“… به دلیل موفقیت فروش ما با [the now-axed] همچنین Baleno، ما گفتیم که فرصتی در اینجا وجود دارد و شما باید به ما کمک کنید – به خصوص در مورد بالا و پایین شدن آنچه از محصولات مجارست، به دست آورده ایم – تا محصولات ژاپنی بیشتری دریافت کنیم.
جیمنی به تازگی رکورد تحویل ماهانه خود را ش،ت، اما زمان انتظار همچنان یکی از عوامل اصلی است، در حالی که فروش سوئیفت مدتی است به دلیل موجودی محدود متوقف شده است. محبوبیت Ignis در حال افزایش است، اما هنوز هم برای کوچکترین کراس اوور بازار، چیزهای مثبتی وجود دارد.
اما Baleno بازنشسته 18.5 درصد از سهم را در این دوره به دست آورد و سوزوکی نیازهای پیشروی خود را جبران میکند و ،ری را که نابودی آن با تقویت فروش سوئیفت ایجاد میکند جبران میکند – یا خطر کاهش حضور قدرتمند آن در بخش B را به خطر میاندازد.
سوزوکی استرالیا مطمئن است که عرضه بهتر و ثابتتر مدلهای ژاپنی خود – ی،ی سوئیفت، جیمنی و ایگنیس- را آغاز خواهد کرد.
این شرکت میگوید که در مسیر رسیدن به آمار فروش تمام دوران در استرالیا در طول سال مالی ژاپن (1 آوریل تا 31 مارس) قرار دارد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/suzuki-swift-jimny-and-ignis-supply-to-improve-for-2023
علیرغم برخی مشکلات عرضه، فروش سوزوکی استرالیا در این سال 28 درصد افزایش یافته و به 15182 دستگاه رسیده است، که کاملاً به دلیل عرضه بیشتر Jimny و موفقیت Baleno: YTD در بخش خود پس از MG رتبه دوم را دارد. 3، اما شیر خشک است.
به خصوص سوئیفت کار بزرگی در پیش دارد. در سال 2022، 2889 تحویل (افت 9.7 درصدی) و 10 درصد سهم بازار را در بخش خود مدیریت کرد.
“آنها به آن مهم، آمده اند، بنابراین انتظار می رود در شش تا هشت ماه آینده شاهد افزایش چشمگیر محصولات ژاپنی به استرالیا باشیم، و این با سوئیفت متوقف نمی شود.”
آنها اساساً گفته اند: “موفقیتی که در بازار استرالیا به دست آورده ایم و روابطی که با سوزوکی ژاپن در رابطه با اعتماد به ما داشته ایم، چیز زیبا است. [yes]مایکل پاچوتا، مدیر کل سوزوکی استرالیا در پاسخ به این سوال که آیا عرضه بیشتری در راه است یا خیر.
با توجه به کمبود مداوم خودروهای ساخت مجارستان سوزوکی (ویتارا و اس کراس)، و فروش بزرگ Baleno ساخت هند در حال حاضر متوقف شده است، این شرکت باید واردات خود را از پایه اصلی خود تقویت کند تا از رشد مداوم اطمینان حاصل کند.