هند اغلب در مورد چیزهای خوب با توجه به بازارهای جه، کم می شود. اگر صحبت از چیزهای خوب شد، هوندا سیتی نسل پنجم از یک موتور 1.0 لیتری توربو بنزینی در این بازارها بهره می برد. این برای هند از دست رفته است. این موتور در بازارهای آسیایی که در آن عرضه می شود مورد توجه قرار می گیرد. هوندا ممکن است با توجه به تغییر روند به سمت موتورهای توربو با ظرفیت کوچک، این موتور را به هند بیاورد.
راه اندازی و رقابت
با توجه به اینکه رقیب سیتی ورنا در حال ارتقاء نسلی است و احتمالاً ویژگیهای ADAS را در طول مسیر دریافت خواهد کرد، نسخه هندی فیس لیفت سیتی ممکن است یک نوع Sensing با پیشرانه غیر هیب، نیز دریافت کند. نسخه هندی فیس لیفت شهری به احتمال زیاد قوای محرکه فعلی را حفظ خواهد کرد. در حال حاضر، سیتی تنها شرکتی است غیر از ورنا که گزینه موتور دیزلی را ارائه می دهد.
این موتور 1498 سی سی حجم دارد و می تواند 98 ، بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک موتور بنزینی NA 1498 سی سی نیز ارائه می شود که 119 ، بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور بنزینی می تواند بین دستی و CVT انتخاب کند. با این حال، دیزل فقط دفترچه راهنما می گیرد. این خودرو رقیب هیوندای ورنا، اشکودا اسلاویا، فول، واگن ویرتوس و ماروتی سوزوکی سیاز قدیمی است.
نه فقط محصولات جدید، خط تولید فعلی هوندا به نوعی درمان بوتا، نیز نیاز دارد. مانند آنچه که ولادیمیر پوتین 70 ساله (به ظاهر) دریافت می کند. ما قبلاً در مقاله ای به لیفت صورت سیتی نسل پنجم در تایلند پرداخته بودیم. گزارش های جدید نسخه هندی سیتی فیس لیفت را بر روی تختی در پونا نشان می دهد. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.
سیتی فیس لیفت نسخه هندی Spied In Pune
وقتی صحبت از اعداد و ارقام به میان میآید، هوندا از دیگر خودروهای سنگینبر مانند ماروتی سوزوکی، هیوندای، تاتا، ماهیندرا و حتی کیا تازهوارد عقب است. هوندا با فروش تنها 9543 دستگاه در اکتبر 2022، چیزی برای نوشتن ندارد. به محصولات جدید و قانع کننده نیاز دارد. این بار احتمالاً توسط WR-V SUV که اخیراً در بازارهای منتخب آسیای ج، شرقی عرضه شده است، متحمل خواهد شد.
بلافاصله، نسخه هندی فیس لیفت سیتی به احتمال زیاد مجموعه ای از به روز رس، های مشابه را در بازارهای ج، شرق آسیا دریافت نخواهد کرد. ظاهراً این یک نسخه اسپورتتر از مدل فعلی است که شخصیت بیشتری را اضافه میکند. این سپر دارای یک سپر اصلاحشده است که سدهای بادی بزرگ، جلوپنجره بزرگتر، رکابهای جانبی، چرخهای مشکی، یک اسپوی، و موارد دیگر را در خود جای میدهد تا تهاجمیتر شود.
هوندا ج، زم، برای عرضه آن اعلام نکرده است. با نگاه ، به آن که در اطراف پونا روی یک تخت مسطح است، نمیتو،م فکر نکنیم که آیا قصد سفر به ARAI را دارد یا از آن بازمیگردد. اطلاعات بیشتر در این مورد در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
نسخه هندی سیتی فیس لیفت که در پونا جاسوسی شده است، هیچ کدام از آنها را دریافت نمی کند. سپر تهاجمی و اسپوی، به نظر نمی رسد، دامن وجود ندارد و چرخ ها مشابه مدل ،وجی هستند. این فیس لیفت احتمالاً یک تغییر کوچک در نوار کرومی آن است، شاید؟ و شاید برخی دیگر. در هند، سیتی به ،وان یک سدان اسپرت معرفی نمی شود. در عوض، به ،وان یک سدان کامپکت ممتاز و آرام ارائه می شود.
هوندا سیتی فیس لیفت نسخه هندی جدید
هوندا سیتی فیس لیفت هندی احتمالاً به اندازه فیس لیفت ج، شرق آسیا پر زرق و برق و اسپرت نخواهد بود.