شورلت کوروت E-Ray هیبریدی 2024 از طریق پیکربندی فاش شد

E-Ray همچنین از ت،یم‌کننده‌های جلوی Z06، ا،تنشن‌های رکاب جانبی و بال‌های عقب بزرگ غافل است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که E-Ray با یک موتور الکتریکی برای محور جلو عرضه می‌شود که موتور V8 در وسط آن وظیفه راندن چرخ‌های عقب را بر عهده دارد. این بدان م،است که E-Ray اولین کوروت با سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود و در هنگام کروز یا شتاب گیری ملایم به چرخ های جلو خواهد بود.

  • شورلت کوروت E-Ray هیب، 2024 از طریق پیکربندی فاش شد

به نظر نمی رسد یک فلپ قابل مشاهده برای درگاه شارژ وجود داشته باشد. بنابراین، مگر اینکه شورلت در مخفی ، آن یا حذف آن از پیکربندی، کار استثنایی انجام داده باشد، به نظر می‌رسد که E-Ray یک هیب، خواهد بود تا یک هیب، پلاگین.

کاربر KK87 در انجمن کوروت موتور وسط پیکربندی را پیدا کرد و قبل از اینکه جنرال موتورز آن ،مت از وب‌سایت شورولت را حذف کند، موفق شد درپوش‌های صفحه نمایش آن را ارسال کند.

ماه گذشته ماشین و راننده گزارش شده که جنرال موتورز کوروت را به یک برند فرعی با یک سدان EV با عملکرد بالا و یک کراس اوور برقی Urus-baiting که قرار است از سال 2025 عرضه شود، تبدیل خواهد کرد.

طراحی جدید شورولت کوروت ای ری هیبرید، نه با یک پرونده ثبت اختراع فاش شده، یا ع، تایید نشده گرفته شده در یک کارخانه یا محل آزمایش، بلکه توسط پیکربندی آنلاین که زودتر از موعد مقرر پخش می شود، آشکار شده است.

برای مرجع، موتور 6.2 لیتری V8 Stingray دارای 364 کیلووات و گشتاور 630 نیوتن متر است، در حالی که Z06 از یک موتور 5.5 لیتری V8 با میل لنگ تخت با توان 500 کیلووات و 624 نیوتن متر استفاده می کند.

با توجه به آنچه می بینیم، به نظر می رسد E-Ray از پنل های بدنه عریض تر نصب شده در Z06 استفاده می کند. برای کمک به تمایز این دو، دریچه‌های عقب، تریم پ،تیکی اطراف ورودی‌های هوای جانبی، و تیغه‌ای که روی مشبک و ورودی‌های جلو قرار دارد، همگی به جای رنگ مشکی براق کدگذاری شده‌اند.

  • شورلت کوروت E-Ray هیب، 2024 از طریق پیکربندی فاش شد

هر دو Stingray و Z06 دارای گیرب، هشت سرعته دوکلاچه به صورت استاندارد هستند.

  • شورلت کوروت E-Ray هیب، 2024 از طریق پیکربندی فاش شد

بیشتر: همه چیز شورلت کوروت




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-chevrolet-corvette-e-ray-hybrid-leaked-via-configurator

یک نسخه کامل EV از نسل هشتم یا C8، کوروت در آینده ای نه چندان دور به این مجموعه خواهد پیوست.

با توجه به اینکه E-Ray بدنه عریض‌تری نسبت به Stingray سطح پایه دارد، اما کیت هوای Z06 را از دست می‌دهد، احتمالاً می‌توان گفت کل توان ،وجی آن بین این دو کاهش می‌یابد.

یکی از درپوش‌های صفحه‌نمایش داخلی نشان می‌دهد که E-Ray دارای همان خط قرمز Stingray است، که نشان می‌دهد از موتور 6.2 لیتری V8 استفاده خواهد کرد. در نزدیکی زانوی راننده دکمه‌هایی برای ترمز احیاکننده باتری و استارت/استاپ خودکار موتور وجود دارد.