متأسفانه برای Hope، وضعیت مالی نامطمئن آن باعث شد که تنها چند دستگاه تولید شود، زیرا تلاشها برای متقاعد ، میتسوبیشی برای تولید طرح در مقیاس بزرگتر ش،ت خورد.
قابل ذکر است، نیاز به نگه داشتن طول کلی زیر 3 متر برای مطابقت با قو،ن کی-ماشین ژاپنی در آن زمان به این م،ی بود که چرخ یدکی در داخل آن نصب شده بود و خودرو را به یک خودروی سه نفره محدود می کرد.
برای نسل اول، سوزوکی بر روی من، ساختن خودرو برای تولید انبوه و جایگزینی قطعات قرض گرفته شده از شرکت های رقیب ژاپنی با اقلام ساخت سوزوکی تمرکز کرد.
در حالی که تجارت موتورسیکلت این برند ژاپنی از اسکوتر تا Hayabusa طعمهدار سوپراسپرت را در بر میگیرد، تجارت خودروسازی آن – به استثنای XL-7، گراند ویتارا و کیزاشی – بر روی خودروهای کوچکتر با بر،بهای قیمت مقرون به صرفهتر متمرکز شده است.
سال 1978 شاهد پیشرفتهای بیشتری بود، با مدلهای استرالیایی LJ80 که اکنون از یک موتور قدرتمندتر 797 سیسی چهار سیلندر با 31 کیلووات قدرت استفاده میکنند. این مدلها در طیف وسیعی از سبکهای بدنه، از جمله سقف نرم، سقف نرم با درهای فولادی، و همچنین مدلهای سقف سخت و شاسی کابین در دسترس بودند.
تا این حد، موتور قبلی میتسوبیشی با یک واحد 359 سی سی دو سیلندر هوا خنک با تنها 18 کیلووات قدرت تعویض شد، اما با این وجود این خودرو دارای موارد ضروری 4×4 مانند جعبه انتقال دو سرعته با برد کم و بدنه بود. ساخت و ساز روی قاب
شاید با توجه به تمرکز تقریباً جامع سوزوکی بر خودروهایی که کوچک، سبک و مقرون به صرفه هستند، کانسپت اولیه مستقیماً از سوزوکی نبود، بلکه از یک برند خودروسازی ژاپنی معروف به شرکت هوپ موتور در دهه 1960 بود.
هوپ موتور در زمان ،ید، در ساخت اتوریکشاهای سه چرخ جمع و جور از آن نوع که امروزه در هند و دیگر کشورهای ج، شرقی آسیا و دیگر کشورهای در حال توسعه رایج است، تخصص داشت.
با این حال، با رقابت سختی از سوی رقبای خود از جمله دایهاتسو (از سال 1967 متعلق به تویوتا) بود، تا حد زیادی تولید این خودروهای سه چرخ را به نفع مدلی به نام Hopestar ON360 متوقف کرد.
جالب اینجاست که نسل دوم یک نسخه مهندسی شده از مدل سال 1985 را نیز به ارمغان آورد که با نام هولدن دروور شناخته می شود. دروور که تا سال 1987 فقط به مدت دو سال فروخته شد، به جز عدم وجود شاسی کابین یا دیفرانسیل عقب، مشابه سیرا بود.
علیرغم ظرفیت بیشتر، LJ50 توان ،وجی بسیار کمی از تنها 25 کیلووات و گشتاور 57 نیوتن متر را حفظ کرد و به آن اجازه داد به حدا،ر سرعت ادعایی 97 کیلومتر در ساعت دست یابد.
مهمتر از همه، قابلیت آفرود این مدل حفظ شد.
این ،مت اول است، آ، هفته آینده سریال را تمام می کنیم.