صاحب تاتا پانچ 700 کیلوگرم بار را حمل می کند، 18 کیلومتر می برد

دلیلی وجود دارد که آنها به این شکل طراحی شده اند. در صورت ترمز وحشتناک یا تصادف، حرکت بار استاتیک به سمت جلو، جایی که راننده و مسافر در آن قرار دارند، منتقل می شود. اگر هیچ مانعی بین سرنشینان و بار وجود نداشته باشد، از منظر ایمنی بسیار خطرناک است.

دلیلی وجود دارد که این یک خودروی سواری است و نه یک وسیله نقلیه تجاری. رانندگی ایمن کافی نیست، باید رانندگی ایمن را نیز تمرین کرد. رانندگی در محدوده سرعت مجاز، حفظ فشار باد ،تیک، عدم تجاوز از وزن ناخالص خودرو، عدم حمل کالا به جای مسافر و غیره.

از وسایل نقلیه تجاری برای حمل و نقل کالا استفاده کنید

این میوه‌ها حتی می‌توانند به خوبی به پای راننده بغلتند و مانع اعمال ترمز یا کلاچ شوند. به آن توجه مستمر این محموله را اضافه کنید، و این شیرین کاری نه تنها برای راننده پانچ، بلکه برای خودروهای اطراف نیز خطرناک است. به هر قیمتی باید از انجام چنین بدلکاری اجتناب کرد.

تاتا پانچ مورد استفاده برای حمل و نقل کالا - بسیار ناامن
تاتا پانچ برای حمل و نقل کالا استفاده می شود – بسیار ناامن

وقتی به تاتا پانچ نگاه می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ یک ماشین کوچک با فاصله من، از سطح زمین و ایمنی عالی 5 ستاره در تصادف؟ حق با شماست. اما آیا می تو،د آن را به ،وان یک وسیله نقلیه تجاری تصور کنید؟ حتما فکر می کنی که ما فاخته شده ایم. صاحب تاتا پانچ دقیقاً این کار را انجام داده است.

حتی در ون های باری مانند Maruti Suzuki Eeco و Tata Winger، سازه های محکمی نصب شده است که به ،وان یک مانع بین سرنشینان و بار عمل می کند. به همین دلیل است که حمل و نقل کالا باید به جای وسایل نقلیه مسافربری به وسایل نقلیه تجاری محدود شود. به زبان ساده، وسایل نقلیه مسافربری برای حمل و نقل کالا در کابین طراحی نشده اند.


منبع: https://www.rushlane.com/tata-punch-owner-transports-700-kg-load-gets-18-kmpl-12456154.html

خودروهای تجاری برای انجام چنین وظایفی طراحی شده اند. تخت بار در پشت قرار دارد و محیط مخصوص به خود را دارد. کابین سرنشین در جلو قرار دارد و محیط مخصوص به خود را نیز دارد. یک شکاف مشخص بین محفظه مسافر و محل بار وجود دارد. فضای بار و محفظه مسافر همیشه از هم جدا هستند.

صاحب تاتا پانچ که این کار را انجام داده است، کابین را با جعبه های چوبی و روی آن جعبه های پ،تیکی پر کرده است. همه آنها پر از پرتقال هستند. در چکمه، جعبه‌های مقوایی پر از میوه‌ها و دسته‌ای از پاپایا نیز وجود دارد. جعبه‌های پ،تیکی در بالا، هیچ درپوشی روی آن‌ها نباشد و میوه‌های داخل آن‌ها می‌توانند هنگام رانندگی در جاده‌های ما بیرون بزنند.

رانندگی با یکی از ایمن ترین خودروهای هند چه فایده ای دارد، وقتی پروتکل های اولیه ایمنی جاده را رعایت نمی کنید

تاتا پانچ مورد استفاده برای حمل و نقل کالا - بسیار ناامن
تاتا پانچ برای حمل و نقل کالا استفاده می شود – بسیار ناامن

نه، او پانچ را به یک کامیون تجاری تخت تبدیل نکرده است. در عوض، او تمام حجم داخلی آن را با جعبه هایی از میوه های پرتقال پر کرده است. او با محموله 700 کیلوگرمی، آن بار را به 125 کیلومتر دورتر منتقل کرد و ادعا کرد که مسافت پیموده شده 18 کیلومتر در لیتر را نیز داشته است.

حمل و نقل کالا تاتا پانچ