این پردیس که با نام «پردیس ریماک» شناخته میشود، به،وان پایگاه تحقیق و توسعه (R&D) و تولید بینالمللی شرکت برای تمامی محصولات آینده ریماک، از جمله Nevera فعلی و اجزای کلیدی آن، خدمت خواهد کرد.
آقای Rimac به جزئیات اشاره نکرد اما گروه Rimac اخیراً در آ،ین دور سرمایهگذاری سری D خود تقریباً 750 میلیون دلار جمعآوری کرده است.
تنها 100 نمونه دیگر از Chiron تولید خواهد شد و پس از آن 40 محصول ویژه Bolide و 99 مدل روباز میسترال به من،ت پایان تولید موتور W16 تولید خواهد شد.
گروه ریماک در حال حاضر 55 درصد از سهام شرکت مش، بوگاتی ریماک را در اختیار دارد و پورشه 45 درصد دیگر را در اختیار دارد.
بیش از یک سال از زم، که بوگاتی و ریماک با یکدیگر متحد شدند تا به شرکت سرمایه گذاری مش، معروف به بوگاتی ریماک تبدیل شوند می گذرد – که ظاهراً بسیار سودآورتر از حد انتظار است.
در مصاحبه ای رویترزمیت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک گفت که این سرمایه گذاری مش، “هم افزایی های زیادی را در هر دو طرف به همراه داشته است”.
Rimac Automobili اخیراً تحویل هایپرکار تمام الکتریکی Nevera خود را در آگوست امسال آغاز کرده است. اولین مشتری، نیکو روزبرگ راننده سابق فرمول 1 آلم،-فنلاندی بود.
در این مرحله ریماک انتظار دارد ساخت این مجموعه در سال 2023 به پایان برسد، هرچند در آینده برنامه ریزی شده است.
ریماک همچنین میگوید که یک سالن ورزشی و مرکز آموزشی، مهدکودک، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، اتاقهای آموزشی، باغ پشت بام، مرکز فرماندهی، اتاقهای واقعیت مجازی و چندین اتاق پروژه فوقمخفی وجود خواهد داشت.
آقای ریماک گفت: «این بسیار سودآور است و جریان نقدی فراتر از انتظار هر ،ی مثبت است. “این یک موقعیت برد-برد برای همه است.”
او گفت که عرضه اولیه سهام ممکن است در هر زمان از سه سال تا یک دهه آینده اتفاق بیفتد، اما اصرار داشت که قطعاً در راه است.
این مجموعه 197575 متر مربعی دارای یک مسیر آزمایشی در محل، موزه، طراحی، مهندسی، تولید و امکانات آزمایشی و همچنین نمایشگاه، بار، رستوران و فضاهای ،ده فروشی «سفارشی سازی پیشرفته» خواهد بود.
این پردیس همچنین به خانه تحقیق و توسعه مدلهای آینده بوگاتی تبدیل خواهد شد، اگرچه این وسایل نقلیه در کارخانه مولشیم بوگاتی در فرانسه ساخته خواهند شد.
اگرچه این برندها جدا باقی می مانند، اما خودروهای آینده به لطف بخش فناوری گروه ریماک، فناوری را به اشتراک خواهند گذاشت.
بوگاتی همچنین تولید 400 امین Chiron خود را در اکتبر امسال جشن گرفت که یک نسخه سوپر اسپورت با عملکرد بالا با بدنه فیبر کربن بدون رنگ سبز تیره بود.
در حال حاضر، بوگاتی و ریماک به طور جداگانه به کار خود ادامه می دهند و امکانات تولید و کانال های توزیع موجود خود را حفظ می کنند.
گروه Rimac در حال حاضر در حال ساخت دفتر مرکزی 200 میلیون یورویی (309.08 میلیون دلار) خود در زاگرب، کرواسی است.
بیشتر: بوگاتی فصل جدیدی را تحت کنترل ریماک آغاز می کند
بیشتر: گروه Rimac 743 میلیون دلار در دور جدید بودجه جمع آوری می کند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bugatti-rimac-yielding-profits-beyond-expectations
وقتی در مورد آینده از او پرسیده شد، آقای ریماک گفت که گروه ریماک باید قبل از در نظر گرفتن عرضه اولیه عمومی (IPO) بیشتر شبیه فراری با یک تجارت قابل پیش بینی و پایدار شود.
این شرکت ش،ته است و دفتر مرکزی باید در سال 2023 تکمیل شود.