این توسط یک نسخه از موتور با،ر 2.4 لیتری با توربوشارژر افقی از خودروی جاده استاندارد، که با سیستم متقارن AWD سوبارو جفت شده است.
طول کل پیست نوربرگ رینگ حدود 25 کیلومتر با ارتفاع 300 متر است که در منطقه ایفل در راینلاند-فالتز آلمان واقع شده است.
نائوکی شیبویا مسئولیت توسعه ماشین مسابقه جدید را بر عهده خواهد داشت، در حالی که کارلو ون دام (هلند)، تیم شریک (آلمان)، هیدکی یامائوچی (ژاپن) و تاکوتو ایگوچی (ژاپن) برای تیم رانندگی خواهند کرد.
سوبارو تکنیکا بین المللی (STI) جدید وارد خواهد شد چالش WRX NBR 2023 در مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ امسال در 20 می.
سوبارو هشت تکنسین خدمات را از نمایندگی های سراسر ژاپن برای حمایت از تیم در آلمان در روز مسابقه می آورد.
پیشرفتها در موتور ماشین مسابقه شامل اتصالات توپی بزرگتر در بازوهای پایینی جلو و یک طرح اصلاحشده برای سازگاری با صدا خفه کن بزرگتر برای برآورده ، محدودیتهای صدای رانندگی و بهبود آیرودینامیک است. ،وجی می دهد 280 کیلو وات و 590 نیوتن متر، افزایش 78 کیلووات و 240 نیوتن متر در مقایسه با WRX استاندارد.
پنجاه و یکمین مسابقه استقامتی نوربرگ رینگ چهاردهمین ورود سوبارو به این رویداد را رقم خواهد زد. این تیم در سال های گذشته به مقام های سکو دست یافته است و در نظر دارد امسال مقام اول را از آن خود کند.
بیشتر: همه چیز سوبارو WRX
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/subaru-enters-wrx-in-nurburgring-24-،ur
خط تولید کامل خودروهای ک، SP4T هنوز اعلام نشده است، اما انتظار میرود که این بخش از خودروهای مسابقهای پورشه کیمن 718 و BMW M240i تشکیل شود.
این تیم همچنین یک براکت برج برج کشو انعطافپذیر سبکتر و متعادلتر نصب کرده است، و در 1290 کیلوگرم WRX NBR Challenge 2023 حدود 300 کیلوگرم کمتر از WRX قانونی جاده وزن دارد.
این خودرو در ک، «SP4T» مسابقه خواهد داد که برای خودروهایی با موتورهای توربو بین 2.0 تا 2.6 لیتر است.
سوبارو خودروی مسابقهای جدید را بر روی پلتفرم جه، سوبارو توسعه داده است – که زیربنای طیف وسیعی از محدوده فعلی این شرکت، از جمله ماشین جادهای WRX است.