مانند ،مت جلو، آلفارومئو ادعا می کند که دم Tonale نیز از مدل های گذشته خودرو الهام گرفته شده است. برای شکل شیشه ای عقب، برند ایتالیایی ادعا می کند که خطوط پایین تر با منحنی های ظریف آن ها از ابرخودروی 8C Competizione گرفته شده است.
نمایه جانبیدوج هورنت
Tonale که در نیمه اول سال 2023 در استرالیا عرضه شد، مستقیماً روی رقبای کلیدی از جمله BMW X1، Audi Q2، Lexus UX، Volvo XC40 و سایر SUV های کامپکت متمرکز است.
در واقع، GT-line با هدف ایجاد حس قدرت و کمک به ش،تن نمایه ای که در غیر این صورت یک صفحه دال است، و به خاطر آوردن ویژگی طراحی مورد استفاده در خودروهای مختلف GT (از جمله خارج از اصطبل آلفارومئو، مانند خودروهای فوق العاده دار) است. خطوط در جدیدترین بنتلی کانتیننتال GT و استون مارتین DB11) برای کشیده شدن بصری خودرو.
یک منبع در Stellantis به این شبکه آمریکایی گفت درایو این برند ایتالیایی از دوج راضی نیست و می گوید Tonale به ،وان یک پروژه آلفارومئو شروع شد اما دوج بعداً به آن پیوست تا میانگین مصرف سوخت ناوگان خود را افزایش دهد.
که توسط مدل هایی مانند 33 Stradale فوق الذکر معروف شده است، اندازه "سوراخ" در این طرح چرخ به تدریج افزایش یافته است تا مطابق با سلیقه های استایل مدرن و همچنین نیاز به تهویه بهتر و کاهش وزن باشد، و Tonale از دیگر مدرن ها پیروی می کند. آلفا رومئوس در اتخاذ یک تغییر "پنج سوراخ" از طراحی.
آنها همچنین دارای یک فرمان با حاشیه نازک با یک دکمه استارت/ایست به سبک فراری هستند که مستقیماً روی چرخ نصب شده است و شیفترهای بزرگ و ف،ی پدال روی ستون فرمان نصب شده است.
در کشیدن آرام به نقطه ای درست در زیر محل قرارگیری برف پاک کن شیشه جلو، تأثیر مستقیم تری نیز می تواند گلخانه سپر مانند دریچه بررا باشد، البته با استفاده از Tonale از م،وط بسیار کمتری.
در حالی که Stellantis به طور معمول از تمایز بصری قابل توجهی در بین وسایل نقلیه روی یک پلت فرم استفاده می کند، Dodge Hornet اخیراً معرفی شده بیشتر شبیه یک نشان قدیمی است.
برای اولین بار برای Dodge، نوار نور دارای یک نسخه نور، از لوگوی R،mbi این برند در مرکز است.
طراحی جلو و عقب
در داخل، کابین تنها از نظر شکل دریچه های هوا، برخی تابلوهای کوچک و گرافیک دسته ابزار دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت است.
«دوج از مزیت استفاده کرد [Tonale] برای ساختن یک خودروی انطباق - لحظه آستون مارتین Cygnet آنها، اگر بخواهید. کافی است بگوییم سیاست داخلی برنده شد و دوج باید شماره کافه های خود را افزایش دهد، بنابراین هورنت متولد شد. منبع گفت.
مسلماً دو ویژگی متمایز در نمای جانبی Tonale وجود دارد که آلفارومئو از آنها برای متمایز ، خودرو به ،وان یک آلفارومئو و تأکید بر ادعاهای اسپورت آن استفاده کرده است.
آلفارومئو برندی با میراث غنی است اما در حالی که مدل های عجیب و غریب متعددی مانند 33 Stradale و 8C Competizione تولید می کند، محصولات نان و کره اش سدان ها و هاچ بک هایی مانند آلفاسود و میتو در دسترس تر بوده اند.
با قیمت پایه در ایالات متحده که انتظار می رود هزاران دلار کمتر از Tonale باشد، هورنت می تواند موقعیت ممتاز Tonale را کاهش دهد – ایده آل نیست زیرا آلفارومئو تلاش می کند حضور خود را در بازار آمریکا افزایش دهد.
از زمان پس از جنگ جه، دوم 6C 2500، تقریباً همه آلفارومئوها با جلوپنجره مثلثی نمادین اسکودتو یا سه فویل متمایز شده اند.
در همین حال، سیستم اطلاعات و سرگرمی به آ،ین نسل Uconnect 5 ارتقا یافته است و دارای فناوری هایی مانند به روز رس، نرم افزارهای هوایی است. صفحه نمایش لمسی برای راننده و سرنشین جلو به یک اندازه قابل دسترسی است.
دومی وجود چیزی است که آلفارومئو آن را "GT-line" می نامد. این یک خط بدنه طول، و گسترده است که از بالای چراغ های جلو، بدون وقفه از درها و سه چهارم عقب خودرو امتداد می یابد. این برند ادعا می کند که این خط "تعریفی از بدنه خودرو و مشخصات آن می دهد و حس و حال و ورزش را در بدنه خودرو منتقل می کند."
Tonale تفاوتی ندارد، با این تعبیر اسکودتو که کمی به ورودی های هوای پایینی آن افتخار می کند.
ظاهر متمرکز و تقریباً خیره کننده آنها نیز شباهت زیادی به آلفارومئو مونترال دهه 1970 دارد که چراغ های جلوی آن در زیر یک قاب چوبی قرار گرفته است، در حالی که این موتیف در آلفاهای امروزی مانند 159 و بررا نیز استفاده شده است.