رایج ترین برندی که پاسخ دهندگان گزارش ،د فول، واگن با سهم تقریباً 10 درصد بود و پس از آن تویوتا (8.8 درصد)، مرسدس بنز (8.1 درصد)، سوبارو (7.1 درصد) و BMW (6.7 درصد) قرار گرفتند. ).
شورای EV گفته است که جمعآوری دادههای بیشتر از طریق استفاده از تلهماتیک ممکن است به بینش بیشتر در مورد میانگین مسافت طی شده در مقایسه با وسایل نقلیه ICE کمک کند.
اما 38 درصد دیگر گفتند که بیش از 20000 کیلومتر در سال سفر می کنند.
را شورای خودروهای برقی همکاری کرده است باشگاه مالکان تسلا استرالیا (TOCA) برای ایجاد یکی از بزرگترین نظرسنجی ها از صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در استرالیا تا به امروز.
از 741 شرکت کننده در نظرسنجی، 731 نفر گفتند قبل از ،ید تسلا چه خودرویی دارند.
در حالی که همه ایالتها و مناطق استرالیا برنامههای تشویقی مختلفی دارند، از جمله در دسترس بودن تخفیفهای نقدی و کاهش مالیات، ،ت فدرال کمبود «هماهنگی و همسویی در سطح ملی» را شناسایی کرده است که میگوید باید اصلاح شود.
حدود 65 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند که از هیچ برنامه تعمیر و نگهداری پیروی نمی کنند. با توجه به اینکه وسایل نقلیه تسلا نیازی به خدمات رسمی دفترچه ثبت نام ندارند، این انتظار می رود.
در مجموع، 741 مالک تسلا به نظرسنجی خودگزارشدهی پاسخ دادند که گفته میشود بیش از 50 درصد از کل اعضای TOCA است.
مقاله مشاوره 18 صفحه ای کامل، که می تو،د اینجا بخو،د، تا 31 اکتبر ارسال خواهد شد.
واقعیت جالب دیگری که از این نظرسنجی ناشی شد این بود که 51 درصد از پاسخ دهندگان بین 50 تا 69 سال سن داشتند.
کریس بوون وزیر تغییرات آب و هوا و انرژی و کاترین کینگ وزیر زیرساختها و حملونقل در بی،های مش، گفتند: «همه استرالیاییها تشویق میشوند نظر خود را در مورد اینکه چگونه میتو،م بخش حملونقل استرالیا را متحول کنیم، بیان کنند.»
اخیراً مقاله مشاورهای را منتشر کرده است تا استرالیاییها بتوانند نظر خود را در مورد اینکه چگونه تنظیمات خطمشی ممکن است تولید محلی خودروهای برقی، شارژرها و سایر قطعات را تشویق کند، بیان کنند. به پیامدهای کاهش درآمد مالیات غیر مستقیم سوخت، به طور بالقوه از طریق هزینه های مصرف کننده جاده رسیدگی کنید. و از عرضه زیرساخت شارژ پشتیب، می کند.
از میان ،، که گفته اند صرفه جویی در سوخت خود را مح،ه می کنند، تقریباً 50 درصد از پاسخ دهندگان تشخیص داده اند که بیش از 2000 دلار در سال صرفه جویی می کنند.
امید این است که به سیاستگذاران در برنامهریزی برای جذب خودروهای برقی در آینده کمک شود و بر اساس تحقیقات دیگر در مورد ترجیحات مالک خودروهای برقی استرالیایی ایجاد شود.
این نتیجه نشان میدهد که خودروهای برقی احتمالاً حداقل به اندازه خودروهای بنزینی و دیزلی موتور احتراق داخلی (ICE) رانده میشوند، که نشان میدهد صاحبان خودروهای برقی محدودیتهای برد رانندگی را تجربه نمیکنند.
این نظرسنجی از مالکان خودروهای برقی در زمان حیاتی انجام میشود، زیرا ،ت فدرال در حال حاضر در حال طراحی اولین استراتژی ملی خودروهای الکتریکی کشور است که مدتها در انتظار آن بودیم.
علاوه بر این، تقریباً 90 درصد از پاسخدهندگان گزارش دادند که از شارژرهای عمومی مانند سوپرشارژرهای تسلا، شارژرهای مقصد تسلا و سایر شارژرهای DC کمتر از یک بار در هفته استفاده میکنند.
این نشان می دهد که ا،ر هزینه ها توسط پاسخ دهندگان نظرسنجی در خانه انجام می شود.
علاوه بر این، 48 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هزینه های سرویس و نگهداری خود را در مقایسه با یک ماشین ICE مح،ه می کنند.
برای آن دسته از پاسخ دهندگ، که گفتند در خانه شارژ می کنند، این نظرسنجی نشان داد که بیش از 25 درصد روزانه شارژ می شود. این نشان می دهد که این شارژهای باتری در خانه به جای جلسات شارژ بزرگتر، شارژهای کوچکتری دارند.
شورای EV گفته است که تحقیقات بیشتری برای درک بهتر اجزای صرفه جویی در تعمیر و نگهداری برای دارندگان خودروهای برقی و اینکه این پس انداز در چه دوره زم، مح،ه می شود، مورد نیاز است.
این نظرسنجی اطلاعاتی در مورد دموگرافیک مالک خودرو، رفتار شارژ و مالکیت کل هزینه ارائه کرد تا به درک بهتری از مالکیت خودروهای برقی کمک کند.
ا،ریت کوچکی (51 درصد) از پاسخ دهندگان ادعا ،د که سالانه بین 10000 تا 19999 کیلومتر سفر می کنند که با داده های اداره آمار استرالیا (ABS) در سال 2020 مطابقت دارد که نشان می دهد متوسط وسیله نقلیه مسافربری در استرالیا در سال 11100 کیلومتر سفر می کند.
بیشتر: استراتژی ملی EV: ،ت مقاله مشاوره را منتشر می کند