در واقع، برخی مانند بیوک GL8 دارای انواع چهار صندلی با صندلی های درجه یک و امکانات رفاهی هستند. در واقع، ل،وس LM در سال 2020 از تویوتا آلفارد جدا شد و دارای یک سیستم چهار صندلی مشابه با صفحه تلویزیون بزرگ است.
در حال حاضر شورولت کامارو یک کوپه دو در و کانورتیبل است که از موتورهای چهار، شش یا هشت سیلندر بهره میبرد، اما انتظار میرود نسل بعدی دو در یک خودروی تمام الکتریکی با 2+2 صندلی باشد.
همانطور که برای کادیلاک اسکالید، این پلاک را می توان برای یک کراس اوور سه ردیفه کوچکتر اعمال کرد. همچنین ممکن است یک مدل ماشین مانند دیگر نیز در ابعادی مشابه شاسی بلند 5.38 تا 5.77 متری Escalade امروزی وجود داشته باشد.
منابع گفته اند که به گسترش نام کوروت در قلمروی جدید و بسیار شبیه پورشه بسنده نکرده اند ماشین و راننده جنرال موتورز در حال بررسی تبدیل شورولت کامارو و کادیلاک اسکالید به برندهای فرعی با مدل های بیشتر است.
اگر این صحبت در مورد گسترش نام تجاری برای شما کمی زیاد است، احتمالاً زمان آن رسیده است که یک Bex بگیرید و یک دراز بکشید، زیرا قدرتها مدل چهارم Escalade را نیز در نظر میگیرند: یک حرکت مردمی. اگرچه این تنها در چین فروخته می شود، جایی که جابجایی های مردم همچنان محبوب هستند.
Escalade که در سال 1998 عرضه شد، لو،ترین نسخه از سری شاسیبلندهای بدنه روی فریم جنرال موتورز است که شامل شورولت تاهو و سابربن و GMC یوکان میشود.
اینها در کنار C8 Corvette موتور وسط V8 کوپه و کانورتیبل و همچنین مدل های هیب، و الکتریکی آینده به فروش خواهند رسید.
جدیدترین اسکالید در سال 2020 تولید شد و دارای ،مت های جلو و عقب منحصر به فرد و همچنین داشبورد کاملاً متفاوت با چندین نمایشگر بزرگ و خمیده است.
در سال 2021، موستانگ Mach-E نه تنها اولین ضربه فورد به یک خودروی الکتریکی رایج بود، بلکه اولین باری بود که نشان ، روی چیزی با بیش از دو در اعمال شد.
بیشتر: همه چیز شورلت کامارو
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/chevrolet-camaro-and-cadillac-escalade-to-،n-new-،y-styles-report
آیا برای یک کادیلاک اسکالید افراد متحرک یا یک شورولت کامارو کراس اوور برقی؟
فقط یک سال قبل از آن، این خودروساز Bronco Sport را روانه بازار کرد، یک کراس اوور کوچک که زیربنای خود را با Escape مش، است، اما مجهز به نمای بیرونی و داخلی خشن تر است.
مجله آمریکایی دریافته است که جنرال موتورز به فکر اضافه ، مجموعه ای از کراس اوورهای سه و پنج در برقی اسپرت به مجموعه کامارو است.
اگر جنرال موتورز این طرحها را برای تبدیل نامهای کوروت، کامارو و اسکالید به «چترهای برند» تأیید کند، راههای رقیب فورد را دنبال میکند که با موفقیت توانسته دو نام قدیمی – برونکو و موستانگ – را به محصولات فرعی تبدیل کند. مارک ها
این می تواند توسط یک خودروی اسپرت برقی مبتنی بر C9 (یا نسل نهم) کوروت ملحق شود که احتمالاً دارای قدرت کمتر، ظاهری ساده و قیمت پایین تر است.
این به دنبال گزارش اخیری است که نشان می دهد از سال 2025 کوروت به یک برند فرعی تبدیل می شود که شامل یک سدان برقی و کراس اوور الکتریکی می شود.
تقریباً در همان زمان، فورد برونکو را به ،وان یک آفرود خشن مبتنی بر رنجر احیا کرد تا با جیپ ر،ر مق، کند.