بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
سوزوکی S-Cross هیبریدی در سال 2024، هیبریدی های بیشتری در راه است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/suzuki-s-cross-hybrid-here-in-2024-more-hybrids-coming
پدال کلاچ وجود ندارد و کامپیوتر آنبورد دنده ها را انتخاب می کند، اما سیستم باید کلاچ را برای شما پایین بیاورد، دنده جدید را درگیر کند و سپس ادامه دهد.
این خودرو با چیزی که سوزوکی آن را Auto Gear Shift می نامد، یک گیرب، اتوماتیک شش سرعته دستی جفت می شود.
S-Cross Full Hybrid شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 12.7 ث،ه انجام می دهد – با توجه به اینکه مدل های هیب، ملایم 9.5 تا 10.2 ث،ه طول می کشد. فول هیبرید تمام چرخ متحرک با سرعت 13.5 ث،ه کمترین سرعت را دارد.
با این حال، این شرکت گفته است که امیدوار است یک بار دیگر مدلهای دیفرانسیل جلو مقرون به صرفهتری را ارائه دهد.
سوزوکی ،وجی های 85 کیلووات قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور را فهرست می کند.
نسخههای هیب، ملایم ایگنیس، سویفت و ویتارا در اروپا و بریت،ا عرضه میشوند، بازارهایی که منحصراً واگن کوچک Swace و شاسیبلند سایز متوسط Across را دارند.
در بازار خانگی سوزوکی در ژاپن، طیفی از خودروهای هیب، ملایم، موتورهای حرکتی و کراس اوورهای کوچک، و همچنین لندی هیب،، تویوتا نوح تغییر یافته نیز وجود دارد.
سوزوکی ادعا می کند مصرف سوخت WLTP 5.2 لیتر در 100 کیلومتر و انتشار گاز دی ا،ید کربن 118 گرم در هر کیلومتر در فول هیب، دیفرانسیل جلو، به 5.8 لیتر در 100 کیلومتر و 132 گرم در کیلومتر با سیستم چهار چرخ متحرک افزایش می یابد.
قیمت آنها 1750 پوند (3135 دلار) بالاتر از همتایان هیب، ملایم خود است که در بریت،ا فقط با گیرب، دستی شش سرعته ارائه می شوند.
امسال یک بهروزرس، جامع دریافت کرد، با ظاهری تازه، فناوری بیشتر، فضای داخلی اصلاحشده با سیستم اطلاعاتی بهتر و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد.
سوزوکی برنامه های “قطعی” برای معرفی مدل های برقی بیشتر دارد.
با به اشتراک گذاشتن پیشرانه خود با Vitara Full Hybrid که قبلاً در سال 2022 معرفی شد، دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر، یک باتری لیتیوم یونی 140 ولت و اینورتر، یک واحد ژنراتور موتور، و باتری های 12 ولتی لیتیوم یون و اسید سرب است.
دومی نسخههای سبکسازیشده کرولا هیب، واگن و RAV4 پلاگین هیب، هستند که در اینجا فروخته نمیشوند.
تنها گیرب،، یک مبدل گشتاور شش سرعته اتوماتیک است.
تا سال 2025، اگر به این موضوع نگاه کنید [voluntary] استانداردهای CO2 که FCAI گردآوری کرده است… راهی که میتو،م به آن دست یابیم تنها با معرفی فناوری الکتریکی است.» آقای پاچوتا گفت.
قیمت مدل پایه 40490 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای است، در حالی که لیست Prestige 44490 دلار است.
ما به طور بالقوه هیب، را بیشتر در سراسر محدوده خواهیم داشت، و شاید نوعی از برقیسازی وجود داشته باشد، اما هنوز نمیتو،م چیزی را در این مورد تأیید کنیم.»
«دیگر موضوع «اگر» نیست، موضوع «وقتی» است. همیشه روی کارت بود، فقط مهم این بود که چه تاریخی قرار بود آن را عرضه کنیم.
سوزوکی استرالیا نسخه هیب، خود را معرفی خواهد کرد S-Cross در اوایل سال 2024 به ،وان بخشی از یک برنامه گسترده تر برای ارائه هیب، در بیشتر محدوده خود – و به طور بالقوه نوعی دیگر از برق رس،.
این طرح در ابتدا قرار بود این کار را در سال 2023 انجام دهد، اما در حال حاضر بر اساس مسائل مربوط به زنجیره تامین در یک چشم انداز جه،، به نظر می رسد که اوایل سال 2024 خواهد بود – البته مگر اینکه شرایط تغییر کند.
S-Cross Full Hybrid در اروپا، جایی که ساخته شده، معرفی شده است و به مدلهای هیب، ملایم 48 ولتی موجود میپیوندد که در اینجا فروخته نمیشوند.
در بریت،ا، S-Cross Full Hybrid با قیمت 26,749 پوند (47,924 دلار استرالیا) در مدل Motion دیفرانسیل جلو و 31,549 پوند (56,524 دلار استرالیا) برای تمام چرخ متحرک Ultra قیمت دارد.
محدوده S-Cross در استرالیا به طور قابل توجهی متفاوت است. اگرچه سوزوکی استرالیا نیز این مدل را از مجارستان تهیه میکند، اما همه مدلهای اینجا دارای موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ – بدون برقیسازی و ،وجیهای 103 کیلووات و 220 نیوتن متر هستند.
ما قصد داریم آن را در محدوده مدل هیب، معرفی کنیم [S-Cross]مایکل پاچوتا، مدیرعامل سوزوکی استرالیا، گفت: این خودرو به شکل فعلی و به طور بالقوه در حالت دو چرخ متحرک نیز در دسترس خواهد بود.
این خودرو با دیفرانسیل جلو یا سیستم چهار چرخ محرک سوزوکی AllGrip در دسترس است.
استرالیا تا کنون طیفی از مدل های سوزوکی الکتریکی را از دست داده است.