طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیبریدی، سلول سوختی هیدروژنی

این شامل، برای اولین بار در یک Crown، سیستم انتقال قدرت هیب، پلاگین و هیدروژنی سلول سوختی است.

تویوتا آن را “تلفیقی از یک واگن و یک SUV” می نامد و صندلی های ردیف دوم خود را که کاملاً صاف تا می شوند تبلیغ می کند.

کراس اوور کراون جایگزین آوالون در آمریکای شمالی شد و نشان دهنده بازگشت آن پلاک به بازار ایالات متحده پس از 50 سال غیبت بود. همچنین به ،وان جایگزینی برای کمری در ژاپن عمل می کند که پس از دسامبر دیگر برای آن بازار تولید نخواهد شد.

تویوتا تایید نکرده است که کدام پلتفرم زیربنای Crown Sedan قرار دارد، اما Mirai بر روی همان پلت فرم TNGA-L دیفرانسیل عقب مانند نسل قبلی Crown سه جعبه قرار دارد.

کراس اوور لیفت بک کراس اوور با سبک های بدنه سدان، واگن و شاسی بلند جدید ملحق خواهد شد که برخی از نشانه های طراحی مشابه در داخل و خارج را ارائه می دهند اما طیفی از پیشرانه های مختلف را ارائه می دهند.

کرون اسپورت

کراون اسپورت، یک مدل کراس اوور دو ردیفه با ظاهری اسپرت، در پاییز شمالی در پوشش هیب، و در زمستان شمالی به ،وان یک خودروی هیب، پلاگین عرضه خواهد شد.

تویوتا بقیه موارد جدید خود را به تفصیل شرح داده است تاج پادشاهی محدوده پس از عرضه اولین مدل در بازارهایی مانند ژاپن و آمریکای شمالی.

  • طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیب،، سلول سوختی هیدروژنی
    کرون املاک
  • طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیب،، سلول سوختی هیدروژنی
    سدان تاج
  • طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیب،، سلول سوختی هیدروژنی
    کرون اسپورت

بیشتر: پرچمداران Toyota Crown معرفی شدند، نه برای استرالیا




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/toyota-crown-range-to-offer-hybrids-hydrogen-fuel-cell-evs

تویوتا همچنین به طور جداگانه طیف مدل‌های خود را با نشان Crown در چین گسترش داده است و نسخه‌های بسیار مشخص Vellfire و Kluger از نام Crown به ،وان پیشوند استفاده می‌کنند.

یک ویدیوی تیزر کوتاه، کابین غرق در تزئینات چوبی و روشنایی محیط، با صفحه نمایشی برای سرنشینان صندلی عقب برای تنظیم تنظیمات را نشان می دهد.

همچنین 55 میلی متر طول، تر و 5 میلی متر عریض تر از Mirai FCEV در فاصله بین دو محور 80 میلی متر است.

طول این خودرو 5030 میلی‌متر، عرض 1890 میلی‌متر و ارتفاع 1470 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر، یا 80 میلی‌متر بلندتر، 90 میلی‌متر عریض‌تر و 15 میلی‌متر بلندتر، با فاصله بین دو محور 80 میلی‌متر بیشتر از سدان نسل قبلی است که سال گذشته از تولید خارج شد.

کرون املاک

تویوتا استرالیا در رونمایی اولیه کوارتت کرون گفت که هیچ برنامه ای برای آوردن هیچ یک از مدل ها به اینجا وجود ندارد.

مانند سدان Crown قبلی و بر خلاف کراس اوور جدید Crown، به صورت استاندارد با دیفرانسیل عقب عرضه می شود.

این خودرو بر روی رینگ های آلیاژی 21 اینچی سوار می شود و به طور انحصاری با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس خواهد بود.

در حالی که کراون مدت‌هاست مدلی است که عمدتاً برای بازار ژاپن ساخته شده است، تویوتا می‌گوید مدل‌های دارای نشان کرون در 40 کشور و منطقه مورد ادعا عرضه خواهند شد.

در حالی که کراس اوور کراون از زیربنای TNGA-K جلو/همه چرخ متحرک مدل‌هایی مانند Kluger استفاده می‌کند، حداقل یکی از مدل‌های جدید کراون مطابق با سنت پلاک‌ها با دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود.

این خودرو در سال 2024 در ژاپن به فروش می رسد و مجموعه ای از پیشرانه های هیب، و پلاگین هیب، را ارائه می دهد. هر دو به طور انحصاری با سیستم چهار چرخ متحرک، با چرخ های استاندارد 21 اینچی در دسترس هستند.

در نهایت، Crown Estate، اولین واگنی که از سال 2007 این پلاک را بر تن می کند، دارای ابعادی معادل 4930 میلی متر طول، 1880 میلی متر عرض و 1620 میلی متر ارتفاع بر روی فاصله بین دو محور 2850 میلی متر است.

این خودرو با انتخاب رینگ‌های آلیاژی 19 یا 20 اینچی در دسترس خواهد بود، اما بر خلاف سه مدل دیگر بدنه Crown، هیچ گزینه رنگ دو رنگی در دسترس نخواهد بود.

سدان تاج

سدان جدید “رسمی” Crown در پاییز امسال (بهار ما) در ژاپن به فروش می رسد و مجموعه ای از پیشرانه های هیب، یا هیدروژنی سلول سوختی (FCEV) را ارائه می دهد.

  • طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیب،، سلول سوختی هیدروژنی

طول آن 4710 میلی متر، عرض 1880 میلی متر و ارتفاع 1560 میلی متر با فاصله بین دو محور 2770 میلی متر است. یا 90 میلی‌متر طول،‌تر، 25 میلی‌متر عریض‌تر، اما 125 میلی‌متر کمتر از RAV4 در فاصله بین دو محور 80 میلی‌متر.

تویوتا جزئیاتی در مورد پیشرانه‌های کراون‌ها منتشر نکرده است، اگرچه کراس اوور چهار چرخ متحرک کراس اوور، گزینه‌ای از پیشرانه‌های هیب، 2.5 لیتری 172 کیلووات و 4 سیلندر هیب، 2.4 لیتری توربوشارژ 257 کیلووات/542 نیوتن متری را ارائه می‌دهد.

  • طیف Toyota Crown برای ارائه خودروهای الکتریکی هیب،، سلول سوختی هیدروژنی
    کراس اوور تاج