در داخل، عملکرد RS6 و RS7 دارای شلاق هایی از تزئینات میکروفیبر، کامل با برجسته های تریم و دوخت در رنگ های متضاد است.
آئودی فتیلهای را در واگن چهار در کوپه و پنج در خود بالا برده است.
سرعت 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ث،ه طول می کشد که در مقایسه با 3.6 ث،ه در خودروی استاندارد کمتر است، و بدون محدودیت سرعت 305 کیلومتر در ساعت را با حذف محدودکننده سرعت انجام خواهید داد.
یک گیرب، هشت سرعته اتوماتیک استاندارد است، و برای اینکه وقتی صاف میروید سریعتر دندهها را تغییر میدهد و در کروز راحتتر حرکت میکند.
زیر پوست، آئودی دیفرانسیل مرکزی را در سیستم چهار چرخ محرک کواترو تغییر داده است. کوچکتر و سبک تر است و می تواند تا 70 درصد از گشتاور موتور را به محور جلو یا 85 درصد را به عقب بفرستد.
RS6 Avant و RS7 Sportback اکنون دارای تریم جدید «عملکردی»، با قدرت بیشتر، دیفرانسیل مرکزی جدید، چرخها و ،تیکهای جدید و طیف وسیعی از ارتقاء تریم نسبت به خودروی استاندارد هستند.
بیشتر: همه چیز آئودی RS6
بیشتر: همه چیز آئودی RS7
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-audi-rs6-rs7-performance-revealed
هنوز مشخص نیست که آیا عملکرد RS6 و RS7 کاهش می یابد یا خیر.
مجموعه ای از چرخ های 21 اینچی استاندارد هستند، اما 22 ها اختیاری هستند. آنها در ،تیکهای Continental Sport Contact 7 پیچیده شدهاند و در مورد چرخهای بزرگتر، 20 کیلوگرم از جرم فنر نشده خودرو کاهش مییابد.
همراه با چرخها، میتو،د مدلهای «عملکردی» را با گزینههای رنگ آبی متالیک و مات آسکاری یا نقرهای شبنم مات آنها تشخیص دهید. طیف وسیعی از افزودنیهای خا،تری مات وجود دارد، اگرچه کربن مات اختیاری است.
قدرت همچنان از یک موتور 4.0 لیتری توربوشارژ V8 بنزینی تامین می شود، اما RS6 و RS7 اکنون 463 کیلووات و گشتاور 850 نیوتن متر تولید می کنند. این به لطف توربوهای بزرگتر که 2.6 بار (0.2 بار) تقویت می کنند، در مدل های معمولی 22 کیلو وات و 50 نیوتن متر افزایش یافته است.
آئودی از سیستم به روز شده قول داده است: «پیشها بسیار دقیقتر که باعث کمفرمان کمتر در محدودیتهای هندلینگ میشود».