2023 شورولت کوروت Z06 عملکرد و قابلیت
کامل با پکیج Z07، Z06 2023 واقعاً یک خودروی پیست است که تقریباً برای هر رویداد رانندگی با کارایی بالا در هر رده ای آماده است. تعجب نکنید که بسیاری از دارندگان ابرخودروهای عجیب و غریب از ،ید خود بسیار ناراحت شوند.
رنگ های استاندارد | خا،تری هایپرسونیک (رنگ ماشین مسابقه ای C.8 R، برای اولین بار در دسترس است) |
---|---|
کافئین متالیک (برای اولین بار موجود است) | |
مشعل قرمز | |
نقره ف، متالیک | |
سفید قطبی | |
کت رنگی متالیک قرمز مه | |
مشکی | |
آبی سریع | |
رنگ های اختیاری | تسریع زرد متالیک |
پوشش رنگ نارنجی را تقویت کنید | |
الخارت لیک آبی متالیک | |
سرامیک ماتری، خا،تری متالیک |
طول | 184.6 اینچ |
---|---|
عرض | 79.7 اینچ |
ارتفاع | 48.6 اینچ |
فاصله بین دو محور | 107.2 اینچ |
عرض آهنگ | 66.3 اینچ (جلو) / 66.1 اینچ (عقب) |
فضای بار | 12.6 فوت مکعب |
کیفیت و تکنولوژی داخلی
Z06 2023 به گونهای طراحی شده است که بالاترین سطح مهارت و عملکردی را که از یک محصول جنرال موتورز در دسترس راننده است، ارائه دهد. اکنون با گذشت دو سال از تولید، Chevy توانسته است پیچیدگیهای خود را برای ارائه پیشرفتهترین و متمرکزترین مدل موجود انجام دهد.
بنابراین، بازگشت به آرزوی طبیعی برای مدل 2023 اتفاق افتاد. طراحی نوآورانه میل لنگ صفحه تخت، عملکردی را که قبلاً در هیچ موتور V-8 دیده نشده بود، امکان پذیر می کند. گفته می شود که هیچ تجربه رانندگی دیگری مانند Z06 وجود ندارد که با یک خط قرمز سرمست کننده 8600 دور در دقیقه با سیستم روغن کاری کامل خشک و مستقیماً از ماشین مسابقه خارج می شود.
با استفاده از سطوح تریم 1LZ، 2LZ و 3LZ مانند مدل های قبلی، مالکان می توانند سطح لو، فضای داخلی خود را افزایش دهند. بالاترین تریم 3LZ ارائه می دهد:
- فرمان با روکش فیبر کربنی و پدالهای تعویض دنده
- پانل ابزار و درها با روکش چرمی سفارشی
- 8 گزینه رنگ داخلی
- تزئینات داخلی رویه میکروفیبر جیر
- صندلیهای GT2 با چرم ناپا و روکش فیبر کربن
در داخل Z06، انتظار داشته باشید که یک کابین خلبان متمرکز بر راننده با انواع گزینه های سفارشی سازی متن، با زیبایی شناسی دقیق شما پیدا کنید. از میان بیش از هفت رنگ مختلف داخلی برای انتخاب به همراه دو سطح مختلف تزئینات داخلی فیبر کربن، یک فضای داخلی واقعاً سفارشی را میتوان تا دلتان بخواهد طراحی کرد.
با این حال، یک لحظه هم شک نکنید که Z06 برای زیبایی شناسی ساخته شده است، این خودرو در هر جنبه کوچکی از طراحی یک وسیله نقلیه با عملکرد اول است. برای تأکید واقعی بر این نکته، بیایید یک مقایسه مستقیم با C7 ZR1 Corvette، سریعترین و متمرکزترین کوروت موجود تا به امروز انجام دهیم. C8 Z06 قادر است شش درصد نیروی رو به پایین بیشتر با هشت درصد درگ کمتر نسبت به نسل قبلی هالو خودرو ایجاد کند.
مهندسان ظاهراً بیش از دو سال را صرف ساختن اگزوز عجیب و غریب موجود در موتور LT6 کردهاند. Z06 با قدرت 670 ، بخار در 8400 RPM و 460 پوند فوت گشتاور در 6300 RPM وحشیانه، مطمئناً قبل از رسیدن به حدا،ر گشتاور، به سرعت زندان خواهد رسید. مخصوص Z06، گیرب، هشت سرعته دوکلاچه نسبت درایو نهایی 5.56 کوتاهتر را دریافت میکند تا شتاب را حتی بیشتر و فوریتر کند.
ترمز نیز در مقایسه با مدل پایه Stingray بهبود یافته است، که دارای ترمزهای استاندارد شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه عقب برمبو، با ترمزهای اختیاری کربن سرامیکی در دسترس است. در مسیر و همچنین خیابان، رانندگان از تیونینگ سیستم تعلیق خاص Z06 با جدیدترین کنترل سواری مغناطیسی 4.0 جنرال موتورز لذت خواهند برد. اعداد MPG ،ن زده شده توسط EPA هنوز برای Z06 منتشر نشده است، اما با فرض ماهیت یک V-8 تولید شده در موتوراسپرت با دور بالا، در هر شرایطی خوشحال خواهید شد که 20+ MPG را دریافت کنید.
موتور | LT6 5.5 لیتری V-8 |
---|---|
، بخار | 670 @ 8400 دور در دقیقه |
گشتاور | 460 پوند فوت @ 6300 دور در دقیقه |
انتقال | M1L 8 سرعته دوکلاچه (DCT) |
طرح بندی درایو | موتور وسط، دیفرانسیل عقب |
0-60 مایل در ساعت | 2.6 ث،ه (با Launch Control) |
طراحی بیرونی
منبع: https://www.tops،d.com/cars/2023-c8-corvette-z06-performance-price-and-p،tos-ar196681.html
هر دو نمای جلو و عقب کاملاً جدید هستند، اولین بار برای Z06. پنج مبدل حرارتی مختلف خنکسازی را از طریق ،مت جلویی به حدا،ر میرسانند در حالی که یک اسپوی، قابل تنظیم عقب امکان افزایش نیروی رو به عقب را به عقب را فراهم میکند. ناگفته نماند، ما شاهد بازگشت به طراحی نمادین اگزوز چهار لوله کوروت هستیم که بسیاری از علاقه مندان با مدل پایه C8 آن را از دست دادند.
کوروت استینگری 2022 | 62000 دلار (،نی) |
---|---|
کوروت Z06 2023 | 90000 دلار (،نی) |
همراه با انواع دیگر امکانات رفاهی موجودات استاندارد، انتظار لو، سطح سوپراسپرت را داشته باشید که واقعاً به ،وان یک قطعه بی، از فردیت می درخشد.
قیمت و در دسترس بودن شورولت کوروت Z06 2023
حالت کلی 3.6 اینچ پهن تر از مدل پایه Stingray است که امکان ،وج تایر عقب واقعاً عظیم از سری 345 را فراهم می کند. نقطه خاصی وجود دارد که از نظر لجستیکی نمی تو،د تایرهای عقب بیشتری را روی یک ماشین خیاب، قرار دهید. عرض 345 میلی متر تقریباً همان نقطه است. این کوروت واقعاً برای ،بندگی عالی است.
در داخل کوروت ریسینگ، C8.R به ،وان “Z06 پنهان شده در دید آشکار” شناخته می شد. محیط واقعاً طاقت فرسا مسابقات استقامتی به همه جنبههای عملکرد اجازه داده است تا سطوح بالایی از دوام و قابلیت اطمینان را دریافت کنند.
نسل قبلی C7 Z06 به،وان یک پکیج عملکردی واقعاً چشمگیر شناخته میشد، اما از گرمای بیش از حد و مشکلات اطمینان در مسیر به دلیل خیساندن گرما از سوپرشارژر رنج میبرد. این بار، Chevy میخواهد اطمینان حاصل کند که Z06 یک ابزار دقیق واقعی است که برای بهترین مسیر تنظیم شده است.
هنگام معرفی یک موتور جدید در یک خودروی پرچمدار، همیشه انتظارات زیادی از آن وجود دارد. با این حال، از آنجایی که این موتور در واقع از سال 2019 در مسیر مسابقه آزمایش شده است، حتی قبل از تحویل اولین وسیله نقلیه، شجرهای موفقیتآمیز داشته است. پس چرا این همه مشکل را پشت سر بگذارید تا یک بسته موتور کامل را از ابتدا ایجاد کنید؟
پوند به پوند، Z06 2023 سریعترین Z06 تا کنون است، با موتور جدید 5.5 لیتری LT6 با میل لنگ V-8 به ،وان قلب و روح کوروت بدون زواید و همه کاره عمل میکند. با توجه به اینکه C8.R Corvette به ،وان بلوک سازنده شاسی Z06 عمل میکند، هرگز پیادهسازی مستقیمتر از توسعه مسیر در خودروهای خیاب، وجود نداشته است.
بدون شک، اولین تفاوتی که در مورد این Z06 با عملکرد بالا نسبت به مدل پایه Stingray متوجه خواهد شد، طراحی بیرونی کاملاً اصلاح شده است. موضع تهاجمی غیرقابل انکار Z06 با در نظر گرفتن ا،ر نشانههای ظاهری آن از خودروی مسابقهای C8.R، در هر گوشهای سرها را برمیگرداند.
چرخ های جلوی 20 اینچی فورج آلومینیومی به همراه 21 اینچی عقب به صورت استاندارد با پنج رنگ مختلف در دسترس هستند. برای ،، که واقعاً به دنبال حدا،ر کاهش وزن هستند، چرخهای فیبر کربنی موجود است که بیش از 40 پوند از جرم فنر نشده Z06 را کاهش میدهد.