همچنین دارای شانه های برجسته است، در حالی که یک الگوی لانه زنبوری متمایز به ورودی هوای پایینی و چراغ های عقب وجود دارد.
فول، واگن استرالیا خودروهای الکتریکی ID.3، ID.4 و ID.5 را برای استرالیا تایید کرده است، اما نسخه تولیدی بزرگ شناسه. Aero مفهوم روی کارت ها نیست
فول، واگن قبلاً یک سدان الکتریکی را با شناسه بزرگتر 2018 خود پیشنمایش کرده بود. مفهوم Vizzion و سپس نسخه واگن با شناسه 2019. Space Vizzion.
شناسه. طول ویزیون 5164 میلیمتر بود و یک باتری 111 کیلووات ساعتی و یک پیشرانه 225 کیلوواتی دو موتوره چهار چرخ متحرک با برد 640 کیلومتر داشت.
قرار بود این خودرو در سال 2026 وارد تولید شود، اما طبق گزارش ها، این عرضه تا سال 2030 به تعویق افتاده است زیرا فول، واگن با عرضه نرم افزار جدید دچار مشکل شده است.
در حالی که هنوز مفهومی فاش نشده است، فول، واگن خودروی آینده پروژه ترینیتی خود را – یک فست بک شیک در معماری جدید SSP – به ،وان “جواهری تاج” فناوری در خط تولید با فناوری رانندگی خودران سطح 4 معرفی کرده است.
اورهنگ های کوتاه، فاصله بین دو محور بلند و بدنه لغزنده مورد انتظار یک فول، واگن برقی با ضریب درگ فقط 0.23 وجود دارد.
این شرکت می گوید که به فروش خطوط پاسات و آرتئون «برای آینده قابل پیش بینی» ادامه خواهد داد، اما خانم رونی گفت که اخبار بیشتری در مورد چرخه عمر محصول برای این محصولات احتمالاً در سه ماهه اول سال آینده منتشر خواهد شد.
مشکلات منتشر شده در بخش نرم افزاری فول، واگن Cariad نیز به دلیل تاخیر در آئودی Q6 e-tron و پورشه Macan EV مقصر شناخته شده است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-id-aero-electric-sedan-unlikely-for-australi،
سدان پاسات ساخت آلمان در سطح جه، مرده است و تنها واگن باقی مانده است. این برند همچنین در مورد آوردن یک واگن هیب، پلاگین پاسات به استرالیا صحبت کرده است.
در زیر کابین یک باتری لیتیوم یونی 77 کیلووات ساعتی قرار دارد و فول، واگن ID را می گوید. Aero در چرخه سختگیرانهتر WLTP تا 620 کیلومتر برد خواهد داشت که آن را به طول،ترین خودروی برقی با برند فول، واگن تبدیل میکند.
شناسه. کانسپت آئرو که اوایل امسال فاش شد، بزرگتر از پاسات و آرتئون به نظر می رسد و فول، واگن می گوید که “تقریباً پنج متر طول دارد”. سدان پاسات 4775 میلیمتر طول دارد، در حالی که آرتئون در ظاهر لیفت بک طول آن 4866 میلیمتر است.
این در حالی است که فول، واگن در سطح جه، گفته است که قصد دارد این خودرو را «در آینده در بخش متوسط پریمیوم» در سراسر جهان عرضه کند.
مشخص نیست که فول، واگن چه برنامهای برای خطوط بالای خط تولید خود در استرالیا در نظر گرفته است، اگرچه قصد دارد بهروزرس، میانرده Touareg را معرفی کند. شناسه. Buzz همچنین احتمالاً در سال 2024 به ،وان یک پرچمدار EV عمل خواهد کرد.
همانند مدلهایی مانند ID.4، از معماری خودروی الکتریکی اختصاصی MEB بهره میبرد.
این مدل از همان زبان طراحی مشابه پلتفرمهای خود پیروی میکند، با بدنه خمیده و ،اصر نورپردازی با عرض کامل. این کانسپت دارای چراغهای LED ماتریسی است.
ما در حال حاضر در پروژه نیستیم. میشل رونی، رئیس محصولات خودروهای مسافربری فول، واگن در استرالیا، گفت: ما چندین بار به آن نگاه کردهایم، اما در حال حاضر در لیست ما از مواردی نیست که ما واقعاً تلاش میکنیم آنها را وارد کنیم.
نسخه تولیدی آن در نیمه دوم سال 2023 در چین به فروش می رسد، در حالی که فول، واگن نیز آن را در کارخانه Emden آلمان از سال آینده تولید خواهد کرد.
Emden مدتهاست که محل تولید پاسات بوده است، اما نسل بعدی سایز متوسط در کارخانه دیگری تولید خواهد شد.