروش داشته باشد و به 1015 YTD برسد. شاسی بلند متوسط کوراندو در ماه سپتامبر 42 فروند و 430 YTD به فروش رسیده است.