شورولت قبلاً به صراحت اعلام کرده است که میخواهد با پورشه تایکان با یک سدان پرفورمنس کوروت EV روبرو شود و یک شاسیبلند تمام الکتریکی (احتمالاً با نام کامارو) عرضه خواهد شد. با این گفته، طراح تصمیم گرفته است که طراحی کامارو فعلی را به ،وان یک نوع EV تفسیر کند و به طرز شگفتانگیزی واقعی به نظر میرسد. با این گفته، یک طراح مستقل دیگر کامارو را به ،وان یک شوت بریک نوشت که در واقع منطقی بود.
در مجموعه فعلی کامارو، بسته RS به سادگی چند ویژگی مانند چراغ های جلو HID با حلقه هاله LED، رینگ های 20 اینچی با روکش نقره ای نیمه شب، اسپوی، عقب (فقط LT) و چراغ های عقب جدید را اضافه می کند. این امکان وجود دارد که طراح برای متمایز ، آن از مدل SS با موتور V-8، مخفف RS را انتخاب کرده باشد.
به طور کلی، طراح نسبت های کامارو را همانطور که هست حفظ کرده است تا بتواند کامارو فعلی را به ،وان یک خودروی برقی تصور کند. مطمئناً این انتقال کمی آسانتر خواهد بود، اگرچه موتورهای V-8 سری LS و LT چیزی نیستند، اما طرفداران مایلند به راحتی آن را رها کنند. من می دانم که من نمی خواهم. احتمالاً طراحی آشنا، غلبه بر نابودی V-8 را آسانتر نمیکند، به همین دلیل است که ما امیدواریم جنرال موتورز همچنان در آینده جایی برای سوزاننده نمادین دایناسورها پیدا کند.
کوپه فرضی EV Camaro دارای یک نوار نور بدون وقفه در جلو مشابه با Blazer EV SS است. ،مت پایینی تمام فیبر کربنی است و دارای کانال های خنک کننده مختلف و همچنین چراغ های جلو اضافی است که احتمالاً چراغ های مه شکن هستند. چراغهای عقب همچنین دارای نوار نور بدون وقفه هستند که به نظر میرسد موضوعی تکراری در بسیاری از خودروهای برقی باشد.