وزن آن 8.5 تن است، از یک باتری با ظرفیت 138 کیلووات ساعت استفاده می کند و دارای موتور محرکی است که 1500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بدون بار، این ،یب دارای برد بالقوه 300 کیلومتر است.
شرکت استرالیایی اولین خودروهای برقی متوسط Mack Trucks را تامین می کند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/australian-company-to-power-mack-trucks-first-medium-duty-evs
ما مفت،یم که با برندی نمادین مانند Mack Trucks همکاری می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا در بخش تولید آلایندگی صفر ک، 6 و 7 به رهبری بازار دست یابند.
حدا،ر برد 225 کیلومتر با دو باتری یا 370 کیلومتر با سه باتری است.
نرخ شارژ AC 19.2 کیلو وات و نرخ شارژ DC 80 کیلووات است. با اتصال به یک شارژر DC، شارژ با دو باتری 100 دقیقه و با سه باتری 160 دقیقه طول می کشد.
“در آینده، این توافق پتانسیل مشاهده مقیاس قابل توجهی را دارد که برای صنعت در حال گذار به آینده ای پایدار بسیار هیجان انگیز است.”
سیستم قدرت نه تنها شامل موتورهای الکتریکی، بلکه شارژر داخلی نیز می شود.
در MD Electric حدا،ر قدرت 194 کیلووات و گشتاور 2508 نیوتن متر است.
کامیونهای MD Electric اولین ماکهای الکتریکی نخواهند بود، زیرا LR Electric در دسامبر 2021 وارد تولید شد.
SEA-Drive می گوید که سیستم های 120a و 120b آن بین 125 کیلووات تا 250 کیلووات حدا،ر قدرت (80-200 کیلووات مداوم) و بین 1500 نیوتن متر تا 3500 نیوتن متر حدا،ر گشتاور (800 نیوتن متر-1852 نیوتن متر مداوم) دارند.
مستقر در ملبورن SEA Electric اختصاصی خود را عرضه خواهد کرد SEA-Drive سیستم قدرت به شرکت آمریکایی ماک ترا،، بخشی از گروه ولوو.
آنها در Roanoke Valley، ویرجینیا تولید خواهند شد.
“در آزمایش، Mack MD6 مجهز به SEA-Drive یک ارزیابی دوام طاقت فرسا را با موفقیت انجام داد، معادل بیش از 500000 مایل در یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین مسیرها.”
مدل ک، 6 دارای رتبه بندی وزن ناخالص خودرو (GVWR) 11.79 تن و مدل ک، 7 دارای GVWR 14.97 تن است. حدا،ر بار 8.8 تن است.
تونی فیرودر، مدیرعامل و بنیانگذار SEA Electric، گفت: «این یک روز افتخار برای SEA Electric و نقطه اوج بیش از یک دهه تحقیق و توسعه پیشرو است که سیستم برق SEA-Drive را در سراسر جهان ثابت کرده است.
کامیونهای 4×2 MD Electric از باتریهای ا،ید کبالت منگنز نیکل با ظرفیت 150 کیلووات ساعت یا 240 کیلووات ساعت استفاده میکنند و میتوانند از طریق واحدهای شارژ AC یا DC شارژ شوند. آنها همچنین دارای ترمز احیا کننده هستند.
SEA Electric در سال 2012 تاسیس شد و اکنون در پنج قاره مختلف فعالیت می کند. این شرکت از سال 2017 مبا، خطوط محرکه را روی کامیون های دیزلی انجام داده است.
در این قرارداد پنج ساله، سیستمهای قدرت SEA-Drive 120 و 180 در مدلهای متوسط مک ک، 6 و ک، 7 MD6 و MD7 نصب میشوند و در اوا، سال 2023 در سراسر آمریکای شمالی به فروش میرسند.
برای مثال، کامیون سبک SEA 300-85 که در استرالیا تولید میکند، مبتنی بر هینو 300 سبک است، که از کیت نیمه ضربهای (SKD) ارسال شده ساخته شده و با نشانها و مارکهای جدید تکمیل شده است، که مطابق با خودش است. گارانتی پلاک و کارخانه.
سیستم SEA-Drive آن می تواند توسط کامیون ها، اتوبوس ها و تبلیغات سبک به طور ی،ان استفاده شود.
مارتین وایسبورگ، رئیس جه، Mack Trucks گفت: “ما از شراکت با SEA Electric در این محصول هیجان انگیز ،سندیم، که نشان دهنده گام مهم دیگری در تلاش های ما برای ایجاد کربن زدایی و آینده ای پایدارتر است.”
مک خاطرنشان می کند که MD6 برای کار با محموله های غیر خطرناک به گواهینامه رانندگی تجاری در ایالات متحده نیاز ندارد.