پانل های بدنه کاملاً بافته شده و بسته بندی محکمی دارند که به اطمینان از ظاهری جمع و جور برای دوچرخه کمک می کند. پوشش های باتری و پیشرانه الکتریکی با روکش ف،ی ساخته شده اند که لایه دیگری از پویایی زیبایی شناسی را معرفی می کند. از آنجایی که این یک طرح طراحی است، احتمالاً قبل از رسیدن دوچرخه به مرحله تولید، چندین بار تکرار وجود دارد. نوآوری های جدیدتر در فناوری باتری و سخت افزار مرتبط نیز می تواند بر طراحی نهایی دوچرخه تأثیر بگذارد.
دو چرخ برقی هوندا برای هند
هوندا برنامههای تهاجمی را برای بخش خودروهای برقی ارائه کرده است، با هدف عرضه حداقل 10 خودروی جدید برقی دو چرخ تا سال 2025.

برای تسریع این روند، هوندا با شرکت های دیگری مانند کاوازاکی، سوزوکی و یاماها همکاری کرده است. این همکاری مست،م توسعه معماری استاندارد باتری قابل تعویض است. چنین همکاری هایی به کاهش هزینه توسعه و تولید کمک می کند که به نفع همه ذینفعان و کل ا،یستم دو چرخ برقی خواهد بود.
طراحی دوچرخه برقی هوندا
در مقایسه با اسکوترهای برقی که آزادی بیشتری برای آزمایش طراحی ارائه می دهند، در مورد دوچرخه های برقی، انتخاب ها نسبتاً محدود است. دلیل اصلی قرار دادن باتری است که باید در مرکز نصب شود. برای اطمینان از مرکز ثقل بهینه، من، ترین مکان بخش می، پایین است. اینجاست که موتورسیکلت های مبتنی بر ICE موتور خود را دارند. بیشتر دوچرخههای برقی از همین رویکرد پیروی میکنند و با دوچرخه برقی آینده هوندا ادامه مییابد.

هوندا به ،وان بخشی از برنامه خود برای دستیابی به بیطرفی کربن، تمرکز خود را بر روی معرفی چندین خودرو دو چرخ برقی و همچنین خودروهای سوخت انعطافپذیر افزایش خواهد داد. مجموعههای الکتریکی هوندا شامل دوچرخههای برقی، موتور سیکلت، مسافران و دوچرخههای برقی قدرتمندتر و عملکرد محور خواهد بود.
در حالی که فقط نمای جانبی در طرح قابل مشاهده است، طرح کلی یک فاسیای جلویی تهاجمی و مسطح قابل مشاهده است. سایر ویژگیهای کلیدی عبارتند از: فرمان کمتنظیم، شاخکهای جلوی USD با روکش طلایی، م،ن سوخت مجسمهسازیشده، صندلی رو به بالا، بخش دم کوتاه، رینگهای آلیاژی، ترمزهای دیسکی در دو انتها و گرافیک اسپرت.
اسکوتر برقی Benly e: هوندا چندین بار در تستهای جادهای جاسوسی شده است. یا Benly e: می تواند در هند راه اندازی شود یا ممکن است یک محصول کاملاً جدید وجود داشته باشد. هوندا با Activa پرفروش ترین محصول فعلی، می تواند محصول مشابهی را در قالب الکتریکی معرفی کند تا بازار انبوه را هدف قرار دهد. در بازارهای بین المللی، نسخه های متعددی از Benly e وجود دارد: اسکوتر برقی. نسخه برتر دارای برد 87 کیلومتر است.

اسکوتر برقی هوندا برای هند رقبای متعددی مانند Ather 450X، TVS iQube، Ola S1 Pro و Bajaj Chetak خواهد داشت. Ola به خصوص کاملاً گونگ هو است و اعلام کرده است که قصد دارد تا اوت 2023 فروش هوندا اکتیوا را ش،ت دهد.
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-electric-motorcycle-design-sketch-usd-forks-dual-disc-12455088.html
بر اساس طرح طراحی دوچرخه برقی آینده هوندا، بدیهی است که استایل مشخص این برند در بخش الکتریکی ادامه خواهد داشت. این امر به ویژه در مورد دوچرخه های برقی عملکرد محور آن صادق است. تصویر این دوچرخه توسط بخش آمریکایی هوندا منتشر شده است. زبان طراحی این دوچرخه با CB750 Hornet و CB300F که اخیراً راه اندازی شده اند آشنا به نظر می رسد.