سیتروئن C5 ایرکراس برقی شده به اندازه یک RAV4 هیبریدی کارآمد است
سخنگوی پژو سیتروئن استرالیا در مورد چشم انداز استرالیایی پیشرانه جدید گفت: CarExpert: “در حالی که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن در این مرحله برای C5 Aircross هیب، ملایم به صورت محلی وجود ندارد، مانند هر مدل جدید، ما به همکاری نزدیک با کارخانه برای ارزیابی من، بودن برای معرفی به بازار استرالیا ادامه خواهیم داد.”
این رقم CO2 برابر است با رقم مصرف سوخت ،یبی 5.56 لیتر در هر 100 کیلومتر در چرخه ،یبی سخت گیرانه تر WLTP، که تقریباً همان ادعای تویوتا برای نسخه های اروپایی RAV4 هیب، است. توجه – استرالیا از چرخه NEDC ملایمتر برای مصرف سوخت استفاده میکند، بنابراین نسخههای محلی RAV4 Hybrid 4.8-4.9L/100km هستند.
را سیتروئن C5 ایرکراس هیب، 136 2023 به نسخه های بنزینی، دیزلی و پلاگین هیب، موجود رقیب برند فرانسوی تویوتا راو4 و فول، واگن تیگوان می پیوندد و سیستم هیب، بنزینی-الکتریکی توربوشارژ جدید و گیرب، دوکلاچه را برای استبل سیتروئن معرفی می کند.
سیتروئن C5 Aircross Hybrid 136 به زودی در اروپا قابل سفارش خواهد بود و اولین تحویل در این منطقه در نیمه دوم سال 2023 آغاز خواهد شد.
سیتروئن C5 ایرکراس اسپورت 2023 با قیمت 54990 دلار به علاوه هزینههای جادهای، تعدادی ارتقاء فراتر از ظاهر تازه، پیشرانه ارتقا یافته، ویژگیهای بیشتر و فناوری بسیار بهبود یافته در مقایسه با نسخه قدیمیای که از آن زمان در استرالیا به فروش میرسید، ارائه میکند. 2019.
به گفته سیتروئن، در حالی که به نظر می رسد حداقل پیشرفت باشد، چرخه شهری 30 درصد بهبود یافته است. علاوه بر این، کاهش 15 درصدی انتشار CO2 (20- گرم) در چرخه ،یبی، به نقل از 129 گرم در کیلومتر.
موقعیت قیمتی سیتروئن C5 Aircross را در برابر نسخههای با مشخصات رقبای آسیایی خود و بین نسخههای پایه Allure و GT با مشخصات می، پلتفرم mate 3008 قرار میدهد.
برخلاف پژو که عرضه پیشرانه جدید را در خط تولید گسترده تر خود در آینده تایید کرد، سیتروئن تایید نکرده است که آیا پیشرانه هیب، 48 ولتی آن در سایر خودروهای خط تولید خود مانند C3، C4 و C5 در دسترس خواهد بود یا خیر. ای،.
بیشتر: بررسی سیتروئن C5 ایرکراس 2023 بیشتر: همه چیز سیتروئن C5 ایرکراس
مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 6.4، C5 Aircross Hybrid 136 ادعا می کند که در چرخه ،یبی WLTP 15 درصد (1.0 لیتر در 100 کیلومتر) کارآمدتر از نوع PureTech 130 C5 Aircross موجود در خارج از کشور است که از 92-kW 1 استفاده می کند. موتور توربو بنزین لیتری مورد استفاده در پژو 308 محلی.
باتری یک استارت تسمه ای را تامین می کند که می تواند در صورت ،وم به سرعت موتور بنزینی را راه اندازی کند، در حالی که موتور الکترونیکی، اینورتر و ECU همه در یک اتوماتیک شش سرعته دوکلاچه هیب، بهینه شده یکپارچه شده اند – که شرکت می گوید ارائه می دهد. بدون ش،تن گشتاور» و تعویض سریع دنده را برای رانندگی راحت تر ارائه می دهد.
بازوی محلی این برند به تازگی C5 Aircross فیس لیفت شده را در استرالیا عرضه کرده است که در مقایسه با استراتژی دو وجهی مدل فعلی به یک نسخه کاهش یافته است.
شاسی بلند سایز متوسط این برند فرانسوی با پژو 3008 مرتبط و همچنین رقبای سرشناستر در بخش شاسیبلندهای سایز متوسط از جمله تویوتا RAV4، مزدا CX-5 و فول،واگن تیگوان روبرو خواهد شد.
سیستم هیب، نیز می تواند 9 کیلووات به ،وجی سیستم تحت شتاب سخت کمک کند. برای تعیین زم، که خودرو در حالت 100 درصد برقی قرار دارد، سرعت سنج در دسته راننده به جای سفید، آبی می شود.
مدل خارج از کشور نشان داده شده است
برخلاف ا،ر هیب،های 48 ولتی «خفیف»، C5 Aircross محرک الکتریکی را ارائه میکند و برند فرانسوی ادعا میکند حدود 50 درصد از سفرهای شهری در حالت EV است.
C5 Aircross Hybrid مانند برادر پژو خود، تیم های A موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربو بنزینی 100 کیلووات/230 نیوتن متر، که به طور خاص برای برنامه های برقی تنظیم شده است، با یک 21 کیلووات/55 نیوتن متر الکتروموتور سنکرون مغناطیس دائم و 432 وات ساعت (0.432 کیلووات ساعت) باتری لیتیوم یون 48 ولت.
C5 Aircross 48V Hybrid جدید دومین نوع برقی شده در خط اروپایی شاسیبلندهای فیس لیفت شده است که به جفت نسخه هیب، پلاگین (PHEV) میپیوندد که طبق گفته سیتروئن، در حال حاضر 40 درصد از کل فروش پلاک را تشکیل میدهند.
سیتروئن جزئیات جدیدی از نسخه الکتریکی خود را ارائه کرده است C5 ایرکراس SUV، با استفاده از همان سیستم هیب، ملایم 48 ولتی که اخیراً برای پژو 3008 مربوطه تایید شده است.