پلت فرم INGLO ماهیندرا که از پلت فرم MEB فول، واگن تهیه شده است، از 60 کیلووات ساعت تا 80 کیلووات ساعت مقیاس پذیر است. XUV.e8 ممکن است دارای چیدمان RWD با 228 ، بخار یا طرح AWD با 335 ، بخار باشد. وقتی صحبت از فضای داخلی می شود، ماهیندرا از خودش پیشی گرفته است. XUV700 دارای دو صفحه افقی است، در حالی که XUV.e8 دارای سه صفحه نمایش است. یکی برای نمایشگر راننده، یکی برای سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی و صفحه سوم به نظر می رسد برای سرنشین جلو باشد.

مانجو حتی این فرصت را پیدا کرد که با تیمی که XUV700 Electric را آزمایش می ،د، گپ بزند. در Eco،e، بنگلور مشاهده شد. آنها آمده بودند تا SUV را در خیابان های پر آب آزمایش کنند. راه اندازی برای امسال برنامه ریزی نشده است.
XUV.e8 اولین محصولی خواهد بود که راه اندازی می شود. در همان رویداد 15 آگوست، ماهیندرا یک نمونه اولیه از آن را به نمایش گذاشته بود. با نگاهی به آزمایش جاسوسی XUV700 Electric در هند، کاملاً استتار شده است و دقیقاً مشابه XUV700 است که در حال حاضر داریم. حتی چرخ های آن هم ی،ان است.
نمونه اولیه که در بریت،ا به نمایش گذاشته شد، در یک روکش مشکی مات با بافت های مسی رنگ دور تا دور آن پیچیده شده بود. این رنگ مسی برای ماهیندرا است، همان آبی برقی برای تاتا. نشانه ای از EVs. تمام خودروهای برقی ماهیندرا دارای لهجه مسی خواهند بود. جلو یک LED DRL عظیم دریافت می کند که حداقل می توان گفت خیره کننده به نظر می رسد. چراغهای جلو براقتر از XUV700 هستند و دارای ،اصر مسی هستند. حتی لوگوی Twin Peaks آن دارای پوشش مسی است که توسط LED بنفش احاطه شده است.
مشخصات و ویژگی ها
قرار است حدود سال 2024 عرضه شود. پس از عرضه، در بالای MG ZS EV و زیر Volvo XC40 Recharge، Kia EV6 و موارد مشابه قرار خواهد گرفت. MG ZS EV حدود 50 کیلووات ساعت آبمیوه دریافت می کند. در حالی که EV6 و XC40 Recharge حدود 80 کیلووات ساعت آبمیوه دارند. با 60 کیلووات ساعت، XUV.e8 یک خودروی الکتریکی منطقی برای این بخش به نظر می رسد.