سوزوکی ادعا می کند مصرف سوخت WLTP 5.2 لیتر در 100 کیلومتر و انتشار گاز دی ا،ید کربن 118 گرم در هر کیلومتر در فول هیب، دیفرانسیل جلو، به 5.8 لیتر در 100 کیلومتر و 132 گرم در کیلومتر با سیستم چهار چرخ متحرک افزایش می یابد.
با این حال، این شرکت گفته است که امیدوار است یک بار دیگر مدلهای دیفرانسیل جلو مقرون به صرفهتری را ارائه دهد.
در بازار خانگی سوزوکی در ژاپن، طیفی از خودروهای هیب، ملایم، موتورهای حرکتی و کراس اوورهای کوچک، و همچنین لندی هیب،، تویوتا نوح تغییر یافته نیز وجود دارد.
قیمت آنها 1750 پوند (3135 دلار) بالاتر از همتایان هیب، ملایم خود است که در بریت،ا فقط با گیرب، دستی شش سرعته ارائه می شوند.
این طرح در ابتدا قرار بود این کار را در سال 2023 انجام دهد، اما در حال حاضر بر اساس مسائل مربوط به زنجیره تامین در یک چشم انداز جه،، به نظر می رسد که اوایل سال 2024 خواهد بود – البته مگر اینکه شرایط تغییر کند.
تا سال 2025، اگر به این موضوع نگاه کنید [voluntary] استانداردهای CO2 که FCAI گردآوری کرده است… راهی که میتو،م به آن دست یابیم تنها با معرفی فناوری الکتریکی است.» آقای پاچوتا گفت.
پدال کلاچ وجود ندارد و کامپیوتر آنبورد دنده ها را انتخاب می کند، اما سیستم باید کلاچ را برای شما پایین بیاورد، دنده جدید را درگیر کند و سپس ادامه دهد.
با به اشتراک گذاشتن پیشرانه خود با Vitara Full Hybrid که قبلاً در سال 2022 معرفی شد، دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر، یک باتری لیتیوم یونی 140 ولت و اینورتر، یک واحد ژنراتور موتور، و باتری های 12 ولتی لیتیوم یون و اسید سرب است.
در بریت،ا، S-Cross Full Hybrid با قیمت 26,749 پوند (47,924 دلار استرالیا) در مدل Motion دیفرانسیل جلو و 31,549 پوند (56,524 دلار استرالیا) برای تمام چرخ متحرک Ultra قیمت دارد.
سوزوکی استرالیا نسخه هیب، خود را معرفی خواهد کرد S-Cross در اوایل سال 2024 به ،وان بخشی از یک برنامه گسترده تر برای ارائه هیب، در بیشتر محدوده خود – و به طور بالقوه نوعی دیگر از برق رس،.
«دیگر موضوع «اگر» نیست، موضوع «وقتی» است. همیشه روی کارت بود، فقط مهم این بود که چه تاریخی قرار بود آن را عرضه کنیم.
سوزوکی ،وجی های 85 کیلووات قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور را فهرست می کند.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross