شورولت در اوایل سال جاری تایید کرد که یک کوروت برقی در اوایل سال 2023 ظاهر خواهد شد و یک مدل تمام الکتریکی نیز در آینده عرضه خواهد شد.
این حرکت باعث می شود جنرال موتورز طیف وسیع تری از وسایل نقلیه را برای مق، با پورشه و افزایش سود بالقوه پلاک معروف کوروت ارائه دهد.
لوتوس همچنین روی یک مدل سدان کار می کند، در حالی که پورشه تایکان و آئودی e-tron GT مربوطه را دارد.
“هدف ش،ت دادن تایکان و کاین در بازی خودشان نیست، بلکه ایجاد سه افسانه آمریکایی است که می توانند با مقیاس پذیر ساختن جوهر کوروت، زمین جدیدی را ایجاد کنند. یک منبع در جنرال موتورز گفت: برای انجام این کار، این جوهر باید همیشه در یک حالت حرکت تدریجی باشد. راننده ماشینبا توجه به پیشنهادات طراحی، وسایل نقلیه به ،وان “کپی از هیچ” نشان داده می شود.
ماشین و راننده گزارشها حاکی از آن است که جنرال موتورز کوروت را به برند فرعی خود تبدیل خواهد کرد و C8 کوروت در سال 2025 با یک کوپه چهار در و یک کراس اوور با عملکرد بالا – هر دو الکتریکی – به آن ملحق خواهد شد.
مشخص نیست که این مدلها چقدر نیرو و گشتاور تولید خواهند کرد، اگرچه پرچمدار آینده جنرال موتورز EV، کادیلاک سلستیک، از پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک و بسته باتری 111 کیلووات ساعتی استفاده میکند که مجموع ،وجی سیستم 447 کیلووات نیرو و 868 نیوتنمتر است. گشتاور
این شرکت مدل برقی را که در برف حرکت میکند، مورد انتقاد قرار داده است و به نظر میرسد این مدل میتواند یک موتور الکتریکی در جلو علاوه بر یک سفینه می، V8 نصب شده باشد.
علاوه بر این، او گفت که وسیله نقلیه دیگر – که اخبار فا، گزارشهایی که او به صراحت آن را کوروت نمینامید، اما گفت که از معماری C8 استفاده میکند – یک “ماشین عملکردی باورن،ی” است که باید “استانداردهای عملکردی جهان را برای شورلت تعیین کند”.
بیشتر: همه چیز شورلت کوروت
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/chevrolet-c8-corvette-to-be-joined-by-vette-،nded-ev-sedan-suv-report
این فست بک فوق لو،، که در برابر بنتلی فلایینگ اسپور قیمت گذاری خواهد شد، دارای شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) 3.8 ث،ه و برد 483 کیلومتر است.
همانطور که قبلا تایید شده بود، محدوده C8 با هر دو نوع هیب، و الکتریکی تکمیل خواهد شد.
مارک رویس، رئیس جنرال موتورز، این خودرو را «مبتنی بر اولتیوم» میداند، اما مشخص نیست که آیا جنرال موتورز باتریهای اولتیوم خود را در ساختار موتور وسط کوروت فعلی قرار میدهد یا اینکه کوروت الکتریکی از معماری خودروهای سواری اولتیوم این خودروساز استفاده میکند. .