شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

در حالی که یک کراس اوور بزرگ جریان اصلی تر، هوندا استرالیا را رقیبی برای فروشندگان برتر مانند Kluger و مزدا CX-9 می کند، عدم دسترسی مداوم به فرمان راست باعث شده است که این خودرو از ج، خارج شود.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-،nda-pilot-three-row-suv-revealed

TrailSport دارای یک بالابر یک اینچی، میله های تثبیت کننده منحصر به فرد برای مفصل بندی بیشتر، سوپاپ های دمپر و نرخ فنر مجدد تنظیم شده، و تایرهای Continental TerrainContact AT با رینگ های آلیاژی 18 اینچی است.

هوندا سرسیلندرهای جدیدی به موتور داده و تعداد کل قطعات را کاهش داده است.

هوندا می گوید که Pilot را سفت تر از قبل کرده است و دینامیک کراس اوور را بهبود می بخشد.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

حالت Trail دارای چیزی است که هوندا آن را منطق گشتاور دنباله‌دار می‌نامد و 75 درصد نیروی موجود برای حدا،ر کشش به یک چرخ هدایت می‌شود.

این خودرو 86 میلی‌متر طول،‌تر از مدل قبلی خود است و دارای فاصله بین دو محور 71 میلی‌متری و مسیرهای عریض‌تر است، در حالی که استایل آن مربع‌سازی شده است – اگرچه هنوز به اندازه جعبه‌مانند نسل اول و دوم Pilot نیست.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

هوندا می گوید راحتی ردیف سوم را بهبود بخشیده است، در حالی که گفته می شود صندلی های تثبیت کننده بدنه جدید برای ردیف اول خستگی را در سفرهای طول، جاده ای کاهش می دهند.

این خودرو به ،وان یک مدل لو،‌تر از نمونه‌هایی مانند تویوتا کلوگر شناخته می‌شد، که تا حدی منطقی بود زیرا در ا،ر بازارها به ،وان آکورا فروخته می‌شد.

هشت کیسه هوا استاندارد هستند، از جمله کیسه های دوگانه زانویی جلو. موارد اضافه شده به مجموعه ایمنی شامل تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کمک ترافیک ترافیک و یادآوری کمربند ایمنی عقب است، در حالی که کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار حفظ خطوط همچنان از Pilot قدیمی ادامه دارد، اما به‌روزرس، شده‌اند تا «واکنش‌های طبیعی‌تری» داشته باشند.

ویژگی‌های موجود عبارتند از سانروف پانوراما، فرمان گرم‌کن و صندلی‌های جلو دارای تهویه، در حالی که صندلی‌های جلو با گرمکن استاندارد در همه مدل‌ها هستند.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد
    خلبان نخبگان
مهندسان آن استحکام جانبی جلو را تا 60 درصد و استحکام جانبی عقب را تا 30 درصد افزایش داده‌اند، در حالی که میله‌های مک فرسون در جلو را مجدداً تنظیم کرده‌اند و یک مجموعه چند پیوندی جدید در عقب را ،یب کرده‌اند.

نسبت فرمان متغیر اصلاح شده برای پاسخگویی بیشتر، روتور ترمز جلو و کالیپر بزرگتر وجود دارد.

یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی در تمام نوارهای پایه اسپورت استاندارد است که با صفحه نمایش 7.0 اینچی کوچکتر همراه است. هر دو صفحه دارای Android Auto و Apple CarPlay هستند، اما اینها فقط با واحد بزرگتر بی سیم هستند.

در جلو، یک دسته ابزار دیجیتال استاندارد 7.0 اینچی در تمام نوار Elite وجود دارد که دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی بزرگتر است.

صفحات اسکید فولادی از تابه روغن، گیرب، و م،ن بنزین TrailSport محافظت می کنند و نقاط بازیابی در صفحه اسکید جلو یکپارچه شده اند.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

فضای ذخیره سازی در کابین فراوان است. سطل کنسول می، می‌تواند یک تبلت با اندازه کامل را ببلعد، سمت سرنشین داشبورد دارای یک قفسه است، و 14 جا لیو، در کابین وجود دارد که هشت عدد از آنها می‌توانند به سبک واقعی آمریکایی‌ها در یک Big Gulp قرار بگیرند.

نام پاسپورت اخیراً در نسخه کوتاه‌تر و دو ردیفه Pilot بازگشته است که در اوا، سال 2018 وارد تولید شد.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد
    هوندا/آکورا MDX
  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد
    نسل اول هوندا پایلوت

این هوندا پایلوت 2023 ظاهر خشن‌تری نسبت به قبل دارد، با یک نوع جدید TrailSport که مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را در خود جای داده است تا توانایی آن را در مسیر ش،ته‌تر کند.

هوندا استرالیا قبلاً یک کراس اوور به اندازه Pilot به شکل MDX ارائه کرده است. MDX که نزدیک به پایلوت است، از سال 2003 تا 2007 در اینجا فروخته شد.

مانند Ridgeline ute مرتبط، Pilot در آلاباما منحصراً در فرمان چپ ساخته شده است.

مانند پرچمدار Elite، TrailSport به طور استاندارد دارای سیستم چهارچرخ محرک i-VTM4 بردار گشتاور هوندا است، با دیفرانسیل عقب قوی‌تر که هوندا می‌گوید می‌تواند 40 درصد گشتاور بیشتری را تحمل کند و 30 درصد سریع‌تر پاسخ دهد.

هوندا نسل چهارم کراس اوور بزرگ پایلوت خود را عرضه کرده است، اما هنوز هیچ نشانه ای از آمدن آن به اینجا وجود ندارد.

طول آن 5077 میلی‌متر، عرض آن 1994 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2890 میلی‌متر است که کمی طول،‌تر و عریض‌تر از تویوتا کلوگر و تقریباً به اندازه مزدا CX-9 است.

یک سیستم دوربین جدید TrailWatch از چهار دوربین خارجی استفاده می کند تا به شما کمک کند تا با سرعت کمتر از 24 کیلومتر در ساعت موانع را عبور دهید.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

پیشرانه از طریق یک گیرب، 10 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ یا جلو ارسال می شود. هوندا ادعا می کند حدا،ر ظرفیت ب،ل 2268 کیلوگرم است.

مدل‌های Touring و Elite دارای هشت صندلی با صندلی ردیف دوم قابل جابجایی می‌باشند که می‌توان آن را در زیر کف بار عقب قرار داد.

  • شاسی بلند سه ردیفه هوندا پایلوت 2023 رونمایی شد

حدا،ر 70 درصد از گشتاور موتور را می توان به محور عقب فرستاد و تا 100 درصد آن را می توان به هر چرخ ت،یم کرد.

هوندا پایلوت برای اولین بار در سال 2002 به ،وان یک کراس اوور یونی بادی – که رابطه نزدیکی با موتورهای اودیسه دارد – وارد تولید شد تا جایگزین پاسپورت بدنه روی قاب، یک ایسوزو رودئوی جدید، در آمریکای شمالی شود.

TrailSport و Elite، مانند بقیه سری Pilot، توسط a موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی تنفس طبیعی تولید 4 کیلو وات توان بیشتر برای کل ،وجی 212 کیلو وات در 6100 دور در دقیقه و بدون تغییر 355 نیوتن متر در 5000 دور در دقیقه