هزینه گزارش شده، با توجه به کره هرالد، 950 میلیارد وون (1.026 میلیارد دلار) بود. تنظیم کننده بازار کره گفت: این معامله مانع رقابت در بازارهای مرتبط از جمله ورق فولادی سرد و خودروسازی نخواهد شد.
سانگ یانگ در اوا، سال 2022 توسط کنسرسیومی به رهبری گروه KG از ورش،تگی نجات یافت.
ما با سانگ یانگ استرالیا تماس گرفتیم تا ببینیم آیا اطلاعاتی در مورد تأثیر تغییر نام بر عملیات محلی وجود دارد یا خیر.
نام جدید KG Mobility، گزارش شده توسط خبرگزاری یونهاپ، این هفته در جلسه سهامداران قفل شد زیرا این برند به دنبال تبدیل شدن به یک خودروی الکتریکی، خودروی خودران و متخصص نرم افزار است.
ماهیندرا و ماهیندرا مادر بعدی بود که سانگ یانگ را پذیرفت و در سال 2011 70 درصد سهام کنترلی را به مبلغ 523 میلیارد وون به دست آورد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ssangyong-is-getting-a-re،nd
کواک جائه سان، رئیس سانگ یانگ و مالک جدید آن، گروه مواد شیمیایی و فولادی KG، قبلاً گفته بود که “خودروهای جدید با نام KG عرضه خواهند شد”.
سانگ یانگ موتور از آوریل 2021، پس از اینکه شرکت مادرش ماهیندرا و ماهیندرا نتوانست سرمایهگذار جدیدی در میان همهگیری و مشکلات مالی پیدا کند، تحت نظارت دادگاه قرار داشت.
زندگی خانگی این شرکت سالهاست که دچار مشکل شده است و به نظر میرسد که هرگز برای مدت طول، پدر و مادر ثابتی نداشته باشد.
دوو در سال 1997 سهام کنترلی این شرکت را ،یداری کرد، اما در سال 2000 آن را تخلیه کرد زیرا خود مشکلات مالی خطرناکی را تجربه کرد.
با مالک جدید ایدههای جدیدی به وجود میآید و صاحبان جدید هنرمند سابقاً سانگ یانگ به این نتیجه رسیدهاند که خودروساز کمتر شناخته شده کرهای به نام جدیدی نیاز دارد.
این قیمت بیش از سه برابر 304.8 میلیارد وونی است که سازنده اتوبوس های برقی کره ای ادیسون موتورز، پیش از به هم خوردن معامله سانگ یانگ، موافقت کرده بود برای سانگ یانگ بپردازد.
خداحافظ سانگ یانگ، سلام KG Mobility.
این شرکت چند سال پر فراز و نشیب را تحت مالکیت چینی تحمل کرد، به طوری که SAIC Motor در سال 2004 51 درصد سهام را تصاحب کرد اما در سال 2009 کنار رفت و آن را در اختیار گرفت.