انتظار می رود هیمالیا 450 با استایل تهاجمی و عملکرد بهبودیافته خود به ،وان یک انتخاب محبوب تر از مدل 411 سی سی موجود ظاهر شود.
انتظار می رود هیمالیا 450 حدا،ر 35 ، بخار قدرت و حدا،ر گشتاور 40 نیوتن متر را ارائه دهد. رویال انفیلد احتمالاً به دنبال دستیابی به سطحی از عملکرد است که با تعداد رقبا مطابقت داشته باشد یا از آن فراتر رود. Himalayan 450 در مقابل خودروهایی مانند KTM 390 Adventure و Hero XPulse 400 قرار خواهد گرفت. موتور هیمالیا 450 دارای گیرب، 6 سرعته خواهد بود. انتظار می رود خنک کننده مایع شود.
انتظار می رود که اولین دوچرخه 450 سی سی از رویال انفیلد، هیمالیا 450 باشد. این دوچرخه اخیرا جاسوسی شده است و به نظر می رسد در حالت آماده تولید است. به غیر از هیمالیا، محدوده 450 سی سی رویال انفیلد همچنین دارای هانتر 450، یک کافه مسابقه، یک تورر و یک اسکرامب، خواهد بود.
یادداشت اگزوز هیمالیا 450، ویژگی ها
رویال انفیلد در روند تکامل خود حرکت های درستی انجام داده است که به این شرکت کمک کرده است تا برتری قابل توجهی را نسبت به رقبا حفظ کند. رویال انفیلد پس از تثبیت تسلط خود در فضای 350 سی سی و 650 سی سی، اکنون بر روی بخش 450 سی سی تمرکز کرده است.
اگرچه هیمالیا 450 نامی مشابه دارد، اما تفاوت زیادی با هیمالیا 411 سی سی موجود دارد. این دوچرخه چابک تر به نظر می رسد، که به این م،ی است که دوچرخه می تواند هم برای نیازهای رفت و آمد و هم برای گردش استفاده شود. با قفسه های حجیمی که هیمالیاهای موجود دارند، سنگینی نمی کنند. برخی از نکات برجسته عبارتند از گلگیر ثانویه نصب شده در بالا، جلوپنجره جمع و جور، چراغ جلو گرد، آینه های دایره ای دید عقب، چراغ های راهنمای شیک، م،ن سوخت منحنی و اگزوز ضعیف.
قاطرهای آزمایشی هیمالیا 450 با چنگال های جلو USD از S،wa مشاهده شده اند. با این حال، به نظر نمی رسد که اینها عملکرد قابل تنظیم برای بازگشت و فشرده سازی داشته باشند. در عقب، دوچرخه دارای سیستم تعلیق monos،ck است. این خودرو دارای ترمزهای دیسکی در دو انتها است و انتظار میرود از ABS دو کاناله سوئیچپذیر بهره ببرد. هیمالیا 450 میتواند ویژگیهای پیشرفتهای مانند حالتهای سواری و سیستم سواری با سیم را دریافت کند.
منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-himalayan-450-exhaust-note-sound-12460153.html
رویال انفیلد با دوچرخه های جدید خود برای بهبود تجربه شنیداری تلاش کرده است. به جای صدای بلند معمولی، دوچرخههای RE جدید نت اگزوز تصفیه شدهتری دارند. این برای Himalayan 450 نیز قابل اجرا است. در حالی که احساس گلو هنوز وجود دارد، ،وجی محدودتر و ملایم تر است. در دورهای بالاتر، صدای اگزوز حتی نرم تر به نظر می رسد.
Himalayan 450 دارای ارگونومی آرام با فرمان برآمده و گیره های پایه قرار گرفته در مرکز است. ارتفاع صندلی راننده بسیار کم است که باید تعادل و هندلینگ را بهبود بخشد. این دوچرخه همچنین به گونه ای طراحی شده است که سوار شدن به حالت ایستاده را آسان تر می کند.
عملکرد هیمالیا 450، مشخصات
Himalayan 450 دارای یک صفحه نمایش ابزار دایره ای جدید است که می تواند صفحه نمایش LCD یا TFT باشد. این به روز رس، به کاهش شلوغی در ،مت کابین کمک کرده است. صفحه نمایش نسبتا بزرگ است و باید بتواند طیف وسیعی از اطلاعات را نمایش دهد. مزیت دیگر این است که صفحه نمایش تقریباً در زاویه 90 درجه قرار گرفته است. این تضمین می کند که کاربران مجبور نباشند هنگام نگاه ، به کنسول ابزار، چشم خود را از جاده بردارند.