در مقایسه با 250 دوقلو، Pulsar 220F هویتی متمایز دارد. در حالی که دوقلوها بسیار تیزتر هستند، 220F حضور غالب در خیابان دارد. 220F در مقایسه با لبههای تیز 250 دوقلو، دارای صفحات منحنی است. به طور کلی، 220F در مقایسه با دوقلوها شخصیت قابل دسترس تری دارد.
عملکرد پالسار 220F
قدرت ،وجی بیش از 350 سی سی رویال انفیلد ک،یک است که حدود 20 ، بخار تولید می کند. حتی با وجود انطباق با OBD-2، بعید است که تغییرات قابل توجهی در قدرت و گشتاور ،وجی Pulsar 220F ایجاد شود.
Bajaj Pulsar 220F که سال گذشته متوقف شده بود، در حال بازگشت است. این دوچرخه در حال حاضر وارد مرحله تولید شده است و انتظار می رود تحویل آن در هفته های آینده آغاز شود. انتظار میرود که قیمت راهاندازی در پارکینگ 1.35 میلیون روپیه باشد.
راه اندازی مجدد Pulsar 220F نباید هیچ چالش بزرگی برای باجاج ایجاد کند، زیرا این دوچرخه قبلاً در زمان متوقف شدن با BS6 مطابقت داشت. فقط باید با هنجارهای OBD-2 مطابقت داشته باشد که از 01 آوریل 2023 قابل اجرا خواهد بود.
راه اندازی مجدد تولید Bajaj Pulsar 220F
ع، های اولین دسته از Pulsar 220F جدید از این کارخانه در فضای مجازی منتشر شده است. آنها نشان می دهند که دوچرخه تا حد زیادی همان چیزی است که در زمان متوقف شدن آن بود. Pulsar 220F یک دوچرخه نیمه پر است که دارای روپوش برجسته چراغ جلو، شانه و روپوش موتور است. برخی از ویژگیهای کلیدی این خودرو عبارتند از: جلوپنجره بزرگ، چراغ جلو پروژکتور LED، نشانگر چرخش هالوژن، فرمان با گیره، ،اصر طراحی فیبر کربنی، صندلیهای ت،یمشده و اگزوز بالا.
انتظار می رود بسیاری از لیست تج،ات مانند قبل باشد. Pulsar 220F دارای دوشاخه تلسکوپی جلو و کمک فنر دوگانه در عقب است. در مقایسه، 250 دوقلو مجهز به سیستم تعلیق عقب مونو شوک هستند. Pulsar 220F دارای ترمزهای دیسکی در دو انتها است که با ABS تک کاناله یکپارچه شده است. وقتی تولید آن متوقف شد، 220F دارای یک خوشه ابزار نیمه دیجیتال بود. این یکی از ویژگی هایی است که می تواند به روز رس، دریافت کند.