دلیلی وجود دارد که آنها به این شکل طراحی شده اند. در صورت ترمز وحشتناک یا تصادف، حرکت بار استاتیک به سمت جلو، جایی که راننده و مسافر در آن قرار دارند، منتقل می شود. اگر هیچ مانعی بین سرنشینان و بار وجود نداشته باشد، از منظر ایمنی بسیار خطرناک است.
دلیلی وجود دارد که این یک خودروی سواری است و نه یک وسیله نقلیه تجاری. رانندگی ایمن کافی نیست، باید رانندگی ایمن را نیز تمرین کرد. رانندگی در محدوده سرعت مجاز، حفظ فشار باد ،تیک، عدم تجاوز از وزن ناخالص خودرو، عدم حمل کالا به جای مسافر و غیره.
از وسایل نقلیه تجاری برای حمل و نقل کالا استفاده کنید
این میوهها حتی میتوانند به خوبی به پای راننده بغلتند و مانع اعمال ترمز یا کلاچ شوند. به آن توجه مستمر این محموله را اضافه کنید، و این شیرین کاری نه تنها برای راننده پانچ، بلکه برای خودروهای اطراف نیز خطرناک است. به هر قیمتی باید از انجام چنین بدلکاری اجتناب کرد.
وقتی به تاتا پانچ نگاه می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ یک ماشین کوچک با فاصله من، از سطح زمین و ایمنی عالی 5 ستاره در تصادف؟ حق با شماست. اما آیا می تو،د آن را به ،وان یک وسیله نقلیه تجاری تصور کنید؟ حتما فکر می کنی که ما فاخته شده ایم. صاحب تاتا پانچ دقیقاً این کار را انجام داده است.
حتی در ون های باری مانند Maruti Suzuki Eeco و Tata Winger، سازه های محکمی نصب شده است که به ،وان یک مانع بین سرنشینان و بار عمل می کند. به همین دلیل است که حمل و نقل کالا باید به جای وسایل نقلیه مسافربری به وسایل نقلیه تجاری محدود شود. به زبان ساده، وسایل نقلیه مسافربری برای حمل و نقل کالا در کابین طراحی نشده اند.