شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش

ما تکامل یافته‌ایم، بنابراین این چیزی است که طبیعی است که به آن نگاه کنیم، که آینده خواهد بود.»

  • شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش
    جوک هیبرید

نیسان گفته می شود که قصد دارد نسخه های تمام الکتریکی خود را عرضه کند قشقایی، جوک و ای، تریل کراس اوورها در اروپا از سال 2025.

در بخش محلی، نیسان استرالیا اخیراً X-Trail e-Power را عرضه کرده است که فقط با سیستم چهار چرخ متحرک و پنج صندلی در دسترس است.

نیسان اخیراً اشاره کرده است که در صورت درخواست ،یداران محلی، نسخه‌های هفت سرنشین و تک موتوری X-Trail e-Power می‌توانند در دسترس باشند.

به احتمال زیاد این نیسان‌های برقی دارای بسته‌های باتری خواهند بود که محدوده‌ای فراتر از محدوده 400 کیلومتری مورد ادعای WLTP آریا را فراهم می‌کنند.

سه خودروی برقی نیسان برای استفاده از باتری‌های کاملاً جامد این شرکت که قرار است تا سال 2028 به تولید انبوه برسند، خیلی زود وارد بازار خواهند شد.

آنها همچنین گفتند که این امر به محبوبیت پیشرانه هیب، e-Power این شرکت کمک خواهد کرد.

مشخص نیست که آیا این نسخه های الکتریکی نیسان قشقایی، جوک و ای، تریل در خارج از اروپا عرضه می شوند یا خیر.

  • شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش
    ای، تریل ای-پاور

آقای کارتیه گفت: «نکته این است که ما به روشی هوشمندانه، با e-Power و سپس به BEV می رویم.

طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود تمامی این مدل‌های SUV الکتریکی نیسان جایگزینی برای مدل‌های نسل فعلی در اروپا باشند. جوک EV همچنین اولین مدل از این سه مدل خواهد بود که در آنجا به فروش می رسد.

بیشتر: همه چیز نیسان جوک
بیشتر: همه چیز نیسان قشقایی
بیشتر: همه چیز نیسان X-Trail




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/nissan-juke-qashqai-and-x-trail-suvs-going-electric-report

ما به تازگی e-Power را راه اندازی کرده ایم [now]. ما باید از آن در قشقایی بهره ببریم.

این به یک ژنراتور متصل است که می تواند موتور الکترونیکی را از طریق یک اینورتر تغذیه کند و یک بسته باتری لیتیوم یون کوچک را شارژ کند.

  • شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش
    برق الکترونیک قشقایی

سیستم هیب، سری e-Power نیسان کمی با مفاهیم برندهایی مانند تویوتا متفاوت است، زیرا موتور احتراقی داخل خودرو مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد.

دیوید ماس، معاون تحقیق و توسعه (R&D) نیسان اروپا گفت اتوموبیل در دسامبر سال گذشته، یک باتری لیتیوم یونی نسل جدید در عرض چند سال با “تراکم انرژی و کارایی بهتر و هزینه کمتر” وارد بازار خواهد شد.

طبق گزارش ها، هر سه این نیسان EV بر روی نسخه اختصاصی EV از خانواده خانواده ماژول مش، (CMF) اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی به نام CMF-EV قرار خواهند گرفت.

نیسان اوایل سال گذشته جوک هیب، را که از پیشرانه e-Power استفاده نمی کند در اروپا معرفی کرد. رئیس محلی نیسان استرالیا که در اصل برای استرالیایی‌ها ممنوع بود، اخیراً گفت که در واقع می‌تواند در کارت‌های ما باشد.

مدل کوچکتر هیب، e-Power قشقایی قرار است اوا، امسال در نمایشگاه های استرالیا عرضه شود و تنها با پیشرانه دیفرانسیل جلو در دسترس خواهد بود. نسخه تمام چرخ متحرک در هیچ کجای دنیا انتظار نمی رود.

آقای کارتیه گفت اتوموبیل این اقدام به این شرکت کمک می کند تا به هدف فعلی خود دست یابد که تا سال 2030 بیش از نیمی از کل فروش جه، خودروهای الکتریکی (EVs) را شامل شود.

  • شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش
    برق الکترونیک قشقایی

اولین خودروهای برقی که از این پلتفرم استفاده ،د، نیسان آریا و رنو مگان E-Tech Electric هستند.

در حال حاضر نیسان قشقایی و ای، تریل هر دو از پلت فرم CMF-CD استفاده می کنند، در حالی که جوک کوچکتر بر روی معماری CMF-B قرار دارد که زیربنای خودروهایی مانند رنو کپچر و آرکانا است.

  • شاسی بلندهای نیسان جوک، قشقایی و X-Trail الکتریکی می شوند – گزارش
    خودشه

همانطور که توسط اتوموبیلگیوم کارتیه، رئیس نیسان اروپا اشاره کرد که این مدل‌های الکتریکی قشقایی، جوک و ای، تریل در کنار مدل‌های e-Power به فروش خواهند رسید.