آشوک الوسوامی، مهندس ارشد در برنامه اتوپایلوت تسلا، گفت: هدف، در عوض، «به تصویر کشیدن آنچه امکان ساخت در سیستم وجود دارد» بود.
رویترز گزارش میدهد که تسلا در پروندههای دادگاه با این درخواست مخالفت کرده بود و ادعا میکرد که ماسک نمیتوانست جزئیات اظهاراتی را که ادعا میشد انجام داده است به خاطر بیاورد.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، یک تنظیم کننده ایالات متحده، دو تحقیق فعال در مورد این سیستم دارد که یکی از آنها در مرحله تحلیل مهندسی است و تصادفات با خودروهای اضطراری ثابت را بررسی می کند، در حالی که دیگری در حال بررسی گزارش های ترمز فانتوم است.
در زمان انتشار این ویدیو، ماسک همچنین در توییتی نوشت: «تسلا خودش را (بدون کمک انس،) از خیابانهای شهری به بزرگراهها به خیابانها میبرد، سپس یک جای پارک پیدا میکند».
شاکیان همچنین به یک ویدیوی تبلیغاتی در سال 2016 استناد کردهاند که میگوید: «فردی که در صندلی راننده نشسته است فقط به دلایل قانونی آنجاست. او هیچ کاری نمی کند. ماشین خودش در حال رانندگی است.»
در حالی که راننده لمس سبکی روی فرمان دارد، نشان داده میشود که ماشین تمام رانندگیها از جمله فرمان، ترمز و شتاب را انجام میدهد.
همچنین گزارش شده است که تسلا موضوع تحقیقات و، دادگستری ایالات متحده است و گزارش شده که بررسی می کند که آیا تسلا با ارائه ادعاهای پشتیب، نشده در مورد توانایی فناوری کمک راننده خود، مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و تنظیم کننده ها را گمراه کرده است یا خیر.
یکی از مهندسان تسلا اخیراً با سوگند شهادت داده است که “هدف این ویدیو این نبود که آنچه را که در سال 2016 برای مشتریان در دسترس بود به طور دقیق به تصویر بکشد”، زیرا خودرو با نقشه سه بعدی برای یک مسیر از پیش تعیین شده بارگیری شده بود.
قاضی پنی پکر نوشت: «موضع آنها این است که چون آقای ماسک مشهور است و ممکن است بیشتر هدف جعلیهای عمیق باشد، اظهارات عمومی او مصون هستند.
علاوه بر این، این شرکت دلیل غیرمعمولی را برای عدم صدور حکم به مدیر عامل خود ذکر کرد.
او اضافه کرد که چنین استدلال هایی به ماسک و سایر افراد مشهور اجازه می دهد “از مالکیت آنچه که واقعاً گفته اند و انجام می دهند خودداری کنند”.
بیشتر: فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری “ناامن” شد – گزارش
بیشتر: هیئت منصفه کالیفرنیا علیه شاکی پرونده اتوپایلوت تسلا می یابد
بیشتر: تسلا تحت تحقیقات جنایی ایالات متحده به دلیل ادعاهای خودران – گزارش
بیشتر: مهندس تسلا اعتراف کرد که ویدیوی خودران در سال 2016 صحنه سازی شده است
بیشتر: خودروهای تسلا برای تایید به ،وان کاملا مستقل آماده نیستند
بیشتر: تس، با حذف سنسورها به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد
بیشتر: طرح دعوای دسته جمعی علیه خلبان خودکار تسلا، ادعاهای خودران کامل
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/musk-ordered-to-testify-in-autopilot-suit-despite-deepfake-claim
یک مدل S و مدل X، در این مرحله، می توانند به صورت مستقل با ایمنی بیشتری نسبت به یک شخص رانندگی کنند. در حال حاضر ماسک گفته است.
رویترز گزارش می دهد که از ماسک در مورد یک بی،ه خاص در سال 2016 که توسط شاکیان استناد شده است، سوال خواهد شد.
تسلا مدعی است که سیستمش مقصر نبوده و آقای هوانگ هشدارهای خودرو را نادیده گرفته و قبل از تصادف در حال انجام یک بازی با تلفن خود بوده است.
او استدلال های تسلا را نگران کننده خواند.
حکم قاضی ایوت پنی پکر آزمایشی بود و جلسه استماع آن قبل از پایان هفته تعیین شد تا مشخص شود که آیا ماسک باید سه ساعت در محل حاضر شود یا خیر.
در یک مهلت برای تسلا، هیئت منصفه کالیفرنیا در اوایل ماه جاری به نفع تسلا در پرونده ای مربوط به سیستم خلبان خودکار آن را اعلام کرد.
هیأت منصفه ادعاهای شاکی، جاستین هسو، مبنی بر اینکه سیستم خلبان خودکار تسلا مدل اس او ایمن عمل نکرده بود را رد کرد و به او خسارت صفر داد.
در سردرد دیگری برای تسلا، آن مدیرعامل ایلان ماسک یک قاضی کالیفرنیا به او دستور داده است که با سوگند در مورد اظهاراتی که در مورد او گفته است شهادت دهد خلبان خودکار.
این شکایت توسط خانواده والتر هوانگ در دادگاه عالی سانتا کلارا تنظیم شد.
ویژگیهای رانندگی خودکار و خودران کامل سطح 2 اخیراً خبرساز شدهاند.
سهامداران همچنین اخیراً یک طرح دعوای دسته جمعی را علیه تسلا در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو تنظیم ،د و استدلال ،د که توسط شرکت با اظهارات نادرست و گمراه کننده در مورد فناوری که “خطر جدی تصادف و آسیب ایجاد می کند” فریب خورده اند.
«مانند بسیاری از شخصیتهای عمومی، [Musk] این شرکت موضوع بسیاری از فیلمها و ضبطهای صوتی «دیپفیک» است که به نظر میرسد به او نشان میدهد کارهایی را انجام میدهد که هرگز واقعاً نگفته یا انجام نداده است.
آقای هوانگ، مهندس اپل، در سال 2018 در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و خانواده استدلال می کنند که نرم افزار رانندگی خودکار تسلا ش،ت خورده است.
اعتقاد بر این بود که این اولین محاکمه مربوط به تصادفی است که Autopilot در آن فعال بود، و کارشناسان حقوقی می گویند که اگرچه این حکم در سایر موارد ا،ام آور نیست، اما می تواند به شکل دادن به استراتژی های تیم های حقوقی دیگر شاکیان کمک کند.
این آژانس تایید کرد که در حال بررسی هفدهمین تصادف مرگبار مربوط به خلبان خودکار، پس از برخورد یک مدل S با یک ماشین آتش نش، پارک شده در شهرستان کنترا ،تا، کالیفرنیا در ماه فوریه است.
هیئت منصفه گفتند که آنها معتقدند حواس پرتی راننده مقصر است و تسلا به وضوح هشدار داده است که سیستم سطح 2 آن فناوری بدون راننده نیست.