این روش راه حلی برای شارژ EV نیست. بلکه این روشی است که می تو،د در مواقع اضطراری خودروی برقی خود را شارژ کنید. چیزی که مانع از سرگردان شدن شما در میانه ی ناکجاآباد می شود. طرحهای RSA (کمک جادهای) وجود دارد که باید مواردی از این قبیل را پوشش دهد. با این حال، آنها با جریمه های زم، همراه هستند.
هنگام رفتن به این مسیر مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا باید زمین یا ارتینگ به درستی برقرار شود. برای این سینتو از یک میله ف،ی استفاده کرد و آن را به زمین ثابت کرد. پس از برقراری اتصال ایمن، شارژر Tigor EV به دوشاخه 3 پین روی دیزل ژنراتور متصل می شود. فرآیند شارژ به آرامی ادامه یافت و هیچ هشداری در OBD خودرو ایجاد نکرد.
فرآیند شارژ
تاتا تیگور EV با یک بسته باتری 26 کیلووات ساعتی عرضه میشود که با یک بار شارژ میتواند مسافت 315 کیلومتری را طی کند.

عوامل متعددی در این تاخیر در انتقال EV نقش دارند. که اصلی ترین آن نیاز به زیرساخت شارژ قوی است. ایستگاه های شارژ در کلان شهرها و شهرهای بزرگ وجود دارد. Tigor EV اخیرا برد Tigor EV را با یک بار شارژ باتری 26 کیلووات ساعتی خود به 315 کیلومتر افزایش داده است. اگر کافی نباشد چه؟ اگر در حال حرکت برای شارژ خودروی برقی خود به چیزی نیاز داشته باشید چه؟ سینتو آنتونی راهی را از کرالا نشان می دهد. بیا یک نگاهی بیندازیم.
تاتا تیگور EV شارژ شد
اگرچه راحت است، اما خیلی سریع نیست. سینتو این فرآیند را زم، آغاز کرد که SOC (وضعیت شارژ) Tigor EV در 26٪ بود. پس از یک ساعت شارژ، سینتو تنها توانست 10 درصد افزایش یابد و SOC را به 36 درصد برساند. مالک اشاره می کند که با وجود کند بودن، در مواقع اضطراری انعطاف پذیری من،ی است.
سینتو در ویدیوی خود از یک دیزل ژنراتور برای شارژ تیگور EV خود استفاده کرد. این مفهموم جدیدی نیست. پیشرانه های سری هیب، وجود دارند که از یک موتور بنزینی اختصاصی برای شارژ باتری ها استفاده می کنند. برخی از نمونه های سری هیب، کادیلاک ELR، فیسکر کارما بی ام و i3 و غیره هستند.
اگر صحبت از BMW i3 شد، موتور معمولی خودرو نداشت. در عوض، با یک موتور افزایش دهنده برد کوچک برای افزایش برد خودرو در مواقع اضطراری عرضه شد. این مطابق با کاری است که سینتو آنتونی با Tigor EV خود انجام داد. او در سفری که شامل شیب بود، از یک دیزل ژنراتور برای شارژ باتری ماشینش استفاده کرد.
دیزل ژنراتورهای مانند این در هند به طور گسترده در دسترس هستند. اینها ممکن است در طول تورهای برنامه ریزی نشده و طول، مفید باشند. در صورت عدم استفاده، ژنراتورهایی مانند این به فضای صندوق عقب خودرو می خورند. اکنون که خودروهای برقی در حال افزایش هستند، آیا سازندگان باید یک موتور کوچک ICE را به ،وان افزایش دهنده برد یکپارچه کنند؟ هک، آره!
منبع: https://www.rushlane.com/tata-tigor-electric-charging-via-diesel-generator-12454374.html
این یک واقعیت شناخته شده است که تاتا موتورز با بیش از 80 درصد از سهم بازار، قهرمان خودروهای برقی 4 واتی است. ایجاد پایگاهی برای تاتا موتورز برای آینده خودروهای برقی، رنج خودروهای برقی Nexon، Tigor EV و Tiago EV آینده است. اولین پذیرندگ، برای فناوری EV وجود داشته است. با این حال، تعداد این پذیرندگان اولیه در مقایسه با خودروهای ICE بسیار ناچیز است.