شورولت کامارو 1969 برای خوردن فورد موستانگ طراحی شد

اگر کنجکاو هستید، لامبورگینی میورا از سال 1969 می تواند یک چهارم مایل را در 14.8 ث،ه طی کند. Z/28 1969 یک مدل مشابه برای سری SCCA Trans-Am بود و فقط با قیمت آن زمان 4435 دلار جدید فروخته شد. با این حال، علیرغم اینکه Z/28 عملکردهای خوبی را در خود جای داده بود، مانند سیستم تعلیق سفت‌تر و پایداری عالی در پیچ‌ها، رانندگی در اطراف آن دست و پا چلفتی بود، اما این امری عادی برای خودروهای اسپورت ارزان آن دوران بود. اگر پاي خود را پايين بيندازيد، رسيدن به سرعت 142 مايل در ساعت، که سرعتي جنون آميز در اوا، دهه 60 بود، زمان شيرين خود را مي طلبد.

این کامارو Z/28 مدل 1969 قلب متفاوتی دارد

کامارو 69 قدرتمندترین نسخه نسل خود را نشان می دهد


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/the-1969-chevrolet-camaro-was-designed-to-eat-the-ford-mustang-ar197456.htmlشورولت کامارو 1969 برای خوردن فورد موستانگ طراحی شد - تصویر 1099602

شورولت کامارو 1969 برای خوردن فورد موستانگ طراحی شد - تصویر 1099607

به جای 302ci V-8 موجود، این Z/28 اکنون یک 350ci V-8 قدرتمندتر را بسته بندی می کند. با این حال، ارقام قدرت ناشناخته است، اما ما معتقدیم این موتور می تواند حدود 320 ، بخار قدرت تولید کند. کامارو با باتری، دینام، کالیپر ترمز و ،تیک جدید به روز شده است. علاوه بر این، موتور دارای یک میل لنگ از بلوک کوچک 302ci است و سایر تج،ات پس از فروش شامل راکرها، جرقه زنی الکترونیکی Mallory، کاربراتور چهار بشکه Demon و درپوش سوپاپ ها است. در نهایت مایع دیفرانسیل عقب قبل از حراج تعویض شد.

شورولت کامارو 1969 برای خوردن فورد موستانگ طراحی شد - تصویر 1099598

از دیگر ویژگی‌های این کامارو Z/28 می‌توان به چرخ‌های رالی 15 اینچی قرمز رنگ که در ،تیک‌های Hankook پیچیده شده‌اند، دو سر اگزوز و ترمزهای دیسکی روی هر چهار چرخ اشاره کرد. علاوه بر این، کابین دارای صندلی‌های سطلی وینیل مشکی، شیفتر دنده دسته T Hurst، کنسول مرکزی با لهجه چوبی، واحد صوتی پس از فروش و تریم داشبورد با رنگ‌های تطبیقی ​​است. مالک فعلی 27 سال این خودرو را حدود 4000 مایل رانندگی کرده است، بنابراین با مسافت پیموده شده کلی تنها 13000، این خودرو به سختی در 53 سال رانندگی شده است.

کامارو از زمان آغاز به کار خود در سبک های بدنه کوپه و کانورتیبل دو در عرضه شده است. این خودرو پلتفرم خود و بسیاری از اجزای دیگر را با پونتیاک فایربرد مش، است. در طول سال‌ها، شورولت بیش از 5 میلیون کامارو فروخته است و به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌اش، یک خودروی اسپرت عالی برای مبتدیان بوده است. در میان مدل‌های دیگر، کامارو Z/28 معیار با عملکردی شبیه به خودروی مسابقه‌ای بود. البته، طبق استانداردهای امروزی، ارقام قدرت فقط حداقل برای یک خودروی اسپورت است، اما در سال 1969، یک ماشین 290 ، بخاری مردم را دیوانه می کرد. Z/28 از یک بلوک کوچک تنفس طبیعی 302 اینچ مکعبی (5.0 لیتری) V-8 بهره می برد. علاوه بر این، موتور به یک گیرب، چهار سرعته دستی متصل شده بود و می توانست یک چهارم مایل را در کمتر از 15 ث،ه بپیچد.

شورولت کامارو 1969 برای خوردن فورد موستانگ طراحی شد - تصویر 1099604