X-Blade در جایگاه چهارم ایستاده است و 3348 دستگاه فروخته است در حالی که شاهد کاهش 19.60 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است. با این حال، Dream Commuter 2892 دستگاه فروخته و شاهد رشد 57.86 درصدی در سال گذشته با 7.36 درصد از کل صادرات هوندا بوده است. Unicorn در بازارهای جه، چندان تعقیب نشده است و شاهد کاهش 9.09 درصدی در فروش است.
Hornet 2.0 و X-Blade به ترتیب با 143.96% و 2034% رشد سالانه در جایگاه های هشتم و نهم قرار دارند. فروش به ترتیب 1010 دستگاه و 929 دستگاه است. رقیب جدید XPulse 200، CB200X faux ADV 404 دستگاه فروخته است. به نظر می رسد CB300R هوندا از مردگان زنده شده است، زیرا تنها 1 دستگاه در آگوست 2021 فروخته و 258 دستگاه در آگوست 2022 با رشد 25700 درصدی در سال گذشته به فروش رسیده است.
CBR650R در هند 33 دستگاه فروخت و با افت 10.81 درصدی نسبت به سال قبل سقوط کرد. در پایین، اسکوتر Grazia 125، Africa Twin ADV، CB500X و Gold Wing را داریم که هیچ فروشی به دست نیاوردند. غافلگیرکننده ترین آن Grazia 125 است که سال گذشته 8618 دستگاه فروخت.
ش،ت صادرات هوندا در آگوست 2022
دوچرخه مسافرتی Unicorn 160 در چند وقت اخیر دوباره محبوبیت پیدا کرده است و با فروش 25051 دستگاه، رشد 341.12 درصدی را در سال به ثبت رسانده است. یونیکورن 5.92 درصد از کل فروش هوندا در هند را به خود اختصاص داده است. در جایگاه های 5 و 6 Livo و Dream قرار دارند که 10.93 درصد و 16.74 درصد کاهش رشد را در سال ثبت کرده اند. رقیب رویال انفیلد CB350 3714 دستگاه فروخت و 254.73 درصد رشد سالانه را به ثبت رساند.
هند یکی از بزرگترین بازارهای 2W در جهان است و برای ایجاد تسلط از اهمیت زیادی برخوردار است. هوندا 4,23,226 دستگاه را در هند با افزایش 21,746 واحدی در هند فروخت و 5.42 درصد رشد سالانه را با فروش 4,01,480 دستگاه در آگوست 2021 ثبت کرد. نه خیلی ضعیف. هوندا با در دست داشتن Activa می تواند حجم زیادی را تولید کند و اعداد را جلو ببرد.
Honda Motorcycles & S،s India یکی از با ارزش ترین شرکت های موتورسیکلت سازی در جهان است. هوندا به دلیل حجم بسیار زیاد تولید شده از فروش داخلی و همچنین صادرات، کمی از ش،ت دادن Hero MotoCorp که برای مدت طول، به ،وان پرفروشترین شرکت موتورسیکلت در هند شناخته میشود، خجالت میکشد.
با نشان دادن ظاهر در نمودارهای صادراتی، ما CB350 را داریم که تنها 1 دستگاه با افت 99.88 درصدی سالانه ارسال شده است. در مجموع، هوندا 39,307 دستگاه را به فروش رساند و 30.53 درصد رشد سالانه را با 9,193 دستگاه به دست آورد. یکی از روندهایی که باید برجسته شود این است که مسافران با بودجه هوندا به طور پیوسته کاهش مییابند در حالی که Hero به شدت در حال افزایش است.