این شامل، برای اولین بار در یک Crown، سیستم انتقال قدرت هیب، پلاگین و هیدروژنی سلول سوختی است.
تویوتا آن را “تلفیقی از یک واگن و یک SUV” می نامد و صندلی های ردیف دوم خود را که کاملاً صاف تا می شوند تبلیغ می کند.
کراس اوور کراون جایگزین آوالون در آمریکای شمالی شد و نشان دهنده بازگشت آن پلاک به بازار ایالات متحده پس از 50 سال غیبت بود. همچنین به ،وان جایگزینی برای کمری در ژاپن عمل می کند که پس از دسامبر دیگر برای آن بازار تولید نخواهد شد.
تویوتا تایید نکرده است که کدام پلتفرم زیربنای Crown Sedan قرار دارد، اما Mirai بر روی همان پلت فرم TNGA-L دیفرانسیل عقب مانند نسل قبلی Crown سه جعبه قرار دارد.
کرون اسپورت
کراون اسپورت، یک مدل کراس اوور دو ردیفه با ظاهری اسپرت، در پاییز شمالی در پوشش هیب، و در زمستان شمالی به ،وان یک خودروی هیب، پلاگین عرضه خواهد شد.
تویوتا بقیه موارد جدید خود را به تفصیل شرح داده است تاج پادشاهی محدوده پس از عرضه اولین مدل در بازارهایی مانند ژاپن و آمریکای شمالی.
بیشتر: پرچمداران Toyota Crown معرفی شدند، نه برای استرالیا